Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » EK-topic

EK-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 mei 2012 - 18:26:
Juuuuust wondering... Wie kijkt er al uit naar het EK voetbal? ;p



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 15:27:
Nee, wacht, Ierland kan gewoon 17 - 1 voorstaan (170 - 10 past net niet in de tijd), en dan maakt Bulgarije SPONTAAN in vijf minuten nog vijftien goals

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 juni 2012 - 15:42:
Nee, wacht, Ierland kan gewoon 17 - 1 voorstaan (170 - 10 past net niet in de tijd), en dan maakt Bulgarije SPONTAAN in vijf minuten nog vijftien goals

-donderend applaus-
Emma heeft 'm.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 16:53:
Ja, nee, ik was even in de war ^-^
(Ik las net terug wat ik eerst had geschreven en kreeg een beetje een "wtf?"-gevoel.)

Fringex333
Fringex333

Fringex333 is offline

[22]
Fringex333 zei op 23 juni 2012 - 20:15:
Nee Duitsland moet niet winnen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juni 2012 - 22:56:
Ik vond Spanje in het begin af en toe erg.. onnauwkeurig spelen. Relatief makkelijke passes missen of moeilijker aanspelen dan nodig, etcetera.
Desalniettemin zeer terechte overwinning.

Oh, en heeft iemand anders van de Nederlanders hier zich ook zo mateloos geërgerd aan Frank Snoeks?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 juni 2012 - 23:52:
Ik ga hier misschien wel ruzie mee krijgen.
But.... Told ya soooooo!
Nederland faaaaaaaalt alweer heel hard met voetbal.
[bit late, maar ik was druk met school and stuff.]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 juni 2012 - 8:17:
Ik moet dus ook van hem zeggen dat ik bijgevolg voor Portugal en Frankrijk ben. En dat de match Portugal-Nederland al in mijn agenda aangestipt staat. En misschien voor rivaliteit op het forum kan zorgen.

...aldus het vriendje.
Frankrijk, hmm?
(:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 juni 2012 - 13:58:
Wacht eens - dat is een quote van mij he? _o_ Ik heb geen idee wat er met het EK gebeurd is, hoor, dus daarop kan ik niks zeggen. Ik weet alleen dat Nederland heel slecht is. Maar dat weet ik dan weer dankzij mijn Nederlandse vriendinnen en niet dankzij het vriendje. ^^

Ik ontdekte gisteren iets leuks trouwens. :'D Op een tv-zender bij ons (de "vrouwenzender" als het ware, met heerlijke nineties-films en Julia Roberts-achtige toestanden en Gossip Girl en Grey's Anatomy etc.) is er een actie: je zit als vrouw lekker tv te kijken (want je man/vriend/something zit op café/bij iemand EK te kijken) en elke keer als er in het EK gescoord wordt, komt er een voetballetje onder het logo te staan en kan je sms'en en een koelkast of zoiets winnen. Hihi.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 juni 2012 - 14:04:
Wacht eens - dat is een quote van mij he? _o_ Ik heb geen idee wat er met het EK gebeurd is, hoor, dus daarop kan ik niks zeggen. Ik weet alleen dat Nederland heel slecht is. Maar dat weet ik dan weer dankzij mijn Nederlandse vriendinnen en niet dankzij het vriendje. ^^
Gisteren was Spanje - Frankrijk. Frankrijk heeft met 2 - 0 verloren en is uitgeschakeld. :'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 juni 2012 - 15:07:
Oh. Nou. Dat was dat dan. _o_ Ik heb mijn vriendje eigenlijk nog niet echt over Frankrijk gehoord, het hele EK al. Hij is méér aan het supporteren voor Portugal denk ik - al heb ik daar ook helemaal geen idee van.
Ik heb wel al een bondige uitleg gekregen over het Nederlandse elftal though. :'D

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 juni 2012 - 17:54:
Ik sta voor Engeland, maar ik vrees dat ze gaan verliezen. *sad face*
En oh ja, ik was een aantal dagen geleden iets gaan drinken op de oude markt, en toen was het ook voetbalavond, en dan was dat wel een hele gezellige sfeer met zo 'Oooh! Aaah! Jeeeeuj!' en toen zag ik wel de charmes die voetbal en zo'n EK met zich meebrengen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 juni 2012 - 21:56:
Als Engeland vanavond wint ga ik het echt moeilijk krijgen. Want sinds NL die eerste wedstrijd verloor ben ik eigenlijk voor Spanje, maar eigenlijk ben ik half ook voor de Engelsen x'D Dus ja.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 juni 2012 - 23:25:
_o_

Stomme spaghettifretters.
En oh ja, ik zit nog op kot en heb geen tv en livestreaming lukt niet, dus ik hing echt tijdens de penalty's aan de telefoon met iemand om live op de hoogte te blijven.
Het is gebeurd: het EK heeft mij ook in zijn ban gekregen en ik vind voetbal niet eens leuk. How did this happen? O_O

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juni 2012 - 23:27:
Ik heb heel stiekem voor het eerst ooit zelf verzocht of we voetbal konden kijken.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 juni 2012 - 23:34:
Hahaha Carlina! <3
*plet allebei*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15