Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » EK-topic

EK-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 mei 2012 - 18:26:
Juuuuust wondering... Wie kijkt er al uit naar het EK voetbal? ;p



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 juni 2012 - 21:40:
Dat doet Duitsland sowieso.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 19:21:
Oh my - Ik vond het echt vreselijk toen Nederland verloor. Het is echt niet leuk om ergens zo lang naar uit te kijken om dan bij de eerste wedstrijd al meteen te weten dat het waarschijnlijk slechts een weekje duurt voordat jouw land eruit ligt.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 19:47:
Ik hoop dat Nederland het weer inhaalt...

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 11 juni 2012 - 19:49:
noway. Nederlandwasechtverschrikkelijk.
ikhebnietdehelewedstrijdgezien,though. misschienwarenzealleenslechttoenikkeek.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 19:51:
noway. Nederlandwasechtverschrikkelijk.
ikhebnietdehelewedstrijdgezien,though. misschienwarenzealleenslechttoenikkeek.

Nee ze zijn idd slecht dit jaar ¬¬

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 11 juni 2012 - 20:00:
Mijn papa is echt altijd al een fanatieke supporter van Nederland geweest, hoewel wij Belgen zijn. (Daarmee bedoel ik: het zou niet uitmaken moest BE meegedaan hebben, zijn favoriete ploeg blijft Nederland).

Hij is vorige week zelfs speciaal in de Zara een oranje t-shirt gaan kopen (die hem verschrikkelijk staat) en zit dan voor de match dingen te zingen als 'Hup, Holland, hup'- enfin, you get the picture.

Toen Nederland een paar dagen geleden verloor, stond ik als de bliksem beneden om mijn papa uit te lachen. Hij weet dat mijn vriend en ik pro Engeland zijn, dus ik stuurde hem net een sms'je:
'Oei, ENG maar gelijk gespeeld. Maar wacht, het kan nog altijd slechter zeker, dat heeft Nederland dit weekend wel bewezen.'
Als ze woensdag weer verliezen, ga ik hem een sms'je sturen met: 'Denk je dat je eetlust tegen vrijdag al terug gaat zijn?'

Zo beleef ik het EK. Ik denk dat mijn papa mij hierna onterfd. I'm so evil.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 juni 2012 - 20:04:
Jij bent echt gemeen XD
Je vader zou echt in Nederland moeten gaan wonen, bij zijn soortgenoten. Nogal oranjegekte hier de afgelopen weken..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 20:09:
(...)
Nee ze zijn idd slecht dit jaar ¬¬
Nederland was helemaal niet slecht tijdens de wedstrijd. Ik vond ze best goed spelen, alleen was de afronding een beetje een erge ramp.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 21:12:
(...)Nederland was helemaal niet slecht tijdens de wedstrijd. Ik vond ze best goed spelen, alleen was de afronding een beetje een erge ramp.

Ik vind de hele wedstrijd een ramp vooral Robbe die heel graag zelf wilde scoren en daardoor steeds misschoot.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 21:14:
(...)
Ik vind de hele wedstrijd een ramp vooral Robben die heel graag zelf wilde scoren en daardoor steeds misschoot.
Ongelooflijk mee oneens. Het voorbeeld dat je noemt is de afronding vooral, dus dat zegt niets over de rest van de wedstrijd. Rond de tijd van het goal liet Nederland Denemarken domineren, maar vooral de eerste delen van de twee helften was Nederland erg goed bezig. Ze hebben achtentwintig keer op goal kunnen schieten en het was echt ongelooflijk jammerlijk dat ze geen enkele kans hebben kunnen benutten, maar dat ze überhaupt al zoveel kansen hebben kunnen creëren zegt ook wat.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 21:17:
Je kan ook wel een beetje aardig reageren ¬¬

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 21:21:
Het is geen persoonlijke aanval op jou, ik ben het simpelweg alleen niet met je eens en ik onderbouw dat. Misschien een beetje bot door mijn slaaptekort, maar het is niet alsof ik expres ongelooflijk gemeen doe.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 juni 2012 - 21:24:
Je kan ook wel een beetje aardig reageren ¬¬

Jill, overdrijf eens niet zo. Als je niet kan omgaan met mensen die een andere mening hebben, vrees ik dat je in een topic over voetbal niet bepaald vrolijk zal worden.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 11 juni 2012 - 21:34:
(...)Ongelooflijk mee oneens. Het voorbeeld dat je noemt is de afronding vooral, dus dat zegt niets over de rest van de wedstrijd. Rond de tijd van het goal liet Nederland Denemarken domineren, maar vooral de eerste delen van de twee helften was Nederland erg goed bezig. Ze hebben achtentwintig keer op goal kunnen schieten en het was echt ongelooflijk jammerlijk dat ze geen enkele kans hebben kunnen benutten, maar dat ze überhaupt al zoveel kansen hebben kunnen creëren zegt ook wat.

<3333

Edit; ik heb ondertussen 29 euro gewonnen met inzetten op de poules.
En het was maar 24 euro waard. Dus dat is er al uitgehaald :']

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 juni 2012 - 22:40:
Tedju! De eerste match dat ik geen puntjes pak voor mijn pronostiek. Lamme Zweden --'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14