Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #189

Offtopic #189

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2013 - 20:14:
Tja. Ik open eigenlijk niet zo vaak offtopics, deels omdat ik eigenlijk nooit zo goed weet wat ik dan in de beginpost zou moeten zetten. Dat is wel heel belangrijk, natuurlijk, het staat immers twintig pagina's bovenaan. Maar aangezien niemand anders het lijkt te gaan doen, doe ik het toch maar en geef ik jullie deze wijze levensles mee: Als het koud is, moet je in de hoek gaan zitten. Die zijn vaak zo'n negentig graden. Fahrenheit, hoop ik voor je. Hoewel dat eigenlijk ook al erg warm is. Hmmmmm.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 0:44:
Ik verklap niets, ik deel alleen een hilarisch momentje.
Qua de optredens is 't op zich best een verrassende aflevering, dush. (;

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 12:12:
Weet ik Huss. Ik zag de gif op Twitter al voorbij komen. Dat hoofd wat hij trek is echt hilarisch.
Vanmiddag om 14:45 tot 16:45 is de herhaling. Ben benieuwd. C:

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 3 maart 2013 - 15:42:
Aaah shit, ik wou de herhaling ook gaan kijken. Maarja, het is nu dus al een uur bezig, heeft niet meer heel veel zin. En ik moet met mijn LWS bezig, blergh.

Verbaasde het jullie vorige week trouwens ook zo dat Laura eruit moest? Ik dacht echt dat die wel eens kon gaan winnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 15:59:
Nou, winnen niet. Ik bedoel - Susan en Ricardo en zo waren echt wel heel veel beter. Maar ze zijn echt raar bezig. Ik snap niet dat ze Oksana en Talina en Lisa niet naar huis flikkeren. Dat stelletje kan echt niet zingen gewoon.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 maart 2013 - 16:20:
Goeiemorgen iedereen. Ik ben krak. Hoe is het met jullie?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 16:43:
Mwoah. Ik vind DSDS stom omdat ze allemaal goede mensen naar huis sturen en de slechte laten blijven. En omdat ik stiekem een beetje voor Daniel was. Maar verder gaat 't eigenlijk best wel ok.
Vertel van je feestje?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 3 maart 2013 - 16:49:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Bo is Daniel eruit?
Dat was de enige die ik nog leuk vond. Als dat zo is ga ik serieus niet meer kijken (dan heb ik wel genoeg aan de gif's).

Want ik heb idd echt precies hetzelfde met DSDS. Al die mensen die jij noemt idd, sommigen zijn gewoon echt zooo slecht en dan sturen ze mensen die wél kunnen zingen weg.
En nee, winnen misschien niet, maar ik dacht wel dat ze echt vrij hoog zou eindigen, niet nu al weg terwijl al die vreselijke mensen er nog in zitten.
Maar voor de rest ben ik very oké, want Imogene trailer en Darren met eyeliner en asdfghjkl.<3

En en en. Inderdaad, vertel Emma! ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 17:11:
Nou ja, hij was niet de beste. Ik bedoel, er zitten nog steeds steengoede tussen. Maar als ze zo doorgaan dan oh my wtf. Ja.
Ik weet trouwens ook niet wat ze met al die mensen doen daar, maar je zíét iedereen gewoon langzaam depressief worden. Daniel en Lisa en Micha [die ook echt goed was fu] en vast nog wel meer die ik zo snel niet kan noemen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 17:15:
Okee DSDS herhaling heb ik gekeken. Ik vind het stom dat Wincent eruit is. En ik ben blij dat Daniel eruit is. Vond hem zo irritant. En idd, Oksana, Lisa en Talina mogen er wel uit. Ze hebben zelfs Diyana eruit geflikkerd terwijl ik die vet goed vond!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 17:19:
Ik kon haar naam nooit onthouden, maar inderdaad, zij was ook echt super goed. Ik vond het zo schijnheilig. Twee dagen eerder zei Biel nog dat ze echt al een zangeres had, en nou zong ze niet zo betoverend (maar wees eerlijk, ze zong geen noot vals en dat kun je van Oksana niet zeggen), sturen ze d'r naar huis. Stelletje malloten.
En Hussie gedraag je, Daniel was hartstikke leuk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 maart 2013 - 17:20:
Mijn feestje was best wel bizar en alles. We hebben eerst twee horrorfilms gekeken (Halloween II/Texas Chainsaw nogwat) en Nicole, het meisje bij wie het was, had even het huis in thema gemaakt. Onder de tv lag een onthoofde pop, het hoofd zelf lag op de tv, er hingen slingers van latex handschoenen die met "bloed" besmeurd waren. Zelf had ze witte kleding aan met ook van dat bloed erop en ze had een mondkapje en alles. Ook had ze een handschoen gevult met drop en water (denk ik) en heel veel snoep en die in de vriezer gelegd en toen als versiering in de kom met Jagermeister/energydrink gedaan. Allemaal best wel tof en zo.
De films waren best vermakelijk en het was best gezellig en het was niet eens ongemakkelijk dat ik ongeveer niemand kende en dat iedereen verder elkaar super goed kende. Na twee films was iedereen het een beetje zat en ging het over in een zuipfestijn. We hebben echt een vrijwel dodelijk drankspel gedaan, godallejezus. Zo veel gedronken. Maar ja, ik kon nog enigszins normaal functioneren. Na een tijdje gingen er een beetje mensen weg en zo, en toen heeft Nicole me apart genomen en ging ze praten over hoe blij ze was dat ik was gekomen en hoeveel ik voor dat meisje met wie ik een half jaar ruzie heb gehad betekende en dat soort dingen. Daar hebben we het, geen grapje, anderhalf uur over gehad. Het was best raar om allemaal te horen, aangezien ik juist me verwaarloosd voelde en dacht dat mijn welzijn haar niets meer deed en zo. Maar het was wel goed om te horen en zo.
En dat was het zo'n beetje. Oh, en ik heb ook nog mijn bedrijfsleider dronken lopen sms'en. Hihihi. Het ging wel over werk hoor, maar ik heb er wel vier sms'jes over gedaan, dus ik denk dat hij wel doorhad dat ik niet compleet nuchter was. En het was zeven uur 's ochtends, dus dat is ook wel een beetje een hint.

Maar ik ben wel een beetje moetjes nu.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 17:25:
Idd precies dat. Ik snap het allemaal niet meer.
Nee ik vond Daniel niet leuk. Ik vond Denis veel leuker!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 17:27:
Ja, Denis was ook leuk, maar die kon echt niet zingen. En na Daniels auditie was ik gewoon verkocht aan z'n stem en z'n manier van zingen en gewoon alles. Dush. (:
Denis was wel súperlief [zeker toen die in recall met Amadeus moest].

@Emma; nou, mooi dat het leuk was. Je bent zo'n leuk kind, dus het kan ook haast niet zijn dat je vrienden je niet leuk vinden. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2013 - 17:29:
Jaa, hij kon idd niet heel goed zingen.
Vind het alleen jammer dat nu echt bijna alle leuke en goede kandidaten weg zijn.

@Emma; Texas Chainsaw Massacre, misschien? Wat een rot film vind ik dat.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2013 - 17:33:
Maar dát is niet waar. Tim heeft ook een superstem [hoewel ik me voor kan stellen dat mensen 't niet prettig vinden om naar te luisteren, maar ik vind het mooi]. Die gozer die met Jennifer zong vandaag heeft ook een mooie stem, Jennifer zelf ook. Susan kan zingen dat is niet normaal, dat geldt ook voor Ricardo en die Maurice (?) is ook best wel goed volgens mij. En dan vergeet ik er vast nog een paar. Maar 't is echt niet waar dat alle goede al naar huis zijn. 't Is alleen heel erg jammer dat er nog heel wat slechte mensen inzitten die 't niet verdienen en zij overschaduwen 't een beetje.


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20