Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #186

Offtopic #186

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 nov 2012 - 16:38:
OBAMA WAOW!
Wie gaat er mee feest vieren? ;D



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 21:15:
Huh? Qué? Was? Tell me?

En Emma. I'm sorry. Maar. Nu krijg je denk ik een soort van idee wat de 1e +2e fase zijn van het TH fandom. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 21:16:
Je weet al die kutdirectioners die ik de hele dag uitscheld omdat ze zoooo irritant zijn? Well we've all been like that. When we were twelve. I mean. It is something fangirls go through.

@Marit: Out Of The Closet. It's addictive. So you finish the game & forget about it after a while and then you suddenly remember again so you just play it once or twice a year. Well at least I do. Ha-ha. Net als Toms spelletje met die balletjes die je kapot moet maken met je muis.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 21:17:
Inderdaad. En. Misschien is dat het wel. Leeftijd. Want. Ik heb dat nu niet zo erg. I mean, ik ben nog steeds stalkerish, maar niet meer zo erg als toen.
Maar maar. wat is dat out of the closet iets? Het klinkt awesome (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 nov 2012 - 21:19:
En puzzelen! dat is minder random als je Bo bent

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 21:19:
Ik vind die Directioners ernstig vervelend. Kwam dit laatst tegen. Agreeeeee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 21:20:
JA OMFG DAAN JAAAA. <3
IK HEB EEN OOR. DENK IK. OMFG. NEE HET IS EEN NEUS. OH. JA. DAAN. LATEN WE DAT WEER DOEN. DAT WAS ZOOO LEUK. Ik heb laatst gekeken maar de links werken niet meer.

@Emma; ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind het van twee kanten niet kloppen. Directioners hebben écht ní­ét het recht om dat te doen, maar het is ook belachelijk om het op die jongens af te schuiven. The whole situation is bullshit. Maar dat is niet wat ik bedoel met dat wij ook zo waren. Dí¡t heb ik nooit gedaan namelijk. Zelfverdediging.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 21:21:
Loooool dat ziet er echt geniaal uit. Ik ga het morgen doen. But. I've gotta gay, also bye leute <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 21:24:
JA OMFG DAAN JAAAA. <3
IK HEB EEN OOR. DENK IK. OMFG. NEE HET IS EEN NEUS. OH. JA. DAAN. LATEN WE DAT WEER DOEN. DAT WAS ZOOO LEUK. Ik heb laatst gekeken maar de links werken niet meer.

@Emma; ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind het van twee kanten niet kloppen. Directioners hebben écht ní­ét het recht om dat te doen, maar het is ook belachelijk om het op die jongens af te schuiven. The whole situation is bullshit. Maar dat is niet wat ik bedoel met dat wij ook zo waren. Dí¡t heb ik nooit gedaan namelijk. Zelfverdediging.
nou ja, ik interpreteer het niet alsof ze het op hun afschuift. Ze zegt op het eind "your fans kind of ruin it for you", ze zegt niet dat zij hun fans hebben verpest en dat ze daarom zo zijn. Ik zie het meer als een soort op de hoogte brengen (alsof ze het nog niet doorhadden) en tja, ik denk dat de fans serieus het beste naar die jochies luisteren, dus een subtiele hint of zí­j er niet iets over kunnen zeggen na een show of iets.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 21:27:
Nou, die hele situatie is anders flink uit de hand gelopen van de week dus vandaar. Maar goed. Niet dat die jongens zelf kiezen wat ze zeggen, en ik zeg ook helemaal niet dat ze er niets iets over mogen zeggen, maar hoe zie je dat überhaupt voor je? "Goh we hebben gehoord dat jullie mensen doodwensen. Foei, stoute fans, maar verder houden we van jullie." Ik bedoel, je kunt zoiets wel ten sprake brengen maar dan moet het ten sprake gebracht worden, anders krijg je één awkward situatie en het draait uiteindelijk allemaal om het geld en dus de fans vasthouden. Maar goed. Either way - dat hele gebeuren was gewoon belachelijk. In the first place, doe normaal. Die man was 28 (?) en had en dochtertje en zelfs al niet, gedrí¡í¡g je gewoon. Maar ja. Idunno.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 21:34:
Ja maar er zijn ook genoeg mensen die 1D puur afkeuren door de fans, dus aangezien het puur om het geld gaat, lijkt het me dat het het proberen waard is om ze in toom te houden. Sowieso, geld of niet, ik vind het gewoon niet kunnen om niets te proberen als je wéét dat je een van de weinige mensen bent die invloed heeft. Ik weet niet hoor, maar ik heb een geweten, ik zou dit niet zomaar aan me voorbij kunnen laten gaan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 21:40:
Die mensen winnen ze toch niet meer voor zich, want die fans gaan echt niet veranderen, ook niet als ze er iets van zeggen. En ik snap je punt, en ik ben het met je eens, maar ik zou niets van ze verwachten. Waarbij komt dat ze niet zelf kiezen wat ze wel en niet zeggen, daar zit een heel team achter en als die het niet nuttig vinden ja nou ja dan niet. Agreed, though, ze hadden op zijn minst subtiel kunnen tweeten van R.I.P. (ik moet toegeven dat ik zijn naam vergeten ben, maar *insert name*), dat de fans iig misschien nog een beetje denken van oh. Maar ja. Nee.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 21:42:
True, maar ook het team achter de jongens hoort een geweten te hebben.

In ieder geval. Blij dat jullie dat soort dingen ooit gedaan hebben. (;

En ik ga morgen naar mijn werk, van, hoi ik ben er weer, ik leef nog, en ik denk dat ze me niet gaan herkennen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 21:45:
*nooit

Ennn. Hoezo, ben je sinds Ghana nog niet geweest 'f zo?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 21:48:
Ja. Dt bedoelde ik dus. Nooit. Oeps.

En ja, want ik heb al bijna drie maanden niet meer gewerkt, ik heb een ander kapsel, en volgens mij zijn ze niet allemaal geweldig slim. Dus ja. Wordt leeeeeeuk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 21:49:
Nou ja, 't wordt vast wel gezellig, neh? (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20