Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #186

Offtopic #186

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 nov 2012 - 16:38:
OBAMA WAOW!
Wie gaat er mee feest vieren? ;D



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:10:
Inderdaad. Maar hoe werkten keuzevakken dan in de derde? Wat waren nog meer keuzevakken?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:12:
Alleen economie. Het was gewoon zo van. Wil je eco? Hier heb je het. Wil je het niet? Egal, ga maar lekker naar huis.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 20:12:
Je kan toch van muziek/beeldend/tekenen/drama 2 kiezen en dan tussen de talen?
Zo was het bij ons.
Oh wacht. Niet talen. Ja wel bij ons maar niet overal.

edit: huh echt Bo? Whuuut.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:13:
Oh. Huh. Dat is echt vreemd.

Edit: ooooh, je kon bij mij op school geen drama kiezen. Dat had me wel leuk geleken. Hoewel ik het stiekem waarschijnlijk niet had gedurfd.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:13:
Tegenwoordig hebben we in de eerste klas Frans + Spaans en in de tweede kun je d'r één laten vallen, maar dat was na mijn tijd.

Nee, weet je wat pas vreemd is? We hadden Grieks in de tweede, en toen gingen we naar de derde en toen was je JLMEK WE HEBBEN HET AFGESCHAFT. Fuckers. Dí¡t was pas een kloteactie.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 nov 2012 - 20:14:
Hmm, dat is inderdaad een beetje vreemd

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:16:
Bij ons was er tot en met de derde nergens een mogelijkheid om iets te laten vallen of niet te volgen.

Ik vind trouwens dat er te veel talen aan scholieren opgedrongen worden. Dieper ingaan op een taal naar keuze zou veel verstandiger zijn. Ik had les in Nederlands (natuurlijk), Engels, Duits, Frans, Latijn en Grieks. Te veel van het goede.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 20:16:
Wij moesten tot de 3e drama, beeldend, muziek en tekenen doen. En ook Spaans Duits en Frans.

En omg, Bo. Dí¡t is echt gemeen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 nov 2012 - 20:17:
@Emma; ik heb nu drama. En. Ik vind het echt stom. Vooral omdat ik altijd met zo'n meisje in een groepje zit die zich heeel erg wilt bewijzen. Ze wilt altijd een acht halen voor drama. Dus toen heb ik vrijdag van 16:10 tot 18:15 geoefent. En maandag van één uur tot drie uur. Oh. En toen zeiden ze nog dat die man mij een lager cijfer wilde geven. Well, I don't care. Met een zes ben ik tevreden. Er zijn belangrijkere dingen. >.<
Maargoed. Als je het leuk lijkt om toneel te spelen etc. dan is het wel leuk. We hebben het vooral om te oefenen om voor groepen te staan. Iig, dat zei de docent.
@Bodine; Wauw. Hadden ze te weinig leerlingen voor Grieks?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:18:
Wij moesten tot de 3e drama, beeldend, muziek en tekenen doen. En ook Spaans Duits en Frans.

En omg, Bo. Dí¡t is echt gemeen.
Wij hadden muziek in volgens mij de eerste twee jaren, beeldende vorming (vooral tekenen) hadden we alledrie de jaren en drama hadden we dus niet en tekenen viel onder beeldende vorming. Niet de meest artistieke school.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:19:
Wat je zegt, Emma. Ik had precies dezelfde talen en nu heb ik er nog steeds vier en het is een beetje veeeeel. Maar ik vind ze wel leuk. Alleen Latijn is zoveel werk en fuck IB en momenteel ben ik overal gewoon klaar mee. Maar ik ben het met je eens.

BTW. Jongens. Het is toch. Ik wil, jij wilt, hij wil? Of? Want. Toch?

@Mars; in de onderbouw niet, nope. We hadden gewoon 30 leerlingen of zo. In de bovenbouw mocht je het toch al niet kiezen omdat er te weinig waren, maar ik meen het, als ik geen gymnasiumdiploma krijg dan nou echt. Stelletje assholes.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 nov 2012 - 20:20:
Serieus? Ik dacht dat het altijd hij wilt is. Fail.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:20:
@Emma; ik heb nu drama. En. Ik vind het echt stom. Vooral omdat ik altijd met zo'n meisje in een groepje zit die zich heeel erg wilt bewijzen. Ze wilt altijd een acht halen voor drama. Dus toen heb ik vrijdag van 16:10 tot 18:15 geoefent. En maandag van één uur tot drie uur. Oh. En toen zeiden ze nog dat die man mij een lager cijfer wilde geven. Well, I don't care. Met een zes ben ik tevreden. Er zijn belangrijkere dingen. >.<
Maargoed. Als je het leuk lijkt om toneel te spelen etc. dan is het wel leuk. We hebben het vooral om te oefenen om voor groepen te staan. Iig, dat zei de docent.
@Bodine; Wauw. Hadden ze te weinig leerlingen voor Grieks?
Oh, dat klinkt inderdaad wel vervelend. Ik denk dat ik toneel best leuk had gevonden, maar mijn school bood nooit zijprojecten aan voor toneel zonder zang en zingen kan ik echt niet. --'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:21:
Wij hebben überhaupt nul wat zang/toneel/whatevz betreft.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:21:
Wat je zegt, Emma. Ik had precies dezelfde talen en nu heb ik er nog steeds vier en het is een beetje veeeeel. Maar ik vind ze wel leuk. Alleen Latijn is zoveel werk en fuck IB en momenteel ben ik overal gewoon klaar mee. Maar ik ben het met je eens.

BTW. Jongens. Het is toch. Ik wil, jij wilt, hij wil? Of? Want. Toch?

@Mars; in de onderbouw niet, nope. We hadden gewoon 30 leerlingen of zo. In de bovenbouw mocht je het toch al niet kiezen omdat er te weinig waren, maar ik meen het, als ik geen gymnasiumdiploma krijg dan nou echt. Stelletje assholes.
Het is hij wil, ja. En hoezo zou je geen gymnasiumdiploma krijgen? Je hoeft daar maar een klassieke taal voor te volgen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20