Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » EK-topic

EK-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 mei 2012 - 18:26:
Juuuuust wondering... Wie kijkt er al uit naar het EK voetbal? ;p



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 juni 2012 - 18:00:
Straks Portugal-Spanje...
-knabbelt aan pink-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 27 juni 2012 - 19:23:
Ik ben voor spanje

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 juni 2012 - 23:52:
Dat waren even negen hartaanvallen op een rij, maar Spanje gaat toch door.
-knuffelt truitje-

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 juni 2012 - 12:00:
De wedstrijd was idd niet zo goed voor je bloeddruk, pfoe. En die scheids. Ik hoop echt dat ie ontslagen wordt.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 juni 2012 - 0:03:
Meh. Duitsland heeft verloren, daar hielpen zelfs mijn nagels niet aan. Ik heb eens een hele wedstrijd gezien en mijn favoriet verliest, whoo. Özil heeft wel de penalty gehaald, though. Ik vind zijn kop dan wel doodeng, maar die keeper van Italië is echt goed. D: En Gomez, de grote held van één van die vorige wedstrijden, stond erbij alsof hij voor het spel gedumpt was door z'n vriendin of zo. Die heeft drie voorzetten gemist. En dramaqueen Müller zat aan het eind onder een handdoek te huilen, het arme kind. [/ik heb ook eens iets van voetbal meegekregen. ]

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 juni 2012 - 1:38:
*cries*
[/Bodine that is. Jess haat voetbal.]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 juni 2012 - 12:19:
Ik had zoooooveel medelijden met Özil toen die aan het einde heel triest in het gras zat. =( En ik wou een finale Spanje-Duitsland! Duitsland was zo'n machtig EK aan het spelen, ze verdienden het echt, maar gisteren... Niks. Ik ga niet zeggen dat Italië gisteren onverdiend gewonnen heeft, ik ben alleen verbijsterd over de prestatie van de Mannschaft. Opeens lukte niks meer.

En zondag de finale. Spanje-Italië.
(en dat laten ze dan fluiten door een Portugees..)

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 juni 2012 - 14:56:
Mwih, ik vond het ook zo jammer. Ik wou ook echt graag een Spanje-Duitsland finale. Dat zou zo'n mooie wedstrijd geweest zijn.
Maar idd, in het begin speelde Duitsland wel goed, maar na een tijdje waren ze het helemaal kwijt. *sigh*

En Keks, me loves your nails (:

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 29 juni 2012 - 23:07:
- Traag -

Ik wou zo graag dat Engeland door ging Glen Johnson mocht niet eens meer z'n penalty schieten pfuh.

En ahh, Spanje-Italie, zo spannend.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 30 juni 2012 - 22:36:
Meh. Duitsland heeft verloren, daar hielpen zelfs mijn nagels niet aan. Ik heb eens een hele wedstrijd gezien en mijn favoriet verliest, whoo. Özil heeft wel de penalty gehaald, though. Ik vind zijn kop dan wel doodeng, maar die keeper van Italië is echt goed. D: En Gomez, de grote held van één van die vorige wedstrijden, stond erbij alsof hij voor het spel gedumpt was door z'n vriendin of zo. Die heeft drie voorzetten gemist. En dramaqueen Müller zat aan het eind onder een handdoek te huilen, het arme kind. [/ik heb ook eens iets van voetbal meegekregen. ]


Ik ken niks van voetbal maar toch even melden: wat een supergrave nagels! I approve.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juli 2012 - 11:21:
(...)

Ik ken niks van voetbal maar toch even melden: wat een supergrave nagels! I approve.
Danke. ^^ Heeft me drie uur gekost. *kuch*

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 juli 2012 - 22:42:
*buigtvoorSpanje*

YAAAAAAAAAAAAAAY!

*gaatfeestvieren*

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 2 juli 2012 - 1:40:
Ik vond het zo schattig toen de Spanjaarden hun kiendjes mee het veld op brachten. *-*
En. En. En. Ik weet niet meer wie van Italië moest janken, maar ik had medelijden.

En overigens is het leuk om rond één uur 's nachts het dorp in te gaan om ijs te halen en dan overal Spaanse vlaggen rond schouders te zien hangen en alles rood en geel is en iedereen dronken is en loopt te feesten.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 juli 2012 - 9:33:
EEEEEEE VIIIIIIIIIIIVA ESPAÑAAAAAA!!

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 2 juli 2012 - 12:18:
Sfeerbeelden die gewoon in dit topic moeten:

Torres en zijn kindjes.
Again
And again.
En nog eentje om het af te leren.

Oh my.... <3 <3

En hihi.

_o_

En dit zijn Duitsers maar die vond ik te goed om weg te laten: Bromance XD



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15