Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #32

Gooi-het-eruit-topic #32

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 13:49:
Gooi het eruit



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 mei 2012 - 18:14:
Dus? Ik voel me linker arm niet meer. En als ik hem probeer te bewegen doet het echt zoooooooo veeeeeeeeeel pijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 22:44:
Oooooooh, vandaag was zo leuk leuk leuk! Heerlijk een paar uur in de zon gezeten voor school met twee jongens na mijn examen. En er waren nog twee groepjes, allemaal jongens. En na een tijdje besloot de helft om hun shirt uit te doen. En ik had daar zoooooo geen problemen mee

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2012 - 23:07:
Omg Emma. Jij bent echt erg.
Een femme fatale zoals Ron Wemel zou zeggen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 23:12:
Omg Emma. Jij bent echt erg.
Een femme fatale zoals Ron Wemel zou zeggen.
Het was niet erg, het was hartstikke onschuldig! Maar wel hartstikke leuk

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2012 - 23:14:
(...)Het was niet erg, het was hartstikke onschuldig! Maar wel hartstikke leuk


Ja dat zou ik ook zeggen. Maar als ik zeg dat iets onschuldig is, is het ook vaak niet waar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 23:17:
(...)

Ja dat zou ik ook zeggen. Maar als ik zeg dat iets onschuldig is, is het ook vaak niet waar.
Serieus! Onschuldig! Ik zweer!
Maar het was wel gezellig
en ik ben verbrand.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 23:19:
Bij zulk warm weer zouden jongens verplicht moeten worden om hun T-shirt uit te doen. 8D Voor hun eigen gezondheid natuurlijk. En ons humeur.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 23:21:
Bij zulk warm weer zouden jongens verplicht moeten worden om hun T-shirt uit te doen. 8D Voor hun eigen gezondheid natuurlijk. En ons humeur.
Niet alle jongens. Maar ik zie je punt ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 23:21:
Nee, niet alle jongens. ^^"

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 23:30:
Oh, Rianne, weet je nog dat we alle jongens wilden verplichten gitaar te leren spelen omdat jongens met gitaar nou eenmaal leuker zijn?
Gecombineerd met deze nieuwe regel zou dat echt awesomeness zijn.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2012 - 23:35:
Oh, Rianne, weet je nog dat we alle jongens wilden verplichten gitaar te leren spelen omdat jongens met gitaar nou eenmaal leuker zijn?
Gecombineerd met deze nieuwe regel zou dat echt awesomeness zijn.


Oh ja. Help. Ik heb al zo veel momenten gehad dat ik totaal in de ban van een jongen zat te staren als hij gitaar speelde. En dan met z'n shirt uit en nog een leuk hoofd erboven.. ik denk dat ik zou flauwvallen.

Oké, ik heb een obsessie met gitaren.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 25 mei 2012 - 11:45:
^ Hahaha, ik had vroeger zo'n lijst met alle criteria waaraan mijn droomman moest volstaan, en een daarvan was: 'Gitaar kunnen spelen en liefdesliedjes schrijven voor mij.'

_o_

Ik kwam in 't stad wel gisteren een jongen tegen met bloot bovenlijf. Maar da's een beetje een turn-off voor mij, want wie loopt er midden in een stad nu met bloot bovenlijf rond?

En gooi het eruit: Ik ga sebiet mijn reis boeken naar Santorini! Joepiee! ^_^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 mei 2012 - 11:54:
True that ook wel. :/ Woehoe, reis! Ik heb gisteren een tripje naar Parijs geboekt, yeah yeah! En nu stellen groepsleden/vriendinnetjes voor om naar de Ardennen te gaan deze zomer voor een weekend - maar dat wordt zo voorgesteld alsof alles gisteren al besproken is door hen vier en ik kom hier compléét uit de lucht gevallen man. o.o ...ik wil wel mee, maar ik ga ook al niet mee op weekend naar zee met méér vrienden, omdat ik geld wil uitsparen. Moet ik nu echt de spelbreker zijn en zeggen: "Jongens nee, ik niet"? Want dan mis ik wéér zo'n fijn bonding moment met potentiële goeie vrienden. *moeilijke vriendenmaker* Maar anderzijds: GELD. Ik heb zee afgezegd, het zou heel lame zijn als ik dan nu Ardennen wel toezeg, terwijl ik ALS ik moet kiezen, wel liever voor de zee zou gegaan zijn. *brabbel*

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 25 mei 2012 - 12:01:
^ Ienemieniemutte? ^_^

OH MY GOD!!!!

Ik ben echt superpissed!
Ik keek nog eens mijn examenrooster na, om dubbel te checken voor we vakantie gingen boeken, is mijn laatste examen op dinsdag 26 juni (en ik dacht de 25ste), terwijl we normaal die dag op vakantie vertrokken.

Nu kan die vakantie dus niet doorgaan, later gaat ook niet want proclamaties en werk enzo, dus nu kan het zijn dat we gewoon GEEN vakantie hebben. En met latere data kwamen die vliegtuiguren/prijzen ook niet uit. DUS. Nu weet ik echt niet wat we gaan doen.

En ik had die vakantie echt zo zo zo hard nodig. *slaat hoofd tegen muur*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 mei 2012 - 12:04:
Mimimi. .__. En is er echt geen tijd om een dagje later te vertrekken en een dagje minder lang te gaan? Of via een lastminute? Da's dan geen... *checkt* ...Santorini misschien, maar zo kan je wel nog een vakantietje proberen mee te pikken?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16