Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #189

Offtopic #189

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2013 - 20:14:
Tja. Ik open eigenlijk niet zo vaak offtopics, deels omdat ik eigenlijk nooit zo goed weet wat ik dan in de beginpost zou moeten zetten. Dat is wel heel belangrijk, natuurlijk, het staat immers twintig pagina's bovenaan. Maar aangezien niemand anders het lijkt te gaan doen, doe ik het toch maar en geef ik jullie deze wijze levensles mee: Als het koud is, moet je in de hoek gaan zitten. Die zijn vaak zo'n negentig graden. Fahrenheit, hoop ik voor je. Hoewel dat eigenlijk ook al erg warm is. Hmmmmm.



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 feb 2013 - 19:03:
Hmm, Bo, dat klinkt een beetje als de begeleidingslessen op het montessori inderdaad (:
En en. Het klinkt nogal irritant, als je leraren de hele tijd zo doen. En whut? Waarom zou je niet voor mogen lopen, dat is toch alleen maar goed? Wat een aparte leraar.

Ohja en @ Emma
Het is idd zo dat het in het begin kinda moeilijk is, maar dat je na een tijdje wel discipline krijgt om zelf aan het werk te gaan (de meesten dan). Ik heb op een jenaplan basisschool gezeten, en ben daarna naar een montessori middelbare gegaan, dus ik weet eigenlijk niet beter, maar vooral in de brugklas deed ik thuis vaak stukken meer dan op school. Maar dat is eigenlijk een kwestie van wennen, en in de bovenbouw red je het daar gewoon echt niet meer mee, dus dwing je jezelf na een tijdje wel, I guess (:


Oh en en en *bekogelt Bo met chocola*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 feb 2013 - 19:25:
Ik heb morgen een Duits toets. En. Ik moet zegmaar 400 woordjes leren of zo, en daar kwam ik vanochtend achter. En alles lijkt op elkaar en het is echt vreselijk en het lukt écht niet. Maar ik hoef maar 4/5 toetsen te halen, dus ik zou kunnen zeggen bekijk het maar. Alleen... Moet ik dan wel die doen die we een dag voor de toetsweek hebben, en dat zijn ook 500 woordjes of zo. Maar iig niet de A en de B, want die lijken allemaal zo erg op elkaar. En als het nou nuttige woordjes waren, oké, maar de kans dat ik het Duitse woord voor "uitlaatgassen" of "afgevaardigde" op mijn examen nodig ga hebben is miniem. Dus - zal ik 't laten schieten?
Daarbij: als ik voor mondeling & literatuur hoger haal dan een 7, doe ik 't überhaupt voor niets.
Sigh. What do you guys say?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 feb 2013 - 19:36:
@Bo: Okee. Moet ik mezelf met een groot lint voor je deur neer zetten?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 feb 2013 - 19:36:
Yes you should (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 feb 2013 - 19:38:
Okee, ik kom wel met een groot lint om me heen naar de IKEA meeting. Mag je me daar uitpakken *wbw*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 feb 2013 - 19:40:
Nu moet je het wel écht doen, anders word ik teleurgesteld.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 feb 2013 - 19:46:
Tuurlijk. Eerst nog even een groot lint vinden. Komt wel goed. Ik kom met een lint om me heen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 feb 2013 - 19:51:
Ik heb morgen een Duits toets. En. Ik moet zegmaar 400 woordjes leren of zo, en daar kwam ik vanochtend achter. En alles lijkt op elkaar en het is echt vreselijk en het lukt écht niet. Maar ik hoef maar 4/5 toetsen te halen, dus ik zou kunnen zeggen bekijk het maar. Alleen... Moet ik dan wel die doen die we een dag voor de toetsweek hebben, en dat zijn ook 500 woordjes of zo. Maar iig niet de A en de B, want die lijken allemaal zo erg op elkaar. En als het nou nuttige woordjes waren, oké, maar de kans dat ik het Duitse woord voor "uitlaatgassen" of "afgevaardigde" op mijn examen nodig ga hebben is miniem. Dus - zal ik 't laten schieten?
Daarbij: als ik voor mondeling & literatuur hoger haal dan een 7, doe ik 't überhaupt voor niets.
Sigh. What do you guys say?
Als het je nu veel stress bezorgt, dan zou ik het niet doen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 feb 2013 - 19:59:
Goed, dat wilde ik even horen, denk ik. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 feb 2013 - 20:02:
Kan je nu een avondje heerlijk ontspannen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 feb 2013 - 20:04:
Mwoah. 'k Ben bezig met Nederlands mondeling en ik ga hierna biologie leren - maar dat is allang beter dan m'n toetsenbord in elkaar rammen omdat ik woordjes moet leren. Ik ben een beetje agressief aangelegd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 feb 2013 - 20:06:
Kunnen die dingen misschien niet morgen? Het klinkt wel een beetje alsof je een rustig avondje kan gebruiken. ^-^
Lekker lang douchen en wat computeren en muziek luisteren en vroeg onder de wol kruipen. Heeerlijk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 feb 2013 - 20:07:
Nou ja kijk - ik ga natuurlijk naar Londen. En ik wil tegen die tijd gewoon mezelf de stress bespaard hebben. Dus ik ga nu nog even twee dagen hard werken en daarna gewoon voor het eerst in tijden vakantie hebben. Ook al is het maar een dag of vier. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 feb 2013 - 20:13:
Sounds legit.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 feb 2013 - 20:37:
Bo, ik zou het dan ook maar laten schieten. Als het niks of nauwelijks uitmaakt, en je jezelf anders helemaal gek maakt - dan maar een keertje een wat lager cijfer, I'm sure dat je geen gigantische onvoldoende gaat halen op Duits, zelfs als je niet leert?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20