Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #32

Gooi-het-eruit-topic #32

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 13:49:
Gooi het eruit



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 mei 2012 - 22:19:
Docenten zijn toch zo logisch af en toe. :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 mei 2012 - 22:21:
*strijk*
Grappig genoeg predikt dezelfde docent ook dat het heel goed en gezond is om op deze leeftijd uit te gaan en je lam te zuipen.
In dat geval ben ik af en toe heel gezond bezig geweest ;'

en en en je zegt *strijk*. Weet niet of je het bewust deed, maar mijn dag is gemaakt

Oh. en ik ging mijn verbrandheid daarnet beter in de spiegel bekijken en het is hilarisch. Ik ben echt slecht in symmetrisch verbranden x)

EDIT: ooooh, jullie moeten de geweldige ironie nog weten! Ik was in slaap gevallen in de zon, met mijn laptop naast me, een playlist van Eddie afspelend. En ik werd wakker tijdens het nummer Sunburn.
Awesomeness.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 mei 2012 - 22:32:
Bewust ja, ik wilde het al een hele tijd weer zeggen want ik mis strijk, maar het strijk-gehalte is lager dan vroeger. ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 mei 2012 - 22:33:
Bewust ja, ik wilde het al een hele tijd weer zeggen want ik mis strijk, maar het strijk-gehalte is lager dan vroeger. ):
Jammer he! Net als *plat* en *puppy-eyes*, maar ik mis *strijk* het meest ):

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 mei 2012 - 22:44:
En kent iemand *wbw* nog?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 22 mei 2012 - 22:47:
Mag.
Me.
Niet.
Ergeren.

Want vanaf nu: enkel mensen die me energie geven, geen mensen meer die me energie kosten.

*knarsetandt*

Mag.
Me.
Niet.
Errrgeren!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 mei 2012 - 22:48:
En kent iemand *wbw* nog?
Die gebruik ik nog! Af en toe.

@ Natascha: *knuffel* what's wrong?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 22 mei 2012 - 23:01:
Iets waardeloos eigenlijk. ^^" Frustraties over mensen uit een groepje studenten dat de laatste tijd nogal uit elkaar valt. Voor mij hoeft het eigenlijk niet echt meer, maar toch wind ik me er heel erg over op als mensen zogezegd geen tijd hebben om af te spreken want druk, druk, druk! En sommigen nemen dan zogezegd al extra tijd om te studeren, dus die zitten thuis en niet op kamers dan. En nog anderen vinden het dan ook gewoonweg de moeite niet om voor 1 afspraakje naar de stad te komen, omdat ze thuis wonen, en al die andere excuses.
Dan moet ik zo erg mijn best doen om me niet slecht te voelen als er dan op Facebook een fotoalbum verschijnt met allerlei foto's van avondjes en dagjes waarop zij hun laatste weekje van dit studentenjaar invullen met fijne eetavondjes en winkelmomentjes en dergelijke.

Ik hoef hen niet, dus ik hoor me er ook niet over op te winden, maar ik doe het toch.
Maar ik doe mijn best om het niet te doen, waaant: ik wil geen energie meer verspillen aan zoiets. ^-^

Maartochdoethetpijn.
Soms.
Vaak.
Omdat dat vooral van zo'n meisje uitgaat dat nogal dominant en hard is, en eigenlijk alleen maar harder en uitlacheriger is geworden. En eigenlijk is ze vooral van: "Als je de juiste dingen cool vindt, mag jij ook bij mijn exclusieve clubje!", en dat heeft ze volgens mij zelf niet door, maar zo is het wel.

Maar soit.
Hopelijk gaat ze niet dezelfde master als ik doen volgend jaar, want blijkbaar is ze plots van gedacht veranderd. (:

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 22 mei 2012 - 23:32:
@Vespertine: Maar dutske toch! Ik snap het wel dat je erin opwindt als je zo'n dingen ziet (want zo zou ik ook zijn) maarrrrrr, inderdaad, energie steken in positieve dingen, niet in zo'n negatieve mensen!

Ik vind: Vespertine >>>> Huppeldepuptrezen die ik niet ken, en in dit geval is mijn mening universele waarheid.

(Ik hou sowieso al niet van dominante en uitlacherige mensen. Zo'n persoonlijkheden lopen helemaal over mensen zoals mij heen. Heb ik het niet zo voor. *schudt hoofd*)

Edit: Waarom ik eigenlijk dit topic inkwam: Ik heb sinds half 5 in de keuken gestaan, omdat ik een 'afscheidsetentje' gaf voor mijn drie beste vriendinnen in Leuven. Ze hebben niet alleen zo'n honderd keer gezegd dat ze het superlekker vonden, maar ze hadden ook een cadeau mee voor mij.
Een cadeau. Gewoon, omdat ik wegga en afstudeer. Wij zijn niet zo'n groepje dat bij het minste cadeau's geeft, ik had dat dus helemaal niet zien aankomen.
Het was de laatste keer dat wij allevier als studenten in Leuven iets samen deden, en dat was echt heel belangrijk voor mij en ik ben zo blij/dankbaar dat dat dat voor hen ook zo was. En dat ze begrepen dat dat echt allemaal supergrote enge stappen zijn nu en dat ze er zijn voor mij en mijn laatste dinsdagavond gewoon geweldig maakten. <3 Ze zijn dan ook superlang gebleven, keigezellig en net kreeg ik al een sms'je: 'Ik mis je hier echt al! Bedankt voor vanavond! <3

En nu zit ik hier heel stilletjes de tranen proberen te verbijten.
Mijn laatste 'echte' week als studente is zonder twijfelen wel een van de meest emotionele. *zucht*

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 23 mei 2012 - 10:35:
What the F!
Ze willen mij naar het Kantongerecht sturen, te Groningen, als ik niet betaal!
Ik heb betaald.. T.T Het gaat serieus om een pietlullige 3,- die ik te weinig had overgemaakt aan mijn oude zorgverzekeraar. De ene brief/e-mail naar de andere en dan komen ze met dit.
Goed ik heb de inkasso nu gebeld en gezegd dat dit het niet gaat worden, dus nu doen ze letterlijk uitstel van executie. Daarna heb ik mijn huidige verzekering gebeld en gevraagd of het überhaupt wel mogelijk is om over te nemen als ik in die zogenoemde 'schuld' zit.
Goed, weer een mail gestuurd, want ik ga echt niet naar de rechtbank en 91,- betalen!

GRMBL!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 23 mei 2012 - 14:09:
@Carlina: *plet* Jij bent lief. <3 Ik heb het ook niet op van die mensen. ^^" En aw, ik kan wel geloven dat je je daar heel verdrietig bij voelt ._.

@TWINcest: Whuuuut? o.o" Ik hoop dat het met wat geregel in orde komt en dat je niet helemaal naar het gerecht moet voor 3 euro/meer. v.v

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 23 mei 2012 - 14:22:
Ik droomde dat Kurt vreemdging met Draco. ._.
Het was raar.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 mei 2012 - 15:52:
Het is zo waaarrrum. *zeur* . Wie verwacht er nou dat mensen examen doen met dit weer o.o.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 mei 2012 - 19:50:
Ik houd van de zon. Oprecht. Heeeeerlijk. Ik word er zo vrolijk van!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 23 mei 2012 - 20:04:
JA ZON OH MY GOD. <3 Op school is het alleen niet uit te houden. ):



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14