Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #186

Offtopic #186

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 nov 2012 - 16:38:
OBAMA WAOW!
Wie gaat er mee feest vieren? ;D



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:23:
Wij hebben überhaupt nul wat zang/toneel/whatevz betreft.
Wij hebben dus muziek, maar voor de onderbouw waren er ook nog masterclassen zang en we hadden de Grote Uitvoering, wat toneel en zang was. Maar voor beide dingen moest je auditie doen en al getalenteerd en geskilld zijn en dat was ik niet.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:23:
In de bovenbouw maar één, in de onderbouw twee. En de één zegt dat daar wel een bepaald aantal uren voor staat, en de ander zegt van niet. Dus ik weet niet of ik genoeg uren Grieks heb gemaakt.

Oh ja wij hadden ook muziek, maar dat was alleen maar van elkaar afkijken bij toetsen en meer niet.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 20:26:
Haha, nouja, mijn school is ook echt overdreven met kunst en muziek enzo. Nouja. De onderbouw dan noooo ik mis de onderbouw, dat was zo leuk.
Wij hadden broodje montessori, dat was 1 keer in de 6 week en georganiseerd door leerlingen zelf (heb 2 jaar in de crew gezeten) en dan gingen mensen in de pauze optreden en dat was echt awesome :'

Oh. En. Dat wist ik ook niet, hoe je willen vervoegd. Vervoegt? Ik kan opeens geen nederlands meer.
Ik plak altijd gewoon op random momenten een 't' erachter bij dat werkwoord.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:28:
Oh, wij hadden in mijn laatste jaar opeens koffieconcerten of zo, dan gingen er kinderen in de pauzes optreden. Maar dat was alleen voor mensen met muziek.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 nov 2012 - 20:29:
@Marit; dat klinkt zooo coool. o.o Was het dan verplicht om naar het toneelstuk dingie te kijken. Of. Was het meer van wie wil komt kijken? ^^
Bij ons is er eens in het jaar een toneelstuk. Dit jaar doen ze grease.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 20:29:
Haha dat klinkt echt heel geniaal. (:
Oh, wij hadden ook met kerst en open dag en sinterklaas en alles muziekuitvoeringen. En dan moest iedereen echt verplicht komen kijken.

@ Mars

Nou. De drama dingen waren altijd apart van de muziek, dus daar weet ik wat minder van (ik zat altijd bij het muziek gedeelte). Broodje M was nooit verplicht, je kon er zelf altijd heen, maar het was altijd wel echt té vol.
Maar het was wel echt heel awesome ja (:
En en en. Dat is leuk, wij hadden nooit echt grote musicals ofzo, meer gewoon random scenes.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:30:
Hahahahaha Hahahahahha Hahahahahahah hahhahahahahahah hahahahha ha.
eh. Wij hebben ook een koor en die doen ook eens in het jaar een musical, maar dat is buiten schooltijd dus ik vind dat 't niet telt. Want. Het is dus geen vak oderrrrr so.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:37:
JONGENS. Ik kom er net achter dat ik nóóit gemerkt heb dat Tom een litteken op z'n wang heeft. Like.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 nov 2012 - 20:44:
Heh wat? Heeft hij die al lang? Of is 'ie nieuw?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:46:
Langer.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 20:47:
Whut. Dat heb ik ook nog nooit gezien.
Like. Ik heb wel ooit gehoord dat ie een bij zijn oog heeft, door Bill en die glazen tafel ofzo? Maar die heb ik ook nooit kunnen vinden :'

Edit: ohnee grapje. dat was dus wel op zijn wang, want dat verhaal komt uit dat filmpje van die gif.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 nov 2012 - 20:51:
Informatica is tot nu toe heel leuk, maar zoals alles hangt het wel van je leraar af.
Ik heb ook nooit economie gehad, want ik zat vorig jaar niet op school en zo.

@Bo, volgens mij kunnen ze niet nagaan hoeveel uur jij Grieks hebt gevolgd? Bij mij in ieder geval niet, en ik neem aan dat ik gewoon een gymnasiumdiploma krijg als ik eindexamen doe in Latijn en slaag. Als ik geen Grieks had gekozen zou ik het ook maar één jaar gehad hebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 20:52:
Maar. Ehm. Dat is echt een miniem litteken. Toch vrij logisch dat dat onopgemerkt blijft?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 20:56:
@Emma; hmm. You don't know how stalkerish I have been.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 20:57:
Haha lol, same. Ik kon altijd echt elke moedervlek opnoemen enzo, dus het is kinda strange dat dit ons nooit opgevallen is? :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20