Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #32

Gooi-het-eruit-topic #32

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 13:49:
Gooi het eruit



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2012 - 18:01:
In de pubertijd kan je er moedervlekken bij krijgen.
Maar ik denk dat ik eerst gewoon scheel was en dat ze er al zaten, want ik denk niet dat ze zo snel horen te ontstaan, maar het moment was toch een beetje raar _o_

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2012 - 18:02:
Ik zou zooo graag sproeten willen, ik heb geen idee of dat leuk is. Maar ik vind het er altijd zo cute uit zien. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2012 - 18:09:
Ik heb alleen in de zomer sproeten, niet vreselijk veel, maar ik vind 't wel leuk :'

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2012 - 21:04:
First. Een paar maanden zei een jongen ineens. Denk je dat het zou werken als wij ooit meer als vrienden zouden zijn? En toen was ik like. In shock en en volgens mij had ik hem toen best wel gekwetst. Want want ik zei dat ik het niet wist. En en toen zei hij denk er maar over. En toen hebben we het er nooit meer over gehad. Maar ik had het zo niet verwacht. Want I don't know, ik ben niet echt het meisje waar de meeste jongens voor kiezen, you know?
Anyway, daarna hebben we een lange tijd niet meer gepraat. En nu weer wel. En het voelt raar.

SECOND. Vandaag kreeg ik een armbandje van iemand, gewoon ineens. Ze zei dat ze me heel aardig vond en dat ze het jammer vond dat ik volgend jaar niet meer bij haar in de klas zit. En dat vond ik zó aardig. Just. Mhiww. <333

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2012 - 23:15:
@ Mars: Wat leuk! Dat tweede dan, dat eerste lijkt me inderdaad vrij ongemakkelijk. x)

Ik was net een film aan het kijken, Soldaat van Oranje, en halverwege verschijnt er spontaan in knaloranje letters 'PAUZE' op het scherm. _o_

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 mei 2012 - 9:18:
Serieus? Haha. Ik moet die nog steeds afkijken. Fail.

Ik ga vandaaag varen. En dat is leeeeuk. *zingt* <3 Alleen minder leuk omdat ik eigenlijk de hele dag moest leren. Maarja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 mei 2012 - 12:47:
Ik heb net twintig minuten buiten gezeten, met dikke trui aan, maar brrrrr.. wat is het opeens veel kouder!

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 28 mei 2012 - 14:25:
Hier is het nog altijd een halve sauna in mijn kamer. En buiten. *loopt in kleedje rond*

En OOH, thank god dat er hier ook mensen zijn met zonne-allergie! <3 Bij de minste zonnestralen moet ik altijd mijn boezem bedekken met een sjaal of insmeren met speciale creme, of anders staat hij vol rode plekjes.
En, ik bruin dus ook niet. Ja, ik bruin wel als ik me laat verbranden. Dus vroeger liet ik mij verbranden, verzorgde het met aftersun en dan had ik wel een kleurtje. Totdat ik vorig jaar een zonneslag kreeg waar ik zelfs van flauw viel van de pijn. Sindsdien ben ik tot het inzicht gekomen dat ik best mijn huid ga verzorgen, wil ik niet aan huidskanker sterven. _o_

En nog iets: Ik vind het zo irritant als mensen zeggen: 'Maar je wordt wel bruin!'. Neen. Face it. Da's mijn huidtype. Of als ze hun armen naast elkaar gaan houden en vergelijken wie het bruinst is.
Da's iets waar ik superonzeker over ben en keiveel complexen over heb. Ik weet dat mijn vriendinnen een 'kleinere' boezem hebben en daar ook complexen over hebben. Ik mag op dat gebied totaal niet klagen, maar ik ga toch ook niet zeggen: 'Guuuys! My boobies and me are here!' Enfin, neen. Dat doe je niet. Beetje tact is wel op z'n plaats, maar spijtig genoeg lijken sommige mensen dat niet te snappen. -_-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 mei 2012 - 14:37:
Awh, maar op zich hoeft een bleke huid niet per se lelijk te zijn? Soms is het zelfs mooier dan bruin, want sommige mensen worden echt heel erg lelijk bruin. Enen. en. idunno. Weelly. Don't worry 'bout it. <3

Enen. waarschijnlijk komt mijn uitslag niet van de zon, maar van de probleemsloot waar we voor bio mee moesten werken. Zou iig verklaren waarom het alleen m'n handen zijn.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 mei 2012 - 15:23:
Argh. Mijn hoofd is vol. Er passen geen woordjes meer bij. Maar er moeten nog wel meer woordjes bij. Want ik ken nog niet alles. ._.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 mei 2012 - 15:30:
Waarom kunnen filosofen niet gewoon zeggen wat ze bedoelen? Please. Zo moeilijk is het niet om gewoon "De kat at de muis" te schrijven, in plaats van "Op basis van de onderzochte ooggetuigenverslagen is het ons nu mogelijk te concluderen dat de driejarige, van zwarte strepen voorziene gedomesticeerde katachtige dankzij grote overtuigingskracht met enig succes het punt heeft bereikt waarop het door een grijze vacht warmgehouden knaagdier zijn uitnodiging om een leerzame reis langs des katachtigen ingewanden te ondernemen, heeft aangenomen".
En ik moet nog twaalf teksten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 mei 2012 - 16:04:
Yay, het is weer wat warmer geworden! (:
En volgens de weersvoorspellingen wordt het volgende week wat minder mooi, maar dan zit ik toch in Griekenland ^-^

@ Carlina: Ik ben ook een keer flauwgevallen van de pijn, maar dat was door iets totaal anders. Ik kan me echt niet voorstellen dat je door de zon zoveel pijn kan krijgen o.o
Maar zoals ik laatst al een keer heb gezegd, een witte egale huid kan heel mooi zijn. Ik word zelf liever bruin, maar dat komt omdat ik simpelweg super snel wallen krijg en ik er dan een beetje ziek uit zie als mijn huid helemaal wit is. Daar heb ik heel erg veel minder last van als ik een beetje gebruind ben.
Maar ik heb de foto's gezien die je in het Post-Your-Face topic hebt geplaatst, en ja, je bent misschien niet de meest gebruinde, maar je bent wel echt heel mooi.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 28 mei 2012 - 22:56:
^ Maarrrrr zo lief. *bloost heel hevig*
Misschien was ik iets te hevig in het uiten van mijn frustraties. ^_^" Maar nu zijn ze er wel uit!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 29 mei 2012 - 17:58:
Ik weet dat een bleke huid ook mooi kan zijn en dat daar geen complexen over zouden ogen heersen, maar face it: een bruine huid oogt slanker, zomerser en gezonder. Dat is nu eenmaal zo, en daarom willen we allemaal zo graag mooi bruin zijn. Gelukkig hebben we wel allemaal genoeg gezond vertand om geen zotte toeren uit te halen met te veel zonnen of niet insmeren. ^-^ Ik heb vandaag in de zon gelegen! Niet dat ik daarvan bruin word, want ik smeer factor 50. ^^" Dus ik blijf altijd een bleekscheet, maar ik hou wel van zon dus meh. <3

Even iets eruit gooien: mensen, als jullie willen dat ik mijn stuk van de paper zó schrijf dat het perfect aansluit bij wat jullie nog beslist hebben ní¡dat ik wegging van onze 'vergadering'... zet dan verdorie duidelijk in ons schema wat je wil dat ik schrijf! Nu heb ik mijn stuk afgemaakt en krijg ik commentaar í  la: "Ik dacht eigenlijk dat we dat zo gingen aanpakken?"
Nou.
VERRASSING: dat wist ik toch niet?
Stelletje studenten.
*mompel*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 mei 2012 - 18:37:
IK HEB EEN SIXTIES DRESS.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20