Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #32

Gooi-het-eruit-topic #32

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 13:49:
Gooi het eruit



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 mei 2012 - 14:27:
Ik was net helemaal in shock omdat ik een blauwe plek had maar niet wist hoe ik eraan kwam. Toen herinnerde ik me dat ik eergisteren van mijn stoel was gevallen en met mijn bovenarm tegen de leuning knalde. Prettige herinnering.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 mei 2012 - 14:33:
Ik ging net mijn benen scheren en daarna lekkere body lotion erop smeren en nu tintelen ze een beetje en heb ik het gevoel dat mijn benen "alsof ze nieuw zijn" voelen en dat is echt de grootste onzin die ik in tijden heb bedacht.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 mei 2012 - 16:51:
Hihi. Ik ken het gevoel wel hoor. Ik heb dat ook als mijn benen echt helemaal glad geschoren zijn en ze daarna nog extra zacht worden door body lotion. ^^"

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 mei 2012 - 16:53:
Er staan twee bonustracks op de Japanse versie van Whatever. Ik ben jaloers.
Nouja, ik ben allang blij dat een Japanse fan het door kan sturen naar iemand die het weer doorstuurt naar mij maar - waarom alleen op de Japanse versie? ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 mei 2012 - 13:25:
Youtube wil de hele tijd dat ik reclame-filmpjes ga kijken over wat voor make-up je op moet doen als je gaat sporten. Ben ik de enige die het raar vindt om make-up op te doen als je gaat sporten?

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 20 mei 2012 - 13:38:
Youtube wil de hele tijd dat ik reclame-filmpjes ga kijken over wat voor make-up je op moet doen als je gaat sporten. Ben ik de enige die het raar vindt om make-up op te doen als je gaat sporten?


Hahahaaha, what the hell? Ik ben iemand die echt niet buiten kan gaan zonder iets van make-up, maar ik doe zelfs geen make-up aan als ik ga sporten. _o_

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 mei 2012 - 13:44:
Youtube wil de hele tijd dat ik reclame-filmpjes ga kijken over wat voor make-up je op moet doen als je gaat sporten. Ben ik de enige die het raar vindt om make-up op te doen als je gaat sporten?

Oh, ik erger me ziék aan al die make-up reclame op YT! Ik weet met moeite wat de 'business end' is van mijn mascara, alsof ik boodschap heb aan al die false lash effect onzin.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 20 mei 2012 - 14:33:
Business end van een mascara - wat? o.o Ik kom ook bijna niet buiten zonder een beetje make-up, maar... sporten mét make-up op? _o_ Overigens is MAxFactor False Lash Effect wel de heerlijkste mascara die ik voorlopig gehad heb hoor Dorien. ^-^ Maar dat heeft weinig te maken met false lash onzin, maar gewoon met het borsteltje dat erin zit :'D ...denk ik. [/leek]

Nianne
Nianne

Nianne is offline

[67]
Nianne zei op 20 mei 2012 - 15:26:
Mijn zusje is echt zó onmogelijk. Wil niet eens helpen met 't eten als we alleen thuis zijn, begint meteen te zeiken dat ze daar geen zin in heeft. Nou, ze bekijkt 't dan ook maar hoor, als ze zomaar ophangt. Ik kook lekker voor mezelf en zij bekijkt 't lekker maar. ;s

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 mei 2012 - 16:41:
Whoooo. Meer dan 500.000 woorden op FF. Hell yeah.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 mei 2012 - 17:12:
Whoooo. Meer dan 500.000 woorden op FF. Hell yeah.
Wauw ö

En ik doe af en toe mascara op, en ik heb een stift-ding voor als ik een keer een opvallend puistje heb, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.
Maar make-up doen voor als je gaat sporten, vind ik een beetje belachelijk _o_

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 mei 2012 - 17:19:
Wauw, kom ik aan als make-up freak. Met me foundation, mascara, oogschaduw, wenkbrauwpotlood, blush, bronzer en weet ik veel nog meer.
[/trekt zich terug in een hoekje]

Maar idd, met sporten is het ala naturel. Dan smelt toch me make up van me gezicht door het zweten dus dat vind ik zonde.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 mei 2012 - 17:20:
Kom ik aan als iemand die bijna nooit make up draagt (':. Maar Yara niet in een hoekje zitten! Nooo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 mei 2012 - 17:37:
Oh, en ik krijg ook vaak de reclame over of je sproetjes weg moet werken en hoe je dan je make-up moet doen en blablabla.
"Dus vandaag een roodharig model met een paar sproetjes."
Dat kind heeft maximaal drie sproeten.

@Yara: Niet in een hoekje kruipen D:
Als ik meer dan mascara op zou doen, zou ik er echt super lang bezig mee zijn, aangezien ik een beetje een ramp ben met make-up _o_

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 mei 2012 - 17:40:
Ik heb Bodine aan het janken gekregen, nu kan ik rustig doodgaan. Eigenlijk was het de film, maar toch.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12