Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #188

Offtopic #188

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 0:08:
Vas' happening?



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 0:41:
Een nieuwe, dat werd weer eens tijd!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 9:03:
Offtopic 187 ging echt laaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 jan 2013 - 13:04:
Buiten dat, vind ik dat offtopic 188 best veel is, als je nagaat dat alleen de [kleine] kern echt actief is op het forum :3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 13:18:
Jaaaa, maar weet je nog dat we vroeger soms twee offtopics openden op een dag?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 13:26:
True, maar de kern was eerst wel een stuk groter, er is nu niet meer zoveel van over. Bij de laatste offtopic heeft het twee maanden geduurd voordat 'ie vol was, dat is wel echt absurd lang.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 13:37:
Té lang.
DAT MAG NOOIT MEER GEBEUREN!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 14:01:
Ben ik het helemaal mee eens! We gaan deze ook weer even snel vol spammen!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 14:09:
Okaaaay, dan ga ik wel even brabbelen om even een post te vullen.
Weet je, mijn werk is best wel geinig. Mijn bedrijfsleidertje is 21 en hij valt echt op alles dat rondloopt en borsten heeft. Mijn bazen zijn allebei heel erg dom (één dacht dat je grote, als in: de grote koelkast, met dubbel o en dubbel t schrijft) en eentje herkent me niet als ik mijn werkshirt aan heb en hij date een van mijn collega's, wat een leeftijdsverschil van zo'n tweeëntwintig jaar geeft. We hebben één donkere jongen er werken en die krijgt niet betaald. We drinken elke dag bier na werk en op bedrijfsuitje is men bezig met het overtongen van ijsblokjes. En daar werk ik dus vijf dagen per week mee. ^_^
Hoe staat jullie leven?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 14:36:
Hahahahahaa wat geweldig!

Ik heb vandaag stage. De één na laatste week van me stage periode. Ik heb de hele ochtend niets gedaan omdat er niet genoeg taken zijn vandaag voor én ochtend én middag. Dus ik heb al mijn taken verhuist naar vanmiddag. Helaas kom ik er net achter dat het een uurtje duurt om alles af te krijgen. Dus mijn taken zitten er voor vandaag al op. Ben dus maar aan me stage verslag aan het werken. En ik had vannacht een droom over een mogelijk nieuwe verhaal wat ik kan schrijven dus ben ideeën aan het opschrijven.
Dus ja, dat is zo'n beetje wat ik vandaag doe. C;
Iedere keer als me stagebegeleider binnen komt doe ik net of ik vet intensief aan het werken ben en dan 10 sec. gaat ze weer weg en zit ik weer op FF of Tumblr. (ik ben slecht ik weet het)

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 jan 2013 - 14:49:
Hahahaha Emma :')

En. Ik heb deze week toetsweek en had vandaag Duits en het ging naar mijn gevoel echt super goed. ^^
Nu de rest nog, maar Okay.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 15:06:
@ Yaar: Klinkt alsof het iets goeds is dat je er over twee weekjes vanaf bent. Ook al is het natuurlijk leuk om op FF te zitten, als je niets leert op stage lijkt het me een beetje nutteloos. ^_^
Weet je dan al wat je daarna precies moet gaan doen?
@ Jess: Yay, goed zo! De rest gaat vast ook goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 15:21:
@Emma; Jaa ben ook heel blij dat volgende week me stage periode over is. Het is heel leuk op FF maar ik leer in deze laatste weken echt geen reet meer bij. De eerste weken waren gelukkig wel heel druk en leerzaam maar dat is nu echt voor 80% afgezwakt.
Hoe bedoel je: weet je dan al wat je daarna precies moet gaan doen?
Je bedoelt na me stage periode? Dan heb ik gewoon school tot het einde van het schooljaar.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 15:30:
Oh my God, Emma xp
Ik ben bezig met examens en zo van die shit. Volgende week zijn ze over -yeehaw!- en dan is het zo'n twee weekjes tot het nieuwe semester. En ik ben klaar met de academie, dus ik denk dat het hoog tijd wordt dat ik weer eens begin te schrijven... Like, niet voor huiswerk en diploma en van die shit, maar voor mezelf en voor jullie. Want schrijven in opdracht is fucking moeilijk en dat heeft mijn drive van de voorbije twee jaar echt genekt. Misschien moet ik eerst het plezier van schrijven terugvinden voor ik een volgend project begin.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2013 - 15:50:
@Do; maar als je al klaar bent, waar heb je dan examens voor?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 15:52:
Oh my God, Emma xp
Ik ben bezig met examens en zo van die shit. Volgende week zijn ze over -yeehaw!- en dan is het zo'n twee weekjes tot het nieuwe semester. En ik ben klaar met de academie, dus ik denk dat het hoog tijd wordt dat ik weer eens begin te schrijven... Like, niet voor huiswerk en diploma en van die shit, maar voor mezelf en voor jullie. Want schrijven in opdracht is fucking moeilijk en dat heeft mijn drive van de voorbije twee jaar echt genekt. Misschien moet ik eerst het plezier van schrijven terugvinden voor ik een volgend project begin.


*kuch kuch* The Westermarck Effect *kuch kuch*
Nee grapje, hahaha.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10