Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #32

Gooi-het-eruit-topic #32

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 13:49:
Gooi het eruit



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 13:50:
De schrijfster van de originele tekst gebruikt op het Nederlands examen VWO is het niet eens met alle antwoorden. HAHAHA FALERS.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 mei 2012 - 16:07:
Als in - de schrijfster van de tekst zegt dat de examenmakers het verkeerd geïnterpreteerd hebben? o.o

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 mei 2012 - 16:29:
Hihi. _o_ Dat is waarom ik zo'n faler ben op vlak van literatuur. Ik kom nooit af met de interpretaties die de professoren zien/willen horen, maar ik vind ook niet dat dí¡t de enige juiste interpretatie is. Een auteur schrijft voor een implied reader, maar de echte lezer leest erin wat. hij. wil/ziet. En dat valt voor mij allemaal onder interpretatie. ^^ Niet dat dat mij helpt met mijn punten, eerder het omgekeerde, maar het maakt het wel draaglijk. :'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 16:43:
Als in - de schrijfster van de tekst zegt dat de examenmakers het verkeerd geïnterpreteerd hebben? o.o
Ja, bij een paar vragen. Mwhihihi.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 15 mei 2012 - 17:14:
Ik vind het eigenlijk vrij dom om punten te zetten op literaire interpretaties. Literatuur is geen wetenschap, waarbij één plus één twee is. Literatuur geeft ruimte voor interpretatie.
Dat heb ik wel een beetje gemist bij mijn universitaire opleiding. Ik dacht dat we boeiende gesprekken/discussies over literatuur gingen kunnen hebben, maar NOT he. _o_ In héél zeldzame gevallen was dat het geval, maar meestal was dat inderdaad : 'wat de prof denkt = waarheid'. _o_

En Vespertine om even op jou reactie in een ander topic terug te komen:

Soms. Bij het vriendje. Dan ben ik eigenlijk lastig, maar wil ik daar geen tijd aan verspillen. Dus ben ik "niet lastig", maar dí¡t merkt hij wel.
En dan is het eerst een uur van "Scheelt er iets?" - "Nee! ^-^" - "Oke." (even later) "Maar ik heb het gevoel dat er iets scheelt!" - "Ooo, maar nee!^___^" - "......oke."
En dan kom ik op den duur zelf wel af met wat er scheelt en dan is hij van: "Ja ik merkte dat wel." Dus laat ik maar nooit een carrière als actrice ambiëren, you can read me like a book.


Hihi, dat heb ik ook wel en doe ik soms ook vaak. <3 Zoals gisteren, het was gewoon zo'n dag dat het niet meezat, dat ik me niet lekker voelde, en de hele dag ontkennen en zeggen van 'Neen, er is niets! Neen, echt niet!'
En dan ineens, 's avonds, ik had net mijn eten opgewarmd in de microgolf, ik neem het bord eruit en per ongeluk schuiven de worteltjes van het bord op de grond. _o_
En ineens barst ik keihard in tranen uit, en mijn vriend zo van : 'Ehm...Dit gaat niet zomaar om de wortels hè?'

^_^ I'm such a girl.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 mei 2012 - 17:53:
Haa. <3 *huggles* Proetepetoet toch. "Dit gaat niet om de wortels", aaahw. ._.

En ja. De "Je moet discussiëren en meewerken, want daar staan ook punten op!"-houding gecombineerd met de "Alleen wat strookt met ónze ideeën is correct!"-mentaliteit. That's literatuur hier he. |:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 mei 2012 - 18:28:
Ik dacht dat Tokitel er een hobby van maakte om CD-boekjes vol te gooien met spel- en grammaticafouten, maar die van One Direction is gewoon letterlijk op Liams niveau geschreven.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 mei 2012 - 19:27:
Ik zweer het! Als me stiefvader morgen weer iedere keer gaat zeggen: "wacht maar tot 1 januari! Wacht maar tot 1 januari!" Dan ga ik hem zooooo hard slaan! #frustratie

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 mei 2012 - 19:48:
*hugs* What's wrong? |:

Guys, heeft er iemand zin of tijd om iets van mij te betareaden? Het is een hoofdstuk van een verhaal, maar ik denk niet dat je het verhaal gelezen moet hebben om het te begrijpen. Ik ben er al zo lang aan bezig, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En ik moet echt even horen of het niet te repetitief is. o.o

Edit: het is een stuk uit Papieren Liefde (Tokio Hotel). Thought you should know. ^^"

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 mei 2012 - 20:00:
*hugs back* thank you.

Me moeder heeft er voor gezorgd dat me vader en ik op 1 januari 2013 het huis uit moeten omdat ze dan de helft van het geld van wat het huis waard is wil zien. En omdat me stiefvader zo'n [excuse the language] asshole is. Blijft hij hij het de hele tijd zeggen. En ik wordt er gek van. Dus als hij het nog één keer zegt. Krijgt hij echt klappen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 mei 2012 - 20:16:
...wat een asshole, inderdí¡í¡d zeg! o.o Excuse me not my language!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 20:32:
*hugs* What's wrong? |:

Guys, heeft er iemand zin of tijd om iets van mij te betareaden? Het is een hoofdstuk van een verhaal, maar ik denk niet dat je het verhaal gelezen moet hebben om het te begrijpen. Ik ben er al zo lang aan bezig, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En ik moet echt even horen of het niet te repetitief is. o.o

Edit: het is een stuk uit Papieren Liefde (Tokio Hotel). Thought you should know. ^^"
Ikke! :'D
(waarschijnlijk krijg je het morgenavond of zo dan pas terug, want ik moet eerst een examentje maken --' )

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 mei 2012 - 11:55:
Oh shit. Oh shit, oh shit, oh shit. Een vriendin van mij zit heel erg in de problemen. Ze woont bij haar vriendje maar haar vriendje is een asshole en nu is er vanalles gebeurd, ik weet niet precies wat, maar ze is ervandoor en ze moet vanavond ergens crashen want ze kan nergens terecht, en ze vraagt of ze bij mij kan blijven, maar mijn ouders zijn niet thuis en oooooh, drama drama drama.
Dafuq doe ik nu?? o_o

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 16 mei 2012 - 11:58:
Ik zou... Haar in huis nemen en dan later aan je ouders uitleggen was passiert ist? .__. Ik kan wel geloven dat je nu in paniek bent, zeker als je niet helemaal in detail weet wat er gebeurd is daar! o.o

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 mei 2012 - 18:14:
Waarom is beginnen met een nieuw stuk altijd zo'n drama? En waarom heb ik dinsdag pas weer les? ._.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10