Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #186

Offtopic #186

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 nov 2012 - 16:38:
OBAMA WAOW!
Wie gaat er mee feest vieren? ;D



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2012 - 17:53:
Awesome. Veel plezier alvast. ^^
En welke taal zou je willen doen?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 nov 2012 - 17:54:
Emma, dat klinkt echt heel erg awesome! (:
En wat Bo zegt. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de taal^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2012 - 17:59:
Taal weet ik nog niet zeker, ik neig een beetje naar Deens nu ik allemaal Deense vriendinnetjes heb, maar dat vind ik eigenlijk niet genoeg reden om er zoveel geld en tijd aan te besteden; ik schat de kans nog te groot dat ik vrij snel mijn interesse in de taal verlies.
Verder denk ik aan Frans of Italiaans; Frans omdat het praktisch is, Italiaans omdat Italië fucking awesome is (komt door mijn papa, aangezien hij vroeger er een half jaartje gestudeerd heeft, sleept hij ons de hele tijd terug. Ben er nu al tien keer geweest. )

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2012 - 18:05:
Pffff. Je kiest wel de leukste talen uit, zeg. XD
Maar ja, ieder z'n ding. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2012 - 18:07:
Haha, voor welke taal zou jij gaan? Duits?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2012 - 18:09:
Uiteraard.
Of anders idd iets scandinavisch of zo.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 nov 2012 - 18:10:
Aaah ja, ik wil ook zo graag Italiaans leren! Dat is echt awesome. Oeh, Deens klinkt ook wel cool. Ik wil ooit nog Portugees, Italiaans, Noors of Zweeds en vloeiender Engels, Spaans en Duits leren. Also ja.
Waar ga je dat eigenlijk doen? (:

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 nov 2012 - 18:10:
Oehh dat is zo cool. o.o Succes alvast! ;D

Mama heeft Harry Potter in het Duits gekocht. Ik zat te klagen hoe slecht m'n leestoets ging en dat ik beter wou oefenen en blablabla. Dat was zoo lief. <3
En over talen gesproken ik heb dit jaar Frans taaldorp. Over een paar weken geloof ik al. En. Mijn uitspraak is echt om te lachen. x'D

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 nov 2012 - 18:11:
Awh, dat is lief Mars. Lijkt me best wel awesome in het Duits.
& Wa's taaldorp? x'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2012 - 18:12:
Ik heb kort over Duits gedacht, maar ik doe liever een andere taal aangezien Duits relatief dicht bij het Nederlands ligt. Ik spreek een paar woordjes Duits - ook al stelt dat amper iets voor, maar ssssh - dus ik denk meer te kunnen leren als ik een andere taal ga doen.

Edit: @Marit: bij Leidse Onderwijsinstellingen. (:
@ Mars: Dat is lief! (:

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 nov 2012 - 18:13:
Dan eh wordt een bepaald gedeelte van de school (bij ons gewoon waaar alle duits/frans lokalen staan) ingericht als een ''dorp'' met kraampjes, restaurants, winkels etc. En. Dan krijg je opdrachten en die moet je dan uitvoeren (in het Frans natuurlijk). En. Dat is stom.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2012 - 18:16:
@ Mars: Ik denk dat je accent/uitspraak trouwens wel meevalt, over het algemeen hebben Nederlanders een relatief goed Frans accent - geloof me: ik heb een Australische proberende Frans te praten gehoord. Hilariteit ten top.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2012 - 18:30:
Plus. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons worden gewoon leerlingen uit de bovenbouw gehaald om te beoordelen. Alsof die 't zo goed kunnen.

Ennnn @Emma; jawel, stimmt. Maar. Ik heb met Duits gewoon zoiets van ik wil het gewoon echt beheersen. Maar als je niet per se iets met een specifieke taal hebt, dan snap ik je punt. ^^ Ik ben zo jaloers ik wil ook gewoon. Gewoon niet al die kutvakken moeten doen maar iets leuks of zo. Okay. Ja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2012 - 18:37:
Neem ook een tussenjaar. ;D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2012 - 18:40:
Waarschijnlijk wel, want ik trek het gewoon niet om door te gaan. Alleen. Als je niet in 2014 gaat studeren krijg je geen stufie. Maarja. Papa zegt de hele tijd dat ik me geen zorgen moet maken over het geld maar zonder geld kun je nou eenmaal niet studeren, en ik wil ook niet niet studeren.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11