Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #32

Gooi-het-eruit-topic #32

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 13:49:
Gooi het eruit



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 juni 2012 - 21:31:
Je kunt het vast wel weer leren. ^^
*hugs*


Ja maar, ja maar, ik heb eigenlijk een band nodig, maar die heb ik niet ><

En. Ik haat het dat Nederland zo faalt.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 9 juni 2012 - 22:28:
Edit: trouwens, it's official. I lost my boyfriend


Toen ik dit las, had ik echt meteen zoiets van 'OH NEEN ZO ERG!' en 'Wat een zak, het gewoon uitmaken tijdens de examens!', maar ik had dus het laatste deel van de zin niet gelezen. Oeps. _o_

Mijn ouders doen dat trouwens ook, mij in Leuven bezoeken tijdens blok en dan samen iets gaan eten op restaurant. Which is nomnomnom. <3

En ik moet voor Frans grafieken kunnen beschrijven.
1. Ik kan geen Frans.
2. Ik kan geen grafieken lezen/begrijpen. Zelfs niet in het Nederlands. Ik en getallen, we don't match.

Ik ga me heeeel hard inzetten op mijn vocabulaire, want die grafiek, dat gaat het niet worden. _o_

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 juni 2012 - 22:38:
@Carlina; het lukt je vast wel. <3

Okay, ik heb het nu definitief besloten; ik ga HAVO doen. Ik heb net nog met m'n broer VWO en HAVO examens vergeleken en voor VWO heb je inderdaad heel veel inzicht nodig. Teveel.
Angela gaat heeft ook besloten om gewoon HAVO te doen en ze heeft gezworen dat ze het echt zelf wilt. Dus daar ben ik nu zo blij mee.
Om HAVO toch nog een beetje spannend te houden ga ik gewoon streven naar een acht gemiddeld, denk ik. Anders ga ik me vervelen en dan gaat het weer niet goed en... Ja.
Het gaat goed komen. Het moet gewoon.
Het jaar is bijna afgelopen en ik vind het zo jammer. Dit was het eerste jaar dat ik het echt naar m'n zin had.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 juni 2012 - 22:49:
Ligt het aan mij of is het Offtopic zomaar in het niets opgelost?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 9 juni 2012 - 22:54:
@ Carlina. Hihihi. *knuffelt plat* Het was wel de bedoeling dat mijn zin zo overkwam, maar ik wist niet dat het dí¡t effect ging hebben. Sorryyy. ^^" *smijt koekjes naar Carlina's kot/kamer/waar je dan ook blokt* (Fijn he, zo op restaurant als papa en mama komen. 8D)
Also: IK HEB DAT OOK MOETEN DOEN! In het eerste jaar, toen deed ik Frans. (En daarna veranderde ik naar Engels, hence mijn jaar achter op iedereen). We moesten uit bepaalde opdrachten grafieken kiezen en daar een analyse van maken. Ik had op de vorige opdrachten 4 en 5 op 20 gehaald, dus ik liet deze dan maar nalezen door iemand die vertaler-tolk Frans had gestudeerd én die al jaaaren werkervaring had, dus echt wel Frans kon. Goed, super veel dingen eruit gehaald die "je zo niet zegt" en domme fouten en zo. Krijg ik mijn opdracht terug: 0/20. NUL. En dan ging ik zo alle "-0,5" en "-1" optellen die aan de zijkant stonden, had ik eigenlijk -4 gehad als ze onder 0 waren gegaan. :'D Die vrouw heeft toen echt nog weeeekenlang telkens gevraagd: "En, heb je de punten al? Hoe was je taak?" en ik elke keer: "Nee, nog niet teruggehad!" ...ik kon het niet over mijn hart krijgen om te zeggen dat ze me nog steeds 0 hadden gegeten. _o_
Frans sucks gewoon bij ons. Duits eigenlijk ook, maar Frans legt de lat gewoon te hoog en is blijkbaar nog minder boeiend dan Duits, naar wat ik hoor van mensen die ook wel twijfelden, maar met Frans zijn verder gegaan. Of om het met hun woorden te zeggen: "Ik wou dat ik ook van taal veranderd was na het eerste jaar." of iemand uit BC: "Ik heb voor Engels gekozen, want toen ik de namen zag van de proffen van Frans dacht ik: "NEE!" en toen was de keuze gemaakt."
Bemoedigend, om dat allemaal te horen. Omschakelen naar Engels was de beste keuze van mijn leven. <3 Ik had eigenlijk ook gewoon met N-E moeten beginnen ipv met D-F, maar ja.

@ Neversay: Ik ken je niet persoonlijk, maar zoals je het hier uitlegt, klinkt dat wel als de goeie keuze? Ik denk dat je zelf gelukkiger bent op een plaats waar je misschien een "lager" niveau volgt, maar waar je wel onderwijs op jouw maat krijgt en hoge punten zou kunnen halen als je ervoor werkt, dan op een plaats waar je eigenlijk alleen maar moet ploeteren en spartelen om net geslaagd te zijn. ...en dat klinkt griezelig erg als mij eigen ervaringen hier op de universiteit. Mocht ik opnieuw kiezen, ik weet niet of ik nog unief zou gaan doen. Of toch zeker niet deze opleiding/zeker niet HIER. Want het is me elke examenperiode opnieuw een geploeter en gespartel om toch maar die 10/20 in de wacht te slepen - en ik ben het quite honestly kotsbeu. Dus ja, kies vooral waar je je zélf het beste bij voelt, regardless van of het niveau nu hoger of lager ligt. Het gaat erom waar jij je het fijnst voelt, en als dat bij HAVO is en niet bij VWO, dan doe je gewoon HAVO en dan ga je dat helemaal fantastisch doen, dat weet ik 100% zeker! *knuffelt*

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 9 juni 2012 - 23:37:
ikmisjullie.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 juni 2012 - 23:39:
ik jou ook wel hoor ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 juni 2012 - 0:30:
@Kol, ja, ik jou ook.
Hé, voor 160 euro heb ik een xbox 360 met Skyrim. Dat is best goedkoop. Misschien doe ik het wel gewoon.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 10 juni 2012 - 11:14:
Ik wil ook een xbox!

Meriadoc
Meriadoc

Meriadoc is offline

[1]
Meriadoc zei op 10 juni 2012 - 17:29:
Misselijk!
Gewoon dat ik zo meteen burp moet doen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 2:57:
Nou, lieve mensen, Emma heeft het thuisfront ook weer bereikt. Jap jap. Nu ga ik heel erg veel slapen. Welterusten. (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 juni 2012 - 9:51:
EMMA! <3 Hoe was heeeet? ^-^ Ik hoop dat je een super fijne vakantie had en dat het ook heel erg meeviel met die meisjes! En het is toch wel fijn om je hier terug te hebben, niet dat ik je geen vakantie gun, you know that wel, maar - *brabbel* ...ik ga wel gewoon verder werken aan mijn allerlaatste paper. ^^" Welkom terug!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 juni 2012 - 10:38:
@Daan; SKYRIM!

@iedereen; latenweeenIRCchannelhebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 16:20:
@ Natascha: Bedankt
Het was echt best wel leuk. Grieken zijn allemaal super lief - wat natuurlijk moet door geldnood, maar die gedachte moet je af en toe een beetje verdringen. Zo was ik een keer heel obsessief naar een watermeloen aan het staren in een supermarktje, maar kochten we hem niet omdat de rest van de groep het niet wilde. Achteraf kwam de vrouw van de winkel naar me toe met een watermeloen. : )
Dat soort dingetjes kunnen mijn dag echt helemaal maken.
Uitgaan was ook echt honderd keer leuker dan in Nederland. En heel veel goedkoper. Ik heb wel echt een gigantisch slaaptekort: ik had in de bus naar het vliegtuig geslapen, in het vliegtuig zelf en alsnog ben ik net bruut wakker gemaakt door mijn moeder. Een paar uurtjes slaap zouden nog wel welkom zijn. :'

Met de meisjes was het af en toe een drama, (zo claimden ze me een keer vergeten te zijn, waardoor ik de hele middag alleen vast zat in het appartement. Hoe vergeet je in vredesnaam iemand als je met z'n zevenen op vakantie bent?) maar samen met de twee meisjes met wie ik op de kamer lag, ergerden we ons vrij vaak aan twee van de rest, dus dan gingen we er telkens over praten en frustraties eruit gooien, om dan op het eind te realiseren dat we lekker hadden overdreven, maar in ieder geval niet meer zo boos waren. ^^"

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 11 juni 2012 - 16:56:
^ Aaah, leuk om te horen dat het zo is meegevallen! ^_^ En ja, meisjes blijven meisjes he. As we should.

En beuh, ik wou net eten gaan halen en het begint hier keihard te stormen. Me not having my food when I want it = grumpy me. -__-



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20