Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #189

Offtopic #189

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2013 - 20:14:
Tja. Ik open eigenlijk niet zo vaak offtopics, deels omdat ik eigenlijk nooit zo goed weet wat ik dan in de beginpost zou moeten zetten. Dat is wel heel belangrijk, natuurlijk, het staat immers twintig pagina's bovenaan. Maar aangezien niemand anders het lijkt te gaan doen, doe ik het toch maar en geef ik jullie deze wijze levensles mee: Als het koud is, moet je in de hoek gaan zitten. Die zijn vaak zo'n negentig graden. Fahrenheit, hoop ik voor je. Hoewel dat eigenlijk ook al erg warm is. Hmmmmm.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2013 - 10:24:
Ik ooook^.^

Ik ga volgende week 60 euries verdienen met 3 uurtjes computerprogramna testen.
Voor zestig euro moet ik echt heel veel bageltjes rondbrengen/maken. _o_

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 22 jan 2013 - 10:39:
(...)Voor zestig euro moet ik echt heel veel bageltjes rondbrengen/maken. _o_


Ik weet het, leve de uni !!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2013 - 10:49:
(...)

Ik weet het, leve de uni !!
Ik kijk stiekem wel uit naar de uni, naar weer een iets uitdagendere invulling van mijn dagen te hebben. Mijn collega's zijn best lief hoor, maar een deel is zo verschrikkelijk dom dat ik me elke dag dommer voel worden door met ze om te gaan. _o_

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 jan 2013 - 11:22:
@Emma; moet je gewoon allemaal slimme dingen gaan doen als je thuis bent.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 jan 2013 - 11:58:
@Emma; moet je gewoon allemaal slimme dingen gaan doen als je thuis bent.

...zoals heel veel op FF zitten. Dat is slim :3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2013 - 12:21:
(...)
...zoals heel veel op FF zitten. Dat is slim :3
Ik zit ook best heel erg veel op FF.

Ik zit nu op werk, tweede keer deze week dat ik er ben maar toch maar niet hoef te werken. Wel gratis vata thee. ;D

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 22 jan 2013 - 14:04:
Jij verdient geld emma. ;-) Ik wil ook.meer verdienen maar ik heb niet zo veel tijd over. De hele week van half 9-half 6 uni en dan ook nog zaterdag werken van 11-22 dat trek ik niet iedere week.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2013 - 15:18:
Ik verdien zooooveel. Vandaag uiteindelijk toch nog een uurtje gewerkt. Ik word rijk.
(Maar ik kreeg wel een thee en een cheesecake gratis, dus dat is dan vijf euro zestig gratis. Whoohooow.)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 jan 2013 - 16:09:
WHOHOOO!! Ik heb gesolliciteerd bij de Vomar. Helaas nog niets van gehoord. Ik moet echt geld hebben voor komende concerten en kleding.

Ondanks dat ik knallende koppijn heb, ben ik vandaag toch aan het werk voor me stage. (ben dan wel thuis, maar zit alsnog voor de computer) Druk bezig om me stage verslag af te krijgen voor vrijdag. Morgen wordt ik beoordeeld of ik voor me stage geslaagd ben. Ik denk het haast wel. C: *fingers crossed*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 jan 2013 - 16:17:
Ik heb een soort van knipperlichtrelatie met mijn werk. Ik werk steeds één í  twee maanden, ben dan weer een maand of twee weg, kom dan weer terug... en blijkbaar bevalt het van beide kanten. Gaat prima, dus. (:
@Hussie; wat's Vomar?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2013 - 16:27:
@ Yara: Je bent vast geslaagd! ^^"
En, indeed, wat is Vomar?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 jan 2013 - 17:24:
Een supermarktketen, toch? Maar ik dacht dat die niet meer bestond (was opgegaan in de Kommar en toen in de C1000 of zo)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 jan 2013 - 18:12:
De Vomar is een supermarkt. Net zoals de Deen en Albert Heijn en stuff. Wisten jullie dat niet?

@Emma; ik hoop het. Me schoolmail wilde de afgelopen dagen elke keer niet openen. Dus heb pas vandaag me stageverslag verstuurd. Terwijl hij afgelopen vrijdag al verstuurd moest worden. Kan ik vandaag eindelijk me mail openen, heb ik een mailtje van me stagebegeleider van school in me mail met het dringende verzoek om hem zo snel mogelijk te verzenden. Gelukkig hoefde ik nog maar 1 opdracht erin te zetten en kon hij verzonden worden maar ik schrok me kapot. Had haar al een mail gestuurd via me eigen mail maar daar reageerde ze niet op. Heb het maar even uitgelegd toen ik me stageverslag ging versturen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2013 - 18:18:
De Deen? Ken ik ook al niet, haha.
En en wanneer hoor je het?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 jan 2013 - 18:19:
Hahahahaa, zeg maar net zoals de Albert heijn.

Ik heb morgen me eindgesprek en dan hoor ik of ik geslaagd ben.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11