Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #32

Gooi-het-eruit-topic #32

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2012 - 13:49:
Gooi het eruit



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 mei 2012 - 12:01:
Yasmine, ik denk dat jij een prachtig lijf hebt. + makkelijk bruinen = I love you. Maar ik heb ook een hekel aan mijn eigen lijf, vooral aan mijn buik en bovenbenen. Ik kan dat ook tegen niemand zeggen though, want dan krijg ik reacties í  la: "Doe niet flauw" en "Jij toch niet", dus I guess dat alleen mensen die 300 kg wegen het recht hebben om ietsje minder tevreden met zichzelf te zijn. Anywayz: HUP! DIE BIKINI IN! BRUIN WORDEN! Ik ben na 2 weken volle zon nog steeds een melkfles, dus grijp je kans om wel bruin te worden, HUP! *duwt naar buiten* En vergeet dat ideaalbeeld. Niemand is ideaal of perfect. Maar we kunnen wel onze goeie punten uitspelen en er trots op zijn. ^-^ <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2012 - 12:39:
Ik heb ook een hekel aan mijn buik en bovenbenen. Ik betwijfel ook sterk of ik me dit jaar in bikini ga wagen. Ik heb sinds de operatie een klein litteken op mijn bovenbeen, maar ik heb toch het idee dat het grandioos opvalt aangezien het een best wel andere kleur is dan mijn huid, dus ik draag liever iets dat dat bedekt _o_

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 mei 2012 - 12:57:
Draag zo'n wikkelrokje over je benen? ._. Dat verbergt de kwabbeligste deeltjes van je bovenbenen en zo kan je toch in bikini rondlopen!
Bij mij is het vooral mijn buik. Mijn benen ook wel, maar daar moet ik me overheen zetten. Ik heb nu eenmaal dikke benen, it's how I roll. Aan lichaamsbouw kan je niet veel veranderen. Maar met mijn buik heb ik wel problemen. Sommige mensen hebben vanzelf een platte buik, maar ik heb vanzelf een dikke buik. Hij hangt echt over mijn broek heen. En zelfs als ik keihard op mijn eten let en spieroefeningen doe, blijft mijn buik gewoon zoals hij is. En dan ben ik zogezegd een peerfiguur en zou ik "strakke bovenkleding" moeten dragen? Neverrrr! *houdt buik de halve dag ingetrokken*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2012 - 13:09:
Guys. Stop it. Jullie zijn allemaal hartstikke mooi. Elk lichaam heeft zijn mooie en speciale kanten, maar ik geloof niet dat iets echt lelijk kan zijn. Bovenbenen zijn nu eenmaal bij de meeste mensen iets dikker, maar dat betekent toch niet dat je geen shortje/bikini of wat dan ook aan kan?
Ik ben ook niet de slankste, maar ik trek wel gewoon jurkjes aan. Natuurlijk staat het bij mij niet zo mooi als bij ''de ideale vrouwen'' maar dat kan me niets schelen. Ik ga niet de hele zomer in een spijkerbroek en t-shirt rondlopen. Kom op, draag gewoon wat je mooi vind en denk er niet bij na hoe andere daarover gaan denken. Jullie zijn allemaal gewoon super knap!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 27 mei 2012 - 13:55:
Oh help. nu gaat emma me controleren vrijdag o.o Maar goed. Ik lig nu in de zon, in bikini. En heb het best naar mijn zin.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 mei 2012 - 14:25:
En ik lig ook in de zon. ^-^ In een korte short. ...op het balkonterras van mijn vriendje zijn kamer, 3 verdiepingen hoog. Nobody can see me. _o_ Hier zou ik zelfs naakt durven liggen, vermoed ik. Hoewel, het jongetje in de achtertuin van de drie-huizen-verder-buren kan me misschien wel zien. Oke, niet naakt dus. :'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 mei 2012 - 14:43:
En ik lig ook in de zon. ^-^ In een korte short. ...op het balkonterras van mijn vriendje zijn kamer, 3 verdiepingen hoog. Nobody can see me. _o_ Hier zou ik zelfs naakt durven liggen, vermoed ik. Hoewel, het jongetje in de achtertuin van de drie-huizen-verder-buren kan me misschien wel zien. Oke, niet naakt dus. :'D

-highfive- Ik lig ook in de zon! Werken aan mijn eindwerk, en tussendoor zwemmen ^_^ God, het moet voor altijd zulk weer blijven...
Edit; en ik haathaathaat mijn benen. Mijn buik is ook niet wat het moet zijn, maar van mijn benen heb ik toch het meest last. Hence dat ik sinds gisteren voor het eerst in 5 jaar een shortje durf te dragen, omdat het officieel te warm is voor een lange broek en ik ben het beu om transparant wit te zijn, maar een hele dag in bikini rondlopen zie ik nog minder zitten... Dus: short. Oftewel, een jeansbroek waar ik de pijpen heb afgeknipt.
Dus nu zit ik met mijn laptop krampachtig te doen in de zon met mijn laptop en een fles zonnemelk. Want als ik zeg "ik wil kleur" bedoel ik bruin, en niet rood. -.-
(en ik durf dit ook alleen maar omdat ik thuis in een ommuurde binnentuin zit waar niemand me kan zien.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2012 - 15:02:
Oh help. nu gaat emma me controleren vrijdag o.o Maar goed. Ik lig nu in de zon, in bikini. En heb het best naar mijn zin.
Ongelooflijk angstaanjagend idee, niet?

Ik ben nu even uit de zon, want het werd me even te warm, dus ik heb even een koude douche genomen en ga zo weer naar buiten. Yaaaay, me loves this weather.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 mei 2012 - 15:52:
Ik zat ook in de tuin... tot ik erachter kwam dat ik waarschijnlijk een zonne-allergie heb en bultjes op mijn handen krijg en mijn onderarmen pijn doen dus nu zit ik binnen depressief te zijn en ik wil met spullen gooien en iedereen is boos op me en ik ben boos op iedereen. Toch nog even zeggen: jullie zijn allemaal mooi, want wat Mars zegt. <3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 mei 2012 - 16:07:
Ai Bodine o.o Zo reageer ik ook wel vaak op de zon. Ik heb nu zonnecreme factor 50 en dat smeer ik royaal op mijn boezem, mijn gezicht, mijn handen en alles waar ik van die rode bultjes op zou kunnen krijgen. En dan bedoel ik ook echt: royaal. Mijn boezem lag onder een dikke laag vet, maar ik zit nu weer binnen en ik heb geen last. Zelfs geen jéuk. Terwijl ik bij het minste straaltje felle zon al vol uitslag sta op mijn boezem, zelfs als ik er een bloes of sjaal over draag ter bescherming. Maar nu totaal niet! I love this. <3 Voor mijn benen en armen gewoon gebruik ik wel gewoon factor 20/30, maar voor mijn gevoeligere lichaamsdelen is 50 wel een must. Misschien is dat ook voor jou een oplossing? o.o
Ik had eerst een zonnecrème van Roc. 30 euro in de apotheek, anti-allergie-toestand. Maar nu heb ik eentje van... *checkt bus* ...L'Oréal: Solar Expertise. En ik zag in de winkel (te laat natuurlijk, toen ik de mijne al had gekocht) ook dat in de zonnecrème-met-zelfbruinende-dinges van Nivea OOK factor 50 beschikbaar is. Ik heb me vorig jaar toen ingesmeerd met zo'n bus van factor 30 en ik zag zowaar een beetje bruin na een paar uur in de zon zitten! Oke, na een paar keer douchen is het er ook weer af natuurlijk, maar omg. <3 Het duurde wel even voordat ik doorhad dat dat niks met mij te maken had, maar wel met de creme. _o_

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 mei 2012 - 16:09:
Het zijn bij mij echt alleen m'n handen en het jeukt niet en het doet ook geen pijn, maar dat is juist heel raar en idunno. Ik ga zo wel weer naar buiten of zo. Thanks for the tip though. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 mei 2012 - 16:16:
Het lijkt me alsnog vrij naar als je dat telkens krijgt in de zon though o.o Hopelijk komt het niet te vaak voor! Op mijn handen krijg ik wel vrij snel kleine witte blaasjes door de zon. Dus ik vermoed dat de helft van mijn zomer-loon naar zonnecrème gaat gaan, mijn ganse leven lang. Of ik moet de rest van mijn leven binnen doorbrengen, maar daarvoor hou ik te veel van zon. ^-^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2012 - 16:39:
Ik heb het idee dat ik door één keer met m'n rug in de zon spontaan veel meer moedervlekken heb gekregen. Want voordat ik in de zon ging, had ik mijn rug even in de spiegel bekeken en vielen me geen moedervlekken op, en nu na de zon, zitten er opeens tien moedervlekken op mijn bovenrug (het deel dat in de zon is geweest). Ik betwijfel of dat überhaupt biologisch mogelijk is, maar toch. o_o

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 27 mei 2012 - 16:56:
@emma:Naja het maakt niet uit toch? zeker niet als ze klein zijn :-) beter hou je ze wel in de gaten als ze huge zijn (als bij mij), want als ze raar worden moet je naar de dokter

en oh ja, zijn het niet gewoon sproeten?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 mei 2012 - 16:59:
Ik denk ook dat dat gewoon sproeten zijn. Een moedervlek heb je toch voor een zeer lange tijd/sinds je geboorte? Als ik een uur in zon rondloop, krijg ik over mijn neus en wangen een rijtje sproeten en als ik langer in de zon zit, verschijnen er zelfs op mijn armen meerdere sproeten. Maar ik weet verder ook niks van sproeten en moedervlekken en zo af. o.o Behalve inderdaad dat als vlekjes groter dan 6 mm doorsnede zijn of heftig beginnen te vervormen op korte tijd, dat je best naar de dokter gaat. Mijn broertje heeft zo'n vlekje dat we sinds kort wel in de gaten houden.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19