Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Schrijfwedstrijd

Schrijfwedstrijd

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 jan 2013 - 14:56:
- S C H R I J F W E D S T R I J D -


Deelnemers:
- Kol [1]
- Bo [8.8][8.7][8.5]
- YAZZ [8.6][9][8.8]
- Mars
- Yara [1][7.2][1]
- Dezh [8.5][9][8.7]
- Daan [1][8.6][1]

Things you should know:
- geen jury, just me.
- geen afvallers, iedereen doet mee tot het einde.
- bij elke opdracht wordt er een deadline gegeven, wie te laat indient krijgt een 1 voor die opdracht maar kan nog steeds deelnemen.
- in noodgevallen kan je uitstel aanvragen: elke deelnemer kan per opdracht één keer uitstel vragen van 2 dagen.
- de volgende opdracht wordt pas gegeven wanneer alle inzendingen van de vorige ingeleverd zijn.
- per opdracht krijgt elke deelnemer een score op tien en een korte beoordeling, deze worden gepost in het topic en de scores komen achter de namen te staan in de beginpost.
- elke opdracht wordt gequoteerd op: grammatica, spelling, interpunctie / taal en stijl / originaliteit / het verhaal zelf. elk van deze onderdelen krijgt een punt op tien, het gemiddelde is de score op tien die jullie te zien krijgen.
- minimum aantal woorden is altijd 800, tenzij anders aangegeven.

------------------------------------------


- O P D R A C H T I -


Setting: sixties. (de jaren 1960 dus!)
Personages: jezelf, en de andere deelnemers van de wedstrijd. Je hoeft niet iedereen te gebruiken, je hoeft jezelf niet te gebruiken, je mag ook énkel jezelf gebruiken, maar dit zijn de belangrijkste personages. Je mag nog andere figuranten opvoeren, zelfverzonnen of bestaand, maar niet in een hoofdrol. Het mag een fanfic zijn, maar het is geen vereiste.
Deadline: 31 januari.


- O P D R A C H T II -


Setting: Ieder van jullie krijgt van mij een setting. Deze setting is een job, de meest saaie en idiote jobs die ik kan verzinnen. Jullie gaan een stukje schrijven waarin jullie deze setting toch interessant en boeiend maken. Neem het alledaagse en maak er iets bijzonders van: een romance, een gijzeling, random lolz, whatever.
- Kol: nachtwaker in een shoppingmall
- Bo: dienster in een verschrikkelijk slecht restaurant
- Yas: assistent die de interviews afneemt in een spermabank
- Yara: de vrouwelijke secretaresse in een garage waar uitsluitend mannen werken
- Dezh: telemarketeer
- Daan: bandarbeider die de stickers op Chiquita-bananen kleeft.
Personages: Jij bent je eigen hoofdpersonage, voor de rest ben je volledig vrij. Het mag een fanfic zijn maar het moet niet.
Deadline: 26 februari.


- O P D R A C H T III -


Setting: Dit keer krijgen jullie enkel een paar opgegeven woorden: plaatsen, dingen, mensen, situaties... Deze moeten jullie gebruiken in het verhaal, en voor de rest volkomen vrijheid. Zorg wel dat de verplichte woorden ook een zeker "belang" hebben in het verhaal, zet ze niet random ergens tussen.
- Bo: fruitsla / een tent opzetten in de regen / een roommate
- Yas: een locker / je eigen haar knippen / een vriend met een verslaving
- Yara: pingpongballetjes / slapeloosheid / een hond
- Dezh: een vaas rode tulpen / het einde van een vriendschap / een oudere zus
- Daan: een wasmachine / verstoppertje spelen / de buurjongen
Personages: boeit niet. Fanfiction mag.
Deadline: 12 april.


- O P D R A C H T IV -

Setting: Jullie krijgen allemaal twee linkjes achter jullie naam, één met een beeld en één met een lied. Dit is jouw inspiratie, use it in any way you like. Verder ben je helemaal vrij in thema, vormgeving, verhaallijn...
- Bo: sight / sound
- Yas: sight / sound
- Yara: sight / sound
- Dezh: sight / sound
- Daan: sight / sound
Personages: Het moet geen fanfiction zijn, maar indien je er toch voor kiest, ga dan eens niet voor de klassiekers. Verras me.
Deadline: 21 juni.



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 feb 2013 - 15:39:
tinka, niet tina *kuch*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 feb 2013 - 13:07:
Ik ben bang dat dit uitstel gaat worden voor mij, want ik zit in Londen en ik ben dinsdag pas weer terug.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 feb 2013 - 13:25:
Oké, dus uitstel voor Bo tot donderdag 28/02 om 23u59.
Wil er nog iemand later indienen of mag ik jullie stukjes verwachten op dinsdag 26/02?

De tekentjes zijn nog steeds niet opgelost dus voor deze opdracht mogen jullie mij mailen op dorien.devos74@gmail.com

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 feb 2013 - 17:37:
Ik ga er vanuit dat ik het af zal hebben.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 feb 2013 - 18:08:
Ik ga er vanuit dat ik het af zal hebben.

Good girl n.n

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 feb 2013 - 11:57:
Ik wil graag uitstel vragen. Ik heb een heel erg belangrijke presentatie van Duits en die MOET af voor morgen. Dus heb geen tijd om me verhaal af te maken.

We hebben dus ook echt pas net te horen gekregen dat we die presentatie moeten doen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 feb 2013 - 21:35:
Uitstel zou voor mij ook wel fijn zijn, ik heb nog bergen huiswerk per 1 maart en ik was vergeten dat februari maar 28 dagen heeft. *facepalm*

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 26 feb 2013 - 12:41:
Ahahaha, veel geluk, jullie.
Ik lees die opdrachten net even door, voor de grap. Oh gosh.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 feb 2013 - 22:34:
Ugh, mijn klaagzang is te kort.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 feb 2013 - 22:51:
Ik ehh. Dit ehh. Wordt 'm niet denk ik. Het spijt me. Je weet wel wat er is. Do. Misschien morgen. Misschien niet. Sorry.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 26 feb 2013 - 23:01:
Oké, officieel een bad girl.. Ga het niet redden. Val in slaap door m'n voetbaltraining van net. Ik zit aan 700 woorden, maar het is nog niet zoals het hoort.. En verre van origineel denk ik zo. Morgen gooi ik al m'n energie erin!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2013 - 21:46:
Mijn originaliteit is vandaag echt niet-bestaand, maar goed. Morgen lever ik iets in, promise. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 feb 2013 - 18:12:
Alstu. Ik heb vreselijk zitten prutsen met eerste persoon en dan weer derde persoon en dan weer eerste persoon en m'n zinsopbouw en 't wilde allemaal niet vlotten. Dit is denk 't beste wat ik ervan kan maken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 feb 2013 - 21:48:
Well damn, I made it. Het is gaar en onorigineel, maar inzending is inzending.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 feb 2013 - 23:07:
Nou hier is hij dan. Mijn geweldige *kuch kuch* creatie



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14