Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » EK-topic

EK-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 mei 2012 - 18:26:
Juuuuust wondering... Wie kijkt er al uit naar het EK voetbal? ;p



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 juni 2012 - 21:40:
Als Rusland 2-0 wint heb ik ondertussen 50 euries in mijn broekzak [dus stelletjes Russen, er staat wat op het spel!]


Edit: Ik zeg het verkeerd! 2-1 voor Rusland ><
Heb nog kans

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 juni 2012 - 22:25:
Waarom eindigen al die Polen op -ski?
En alle Russen op -ov?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 juni 2012 - 22:35:
Yes! PolRus 1-1, en een goeie pronostiek om die lamme Zweden van gisteren door te spoelen. Hip hoi.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 juni 2012 - 23:00:
Echt he?
Respect voor de commentator.
Goed, ik had het fout, maar iedereen had het fout. Het geld gaat door naar de volgende wedstrijd.
Wat denk je bij den - port?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 juni 2012 - 9:20:
Ik heb voor DenPort een 0-3 op mijn pronostiek staan. Het kan wel, Portugal heeft een sterke ploeg, maar dan moet Ronaldo weer eens wat meer met de bal en wat minder met zijn haar bezig zijn.
En Denemarken heeft aardig verrast tegen Nederland, maar dat kwam voor een groot stuk ook omdat iedereen Denemarken al sinds het begin van het EK ten dode had opgeschreven (ik eerlijk gezegd ook). Portugal heeft gezien wat er gebeurt als je tegen een "underdog" als Denemarken het vel van de beer verkoopt voor hij geschoten is, en ik denk niet dat zij die fout gaan maken. Bovendien hebben zij de drie punten heel hard nodig, en na de nederlaag tegen Duitsland willen ze ook heel graag. Dus ik vestig mijn hoop in Ronaldo, Nani en Postiga. En Pepe, die speelde echt goed tegen Duitsland.

En dit stond op Sporza, over PolRus:
De relaties tussen Polen en Rusland zijn historisch gespannen en bovendien viert Rusland op 12 juni zijn nationale feestdag. Enkele duizenden Russen vierden dat met een mars naar het stadion van Warschau.

Maar Poolse hooligans vielen de groep aan en er ontstonden hevige gevechten. Er werd onder meer met vuurwerk, flessen, stenen en stoelen gegooid.

De Poolse politie zette het waterkanon in en gebruikte rubberen kogels om de gemoederen te bedaren. Meer dan 100 hooligans werden opgepakt. Bij de verschillende gevechten vielen volgens de politie 10 gewonden: 7 Polen, 2 Russen en een Duitser.

Mijn reactie: "Hihihi, Blitzkrieg." Zeker omdat de scheidsrechter nog een Duitser was ook.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 13 juni 2012 - 17:20:
Ik hoop zo dat nederland vanavond wint!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2012 - 17:23:
Op de Duitse tv hadden ze het ook steeds over vanavond. Ik heb drie uur ZDF zitten kijken - studieontwijkend gedrag, kuch - en zelfs in de kookprogramma's hadden ze het erover. Dat ze Nederland gaan plattmachen en zo. :'D En de dude van de Feta-Käse ging poffertjes maken, maar hij had geen poffertjespan en hij kon het ook niet zo goed uitspreken. Poffèrtjès.
Dat was mijn nuttige bijdrage. Het lijkt me wel leuk als Nederland wint, voornamelijk omdat de Duitsers zo heerlijk arrogant geloven dat ze al gewonnen hebben, maar aan de andere kant... I don't know. De kans is niet zo groot, of wel? [/geen verstand van voetbal]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 17:24:
Ik ook, maar ik acht het niet erg waarschijnlijk.

Ik ben wel al geheel in stijl, per ongeluk. Ik had in Kos me heel erg rood-wit-blauw gemaakt aangezien er op de achterkant van de stift-ding stond "makkelijk af te halen met zeep en water". Grapjassen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 juni 2012 - 17:38:
voornamelijk omdat de Duitsers zo heerlijk arrogant geloven dat ze al gewonnen hebben

-kuchrochelkuch-
Mijn tv staat op NOS (want om één of andere reden kan mijn tv in Gent de Vlaamse sportzender weer eens niet uitzenden), en daar zaten net twee rare Nederlanders met een gitaar te zingen over hoe ze sowieso kampioen gaan worden, ze hebben al gewonnen, het EK moet zelfs niet meer gespeeld worden als je hen zo hoort want Oranje is gewoon kampioen.
My apologies, maar Nederland heeft toch ook een stevig abonnement op arrogant geloven in hun eigen succes. Het vel en de beer. I'm just sayin'. (:

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 juni 2012 - 17:39:
Oh gelukkig dat dacht ik ook!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 17:40:
Haha _o_

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2012 - 17:46:
Ja, I know. x'D Ze gingen ook Nederlanders interviewen -bij het Duitse journaal- en die waren natuurlijk ook vol overtuigd dat ze gingen winnen. (En ze spraken Duits. Probeerden, dan toch. Tenenkrommend.)
Maar de Duitsers hebben in elk geval niet hun eerste wedstrijd verloren. Daarom lijkt het me juist grappig als ze nu wél verliezen, tegen Egoland dat van Legoland verloren heeft.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 17:49:
Ik wil wel echt heel graag dat Nederland wint. En dat Denemarken verliest van Portugal. :'

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 juni 2012 - 17:51:
-en tussendoor-
Ik denk dat ik mijn tv maar op NOS laat staan, ik ga niet proberen toch sporza te vinden. De Nederlandse reclame maakt zoveel goed, ik lach me kapot. Behalve de pampers heb ik geloof ik nog geen enkel product zien passeren dat niet in het teken van Oranje staat. Dat moet ik de Nederlanders toch nageven; jullie gaan er wel hélemaal voor. _o_

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 17:53:
Ik heb even niet opgevangen wie de commentator is, maar ik herken de stem van Frank Snoeks in ieder geval niet, dus dat is mooi. Als je hem hoort, meteen wegzappen, die man is echt een drama _o_



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15