Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » EK-topic

EK-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 mei 2012 - 18:26:
Juuuuust wondering... Wie kijkt er al uit naar het EK voetbal? ;p



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 mei 2012 - 15:13:
Grootste anti-voetbal-fan hieroo!
Ik heb echt een hele hele heeeeeeleeee grote hekel aan voetbal.
Vreselijk vind ik het. Gewoon het spel zelf en die stomme overdreven fans die helemaal wild worden als het andere team een doelpunt heeft gescoord. Nee, niets voor mij. Geef mij maar zwemmen. Gespierde natte mannen. #jammie

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 mei 2012 - 16:42:
Heeft België zich überhaupt geplaatst eigenlijk?

@Yara; jij mag niet naar natte mannen kijken. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 29 mei 2012 - 18:03:
Ik geloof van niet. Anders hoorde ik er namelijk wel meer van bij mijn vriendje thuis. ^^" En dan zou ik niet (als braaf vriendinnetje dat niks met voetbal te maken heeft) voor Frankrijk/Portugal supporteren. :'D Hoewel ik maar betwijfel of Het Lief überhaupt voor België zou zijn als België meedeed.

...wat blijf ik toch doen in dit topic?
*sloft eruit*

(Ooo, Yara: ik was vorige week gaan zwemmen (45 baantjes! Da's veel hoor, voor iemand zonder conditie, oef.) en toen had ook net de zwemclub gedaan met zwemmen. Kwamen daar een voor een slanke, gespierde jongemannen uit het water en die liepen helemaal om het zwembad naar de douches. Fiiijn hoor. Ik ga meer zwemmen! 8D)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 mei 2012 - 18:07:
Heeft België zich überhaupt geplaatst eigenlijk?

@Yara; jij mag niet naar natte mannen kijken. ^^

Hahahahahaha. Wat ben jij optimistisch bezig.
De Rode Duivels hebben geen EK meer gezien sinds 2000 (en toen was België mede-organisator), ze gingen eruit in de eerste ronde en wonnen enkel de match tegen Zweden.
En ons laatste WK was 2002. Dat was genoeg reden voor mijn school om alle matchen van de Duivels te projecteren op grote schermen (want het WK werd gespeeld in Japan dus de wedstrijden waren bij ons rond de middag op tv) en iedereen tien minuten vroeger uit te laten zodat we niks hoefden te missen. En mijn heeeeeele school liep verkleed rond, in rode shirts en met duivelshoorntjes. En ik zat op een katholieke school, ik kreeg godsdienst van zusters, en zelfs die waren zo voetbalgek dat ze ons er niet uit gooiden met onze satanische outfits. ^_^ God, dat was vreselijk toen ze in de achtste finale van het veld werden geveegd door Brazilië... Maar Brazilië won uiteindelijk, en er is nog wel een soortvan eer als de wereldkampioen je naar huis speelt. En ze hielden de 0 zelfs nog tot een flink stuk in de tweede helft...
Maar nee, sindsdien is het armoe troef wat betreft toernooien. En het stomme is, België heeft best een paar goeie voetballers, zeker met de nieuwere generatie. Courtois, het 20 jaar oude wonderkind van Genk, is keeper bij Atlético Madrid. Vincent Kompany, dé man bij Manchester City. Vertonghen en Alderweireld kennen de Ajax-supporters vast ook. Hazard, twee jaar op rij verkozen tot voetballer van het jaar in Frankrijk, heeft net een transfer gekregen van Lille naar Chelsea. Dries Mertens, speelt bij PSV. Jelle Vossen, mijn persoonlijke favoriet, momenteel spits van Genk maar heeft een hele zwerm scouts achter zich aan. Kevin De Bruyne, geblesseerd voor hij zijn seizoen bij Genk kon afwerken en nu vertrokken naar Chelsea, but the man is a GOD.
En dan toch geen resultaat boeken in de kwalificaties. -diepe zucht- We zijn een natie van wielrenners, en we moeten er ons bij neerleggen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 mei 2012 - 18:14:
Nhm. Je klinkt niet alsof je het erg vindt, though.^^
Ik vraag me echt af waarom ik dit allemaal lees, want ik vind voetbal stom. Maar op de één of andere manier vind ik het wel interessant als jullie het vertellen. Jap.
Oh en ik heb een Engelandarmbandje van de Plus om. Eh.

@Natascha; ik zwem op zaterdagavond en na ons is een waterpolovereniging.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 29 mei 2012 - 18:20:
(Dat klinkt ook als fijn om naar te kijken. 8D Am I right?)

En ja, dat hoor (en zie, ik, de voetballeek!) ik ook wel, dat van die goeie spelers. Ik ben (door het vriendje, maar ik denk ook van mezelf, als ik moet zoeken naar een scheutje voetbalfanheid in mezelf) Genksupporter en haaa, De Bruyne.
Haha, ik ging 1 voetbalwedstrijd mee, en Mattias ging spelers aanwijzen.
Hij: "En weet je wie De Bruyne is?"
Ik: "Die met zijn knaloranje schoenen daar!"
Hij: "....... o.o <3 JIJ WEET DAT! *spontane kus*"
Jammer genoeg lag hij er toen wel uit met zijn teen. En die wedstrijd was ook geen wonder. We zijn zelfs een halfuur vroeger vertrokken, toen Het Vriendje het niet meer kon aanzien.

Niet dat dat over het EK gaat. Maar als ik zo zie wat voor talent er rondloop, ben ik wel trots op die kerels. Vorig jaar was er Courtois inderdaad. En ik ken nog altijd niks van voetbal, maar ik was wel fan van hem, wat een wonderkind was dat zeg.

Ik ga hier mijn mond houden. Ik klink als mijn vriendje.
(En Jelle Vossen is knap!)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 mei 2012 - 18:26:
Nhm. Je klinkt niet alsof je het erg vindt, though.^^
Ik vraag me echt af waarom ik dit allemaal lees, want ik vind voetbal stom. Maar op de één of andere manier vind ik het wel interessant als jullie het vertellen. Jap.

@Natascha; ik zwem op zaterdagavond en na ons is een waterpolovereniging.

Nja, we zijn het inmiddels wel gewend, denk ik ^_^ Ik kijk wel altijd de kwalificatiewedstrijden van België, en ik vloek en scheld en gooi met dingen als het fout gaat. Het ergste was de wedstrijd tegen Oostenrijk, toen ze in de laatste minuut 4-3 voor stonden, home free, prachtige wedstrijd, en dan laat die godverdomde keeper een bal door zijn benen lopen. Ik had al een hekel aan Bailly, (guy can't play for shit en ik snapte echt niet waarom hij überhaupt nog werd opgeroepen voor de nationale ploeg) maar toen kreeg ik echt de neiging om mijn voet door het scherm te trappen. Klungel --'
En hadden ze die match gewonnen, dan hadden ze zich verdikke geplaatst voor de play-offs, en met God's goedvinden misschien zelfs voor het EK.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 mei 2012 - 18:34:
Nou ja, als ik jullie zo hoor... misschien over twee/vier jaar? ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 mei 2012 - 18:38:
(Dat klinkt ook als fijn om naar te kijken. 8D Am I right?)

En ja, dat hoor (en zie, ik, de voetballeek!) ik ook wel, dat van die goeie spelers. Ik ben (door het vriendje, maar ik denk ook van mezelf, als ik moet zoeken naar een scheutje voetbalfanheid in mezelf) Genksupporter en haaa, De Bruyne.
Haha, ik ging 1 voetbalwedstrijd mee, en Mattias ging spelers aanwijzen.
Hij: "En weet je wie De Bruyne is?"
Ik: "Die met zijn knaloranje schoenen daar!"
Hij: "....... o.o <3 JIJ WEET DAT! *spontane kus*"
Jammer genoeg lag hij er toen wel uit met zijn teen. En die wedstrijd was ook geen wonder. We zijn zelfs een halfuur vroeger vertrokken, toen Het Vriendje het niet meer kon aanzien.

Niet dat dat over het EK gaat. Maar als ik zo zie wat voor talent er rondloop, ben ik wel trots op die kerels. Vorig jaar was er Courtois inderdaad. En ik ken nog altijd niks van voetbal, maar ik was wel fan van hem, wat een wonderkind was dat zeg.

Ik ga hier mijn mond houden. Ik klink als mijn vriendje.
(En Jelle Vossen is knap!)

GENK! x3
-highfive-
En jaaaaaa, Vossen is biest ^_^ En hij speelt ook zo machtig. En Courtois, de octopus. Als je hem ziet keepen geloof je soms echt dat hij extra armen heeft. Maar er gaat niks boven De Bruyne, ik vind het zo vreselijk dat hij nu naar Chelsea gaat. Gewoon onfair, als je ziet wat voor spelers die grote clubs al hebben. Ze hebben het geld, ze hebben faam, alle talentvolle spelers kijken op tegen zulke namen, en zo kopen ze overal de goede spelers weg. En dat zou best oké zijn als ze dan ook effectief spelen, maar Lukaku zit bij Chelsea ook maar te beschimmelen op de bank. Het is zoals kleine kindjes die al het leuke speelgoed op een hoop leggen zodat niemand anders ermee kan spelen, ook al zijn ze zelf met iets anders bezig. En dat vind ik stiekem een heel klein beetje onfair zo.
Ik hoop voor De Bruyne dat hij tenminste mag spelen daar, anders is het echt doodzonde. Hij is zo belachelijk goed...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 mei 2012 - 19:46:
Als Feyenoordsupporter had ik het natuurlijk liever anders gezien, maar Vertonghen is ook echt belachelijk goed. Zeker aan het einde van de Eredivisie, toen Ajax als ik me het goed herinner 14 wedstrijden achter elkaar won, was hij echt heel erg sterk.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 mei 2012 - 20:28:
Heeft België zich überhaupt geplaatst eigenlijk?

@Yara; jij mag niet naar natte mannen kijken. ^^

Gespierde natte vrouwen vind ik ook niet erg.

Ik hou van het zwembad. En vooral de waterpolo team's die dan na het wedstrijd zwemmen trainen. Me likes.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 mei 2012 - 20:33:
Zal ik jullie nog lastig vallen met mijn mening over poule D? x)
Ik heb geen scheikunde meer waarvan ik afgeleid moet worden, dus nu vraag ik het vriendelijk voordat ik dit topic onderspam. Yay :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 mei 2012 - 20:35:
Bring it on.
Ik steek er nog wat van op ook. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 29 mei 2012 - 20:54:
(...)
GENK! x3
-highfive-
En jaaaaaa, Vossen is biest ^_^ En hij speelt ook zo machtig. En Courtois, de octopus. Als je hem ziet keepen geloof je soms echt dat hij extra armen heeft. Maar er gaat niks boven De Bruyne, ik vind het zo vreselijk dat hij nu naar Chelsea gaat. Gewoon onfair, als je ziet wat voor spelers die grote clubs al hebben. Ze hebben het geld, ze hebben faam, alle talentvolle spelers kijken op tegen zulke namen, en zo kopen ze overal de goede spelers weg. En dat zou best oké zijn als ze dan ook effectief spelen, maar Lukaku zit bij Chelsea ook maar te beschimmelen op de bank. Het is zoals kleine kindjes die al het leuke speelgoed op een hoop leggen zodat niemand anders ermee kan spelen, ook al zijn ze zelf met iets anders bezig. En dat vind ik stiekem een heel klein beetje onfair zo.
Ik hoop voor De Bruyne dat hij tenminste mag spelen daar, anders is het echt doodzonde. Hij is zo belachelijk goed...

Haha. <3 Ja, ik ben van Limburg, dus ik had wel iets van: "ALS ik ooit voor voetbal ben, ben ik voor Genk." ...niet dat dat streekgebonden is, maar ik vond Genk cool ook toen ik voetbal niet cool vond. En nu blijkt mijn lief de grootste Genkfanaat ever te zijn, which is kinda funny. ^-^ En jaaa Courtois manmanman! ...ik klink echt als mijn vriendje, laat ik maar ophouden over spelers. :'D Maar euh: De Bruyne zit officieel toch al bij Chelsea, nee? "Uitgeleend" aan Genk voor dit jaar? Maar je hebt gelijk: Lukaku zit daar maar op de bank een laagje stof te krijgen. En... is Courtois officieel ook niet van Chelsea of tenminste zo'n andere grote club, maar dan voorlopig ook verder aan het "trainen" bij een bescheidener club? Het vriendje heeft al twintig keer voorspeld dat Courtois de beste speler van Europa wordt binnen dit en een paar jaar. Zegt hij. Maar hij is ook een gans weekend niet te genieten als Genk verloren heeft, dus. 8D

Euh. EK.
Daar weet ik niks over.
Maar ik vind Emma's uitleg echt heerlijk, en geweldig gewoon dat je alles zo analyseert. ^-^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 mei 2012 - 21:13:
(...)
Haha. <3 Ja, ik ben van Limburg, dus ik had wel iets van: "ALS ik ooit voor voetbal ben, ben ik voor Genk." ...niet dat dat streekgebonden is, maar ik vond Genk cool ook toen ik voetbal niet cool vond. En nu blijkt mijn lief de grootste Genkfanaat ever te zijn, which is kinda funny. ^-^ En jaaa Courtois manmanman! ...ik klink echt als mijn vriendje, laat ik maar ophouden over spelers. :'D Maar euh: De Bruyne zit officieel toch al bij Chelsea, nee? "Uitgeleend" aan Genk voor dit jaar? Maar je hebt gelijk: Lukaku zit daar maar op de bank een laagje stof te krijgen. En... is Courtois officieel ook niet van Chelsea of tenminste zo'n andere grote club, maar dan voorlopig ook verder aan het "trainen" bij een bescheidener club? Het vriendje heeft al twintig keer voorspeld dat Courtois de beste speler van Europa wordt binnen dit en een paar jaar. Zegt hij. Maar hij is ook een gans weekend niet te genieten als Genk verloren heeft, dus. 8D

Euh. EK.
Daar weet ik niks over.
Maar ik vind Emma's uitleg echt heerlijk, en geweldig gewoon dat je alles zo analyseert. ^-^

De Bruyne is officieel al naar Chelsea, ja. Maar officieus zit hij met een gebroken teen, dus voorlopig is hij een beetje niks. -aaike Kevin-
En Courtois is ook Chelsea-eigendom, inderdaad. Maar zolang zij Cech in doel hebben staan, moet "onzen Thibault" daar niet teveel verwachten. Dus hij is uitgeleend aan Atlético, en zijn contract daar wordt hoogstwaarschijnlijk verlengd. Zo blijft hij tenminste spelen en steekt hij wat op. Die laten ze bij Chelsea niet meer gaan, ze zouden wel gek wezen. Laat hem bij Atlético verder groeien, en wanneer Cech op de retour is halen ze hem weer binnen en hebben ze een perfecte opvolger. Want daar heeft je vriendje zeker gelijk in, Courtois gaat een héél mooi verhaal schrijven in het Europees voetbal.

& ontopic: ik weet dat hij niet speelt, maar ik ga dit EK toch koppig elke match van Spanje kijken met mijn Villa-truitje aan. Misschien geeft dat goeie karma en weet Torres dan eindelijk weer eens een bal te vinden. Want die heeft ook niet bepaald een goed seizoen achter de rug.
En geen Puyol. Géén Puyol! Puyol is awesome, Puyol is Samsonman! Hem ga ik echt missen =(



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11