Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #186

Offtopic #186

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 nov 2012 - 16:38:
OBAMA WAOW!
Wie gaat er mee feest vieren? ;D



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 18:10:
Okie. (;
Maarrrr. Wiskunde A is kansberekening en zo. Zegmaar. Ik heb drie dobbelstenen; wat is de kans dat ik zes gooi? Ennn. B is formules oplossen und soo. En meetkunde.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 18:15:
True, maar wiskunde A is twintig keer zo makkelijk. En de mensen met wiskunde A in mijn voormalige natuurkundecluster hadden er geen problemen door.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 18:17:
Echt niet? Okiee. Nou dan neem ik terug wat ik zei.
Ennn. Nou, ik kan dat gewoon niet. Ik kan dat gewoon écht niet. Als je tegen mij zegt van Pietje heeft drie broeken en twee truien hoeveel combinaties kan hij maken, dan loop ik al vast.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 18:20:
Nou ja, mijn school dramde dat er bij iedereen in, dat je toch wel echt wiskunde B moet nemen als je natuurkunde wilt omdat je er anders niets van snapt. Maar de mensen die het toch deden, zeiden er niet echt last van te hebben.
(En dat is drie keer twee = zes. Yaaay, wiskunde D. )

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 18:21:
Bij ons wordt wiskunde D niet eens aangeboden. Fuckers.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 18:22:
Gemeen. Wiskunde D is leuker dan wiskunde B. Vind ik dan. Maar dat kan best aan mijn leraar gelegen hebben.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 18:23:
Ik heb voor B ook echt een gewéldige leraar. ^^ &ikweetniet. Ik denk dat ik 't wel gekozen zou hebben. Enn dan zou ik nu Latijn kunnen laten vallen. Too bad.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2012 - 18:28:
Vind je Latijn niet leuk? Ik vond Grieks leuk. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 18:32:
Ik heb een woordenschat van nul, en het lukt gewoon niet. En. Grieks wordt ook niet aangeboden bij ons op school. Voor de verandering, en zo. Dus. Ja. Ik kon niet anders, want ik wilde ook geen eco/info. Maar het is zoveel werk en zo frusterend en argh.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 18:40:
Also, ik heb C&M en ik zal even gezellig vertellen waarom (:
Ik ben heel erg slecht in wiskunde en natuurkunde en alles, maar talen leer ik heel erg gemakkelijk. En ik wou met muziek doorgaan en wiskunde c nemen dus heb ik voor C&M gekozen (met Geschiedenis, Spaans & Duits, Maatschappijwetenschappen en muziek). Ik wil een taal gaan studeren, dus dan sluit dit het beste aan (:
Het is niet zo dat C&M per se makkelijker is ofzo, glaub ich. Het ligt er meer aan waar je goed in bent.
Het is kinda wat Bo zegt idd, als je goed bent in droog woordjes stampen enzo is C&M handig (behalve dan bij geschiedenis en MAW enzo, dan moet je ook goed zijn in toepassen van de stof, maar dat is natuurlijk anders dan bij natuurkunde ofzo).

Maar Mars, volgens mij kies jij wel slim. Als je het nog niet helemaal weet is dit denk ik wel een goed profiel, je kan er meerdere kanten mee op (:

Oh en @ wiskunde. A is idd makkelijker dan B, en dan is C makkelijke A. Maar. Ik heb echt het wiskundetalent van een mier, dus ik kan C nog niet eens. En D. Daar wil ik niet eens aan denken.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 nov 2012 - 18:42:
Wij hebben wel wiskunde D. Haha. Er was zo'n meisje in me klas en die wilde dat gaan doen. Maar. Ik denk niet dat dat zo'n slimme keus is als je een 1,8 en een 2,4 haalt. Maargoed. Moet zij weten. Hoe kom je aan een 1,8? Serieus. Ik snap dat je een onvoldoende kan halen als je het niet kan. Maar er zaten ook vragen in als bereken de top. En. Daar zijn we dood mee gegooit. Net zoals haakjes wegwerken.

Edit: @Marit; Kijk, maar dan heb jij in ieder geval een reden waarom je het kiest. ^^ En dan is het ook een slimme keus. ;D

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 18:43:
Dat klinkt niet echt als een goed idee nee :'

Btw. Jullie moeten dus allemaal 2 keuzevakken kiezen? Huh. Ik hoefde er maar 1? Wat voor rare school zit ik op? :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 18:45:
C kan alleen niet met een natuurprofiel. (;
En. Ieder z'n ding. Als jij een taal wil gaan studeren, moet je dat vooral doen. Maar weet je wat ik een beetje vind. Ik vind dat iedereen zich een beetje te druk maakt over "kan ik wel" en weet ik veel wat. Want. Als jij C&M wil kiezen omdat een natuurprofiel je niet aanstaat, maar je kiest het toch niet omdat je denkt dat je er niets mee kan... ja, dat vind ik dom. Want als jouw interesses liggen bij C&M, dan ga je tóch geen geneeskunde studeren of wat voor gekheid dan ook. Dus dan moet je dat gewoon doen. Iedereen moet 'ns ophouden met zeuren over de toekomst, want kijk naar de regering: over een paar jaar is er voor ons niet eens meer géld om te studeren. Nee dí¡t is een vrolijke gedachte. Ik word helemaal niet goed van iedereen die constant aan het pushen is van toekomst dit, toekomst dat, ga een studiekeuze maken en weetikveelwatallemaal. Echt. Hou toch 'ns op.

@Marit; nope, ik ook maar 1. Ik heb nu scheikunde, natuurkunde, biologie, wiskunde B, Nederlands, Engels, Duits & Latijn. Dus. Ja, dat.
@Mars; hoe berekenen jullie 'n top dan? Want ik vraag me dat al twee jaar af maar ik weet gewoon niet meer hoe jullie dat deden.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 nov 2012 - 18:47:
Nou volgens mij is mijn school raar. Want in het boekje dat ik bij beroepsöientatie kreeg stond ook dat je één vak moest kiezen. Maar. Toen zei mijn decaan dat het hier twee is. En. Dat je na de 4e er één mag wegdoen. Maaar je mag het ook houden en in beide examen doen. Stel je haalt voor één van de twee een onvoldoende mogen ze die niet meerekenen.
Maaar ik weet niet wat ik als tweede keuze vak moet doen. Geen AK, economie of whatever. Dus het enige wat overblijft is m&o. Maar. Dat is ook niet handig denk ik.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2012 - 18:49:
M&O is een soort van eco, oder? Hebben jullie geen informatica?
Ennnnn. Maar. Dat is eigenlijk best slim, ey. Omdat. Gewoon, omdat je dan als het ware een buffer hebt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17