Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #189

Offtopic #189

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2013 - 20:14:
Tja. Ik open eigenlijk niet zo vaak offtopics, deels omdat ik eigenlijk nooit zo goed weet wat ik dan in de beginpost zou moeten zetten. Dat is wel heel belangrijk, natuurlijk, het staat immers twintig pagina's bovenaan. Maar aangezien niemand anders het lijkt te gaan doen, doe ik het toch maar en geef ik jullie deze wijze levensles mee: Als het koud is, moet je in de hoek gaan zitten. Die zijn vaak zo'n negentig graden. Fahrenheit, hoop ik voor je. Hoewel dat eigenlijk ook al erg warm is. Hmmmmm.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 feb 2013 - 21:21:
Ik had het niet gezien, dus ik had een kleine zenuwinzinking.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 feb 2013 - 21:23:
Het is alleen maar erger geworden, dus waarschijnlijk gaan we nog een keer uit de lucht.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 feb 2013 - 21:23:
Jup

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 feb 2013 - 21:31:
Ik ga iets doen wat bekend staat als studieontwijkendgedrag (of te wel soggen), want ik heb geen zin in thermodynamica. Ik wilde Reacties&Kinetiek gaan samenvatten want dat is makkelijk, maar ik ben helaas mijn organic chemistry boek thuis-thuis vergeten dus dan moet ik aan de thermo. Maar thermo is vaag en moeilijk en gaat over niks, dus ja. Dus ik ga nu gewoon lekker jullie vervelen .

Ik woon in Nijmegen op een kamer. En het is hier stom. Want ik woon eigenlijk in Lent, een dorp ernaast, en het is een halfuur naar de uni. En het is hier supergehorig en ik heb een vreselijke huisgenoot. De twee anderen, de meisjes, daar kan ik supergoed mee opschieten en echt heel gezellig enzo. Maar die gast. Echt. Lawaai en teringzooi en lawaai en lawaai, en z'n vriendin woont permanent hier ><. Dus we zijn hem aan het haten en steeds als die verwarming omhoog zetten we hem omlaag. Want hij is dom. Dus als ie naar bed gaat 'zet ie de verwarming uit' maar dan draait ie hem dus in de woonkamer dicht. En dan laat ie de thermostaat op 100 staan, en dan stuurt dat ding alle warmte naar onze kamers en dan worden we met koppijn en 30 graden celsius wakker ><.
Maar gister gingen we paaseieren naar zn kamer gooien en dat was supergrappig dus ja x'D.

En ik studeer. Ik studeer Science, dat is natuurwetenschappen maar dan anders. Ook met informatica en wiskunde enzo. En dat is best wel leuk. Maar wel heel zwaar. Dus af en toe ben ik het zat. En eigenlijk moet ik honours gaan doen ,want ik heb er de cijfers voor. En dan kun je meer, en naar het buitenland enzo. En dan krijg je geld voor je eigen onderzoek in je tweede en derde jaar enzo. Maar dat kost wel veel tijd. Maar aan de andere kant, ik wil wel een hele goede wetenschapper worden. En ik heb de kans. Dus ja. Dilemma.

Ik heb een vriendje, heel lief. Maar volgens mij vinden andere mensen hem stom. Omdat ie er jong uitziet of zo. En dat vind ik niet leuk. En ik ben zo gevoelig voor de mening van andere mensen dat ik hem daardoor minder leuk vind? En dan heb ik zo'n hekel aan mezelf ><. En hij is nu ziek, hij heeft een hele zware keelontsteking met antibiotica enzo. En dat is heel zielig want hij kan geen vast voedsel eten. En ik zie hem nu een hele tijd niet omdat ie thuis bij z'n ouders is.

BrabbelBrabbel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 feb 2013 - 21:50:
Mhh. Ik kreeg juist de indruk dat je het heel erg naar je zin had allemaal. Of zijn dit gewoon een paar kleine dingetjes en bevalt het je over het algemeen wel?

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 feb 2013 - 22:06:
Ik weet het niet. Ik wil gewoon heel graag weg hier, uit deze kamer. Want ik wordt helemaal gek van die gast . Maar voor de rest gaat het wel z'n gangetje eigenlijk. Studeren is zwaar, maar ik heb het wel leuk op de uni met mensen en zo. En tja, met vriendje moet ik me gewoon door heen zetten denk ik

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 feb 2013 - 22:19:
People. FanFic is alive! Yay!!! Ik kreeg even een zenuwinzinking toen ik zag dat Fanfic offline was.

EDIT: FF is nog steeds niet helemaal 100%. De aanhalingstekens worden als ÃÁfÃÂ aangegeven. Maar dag komt vast wel vanzelf terug.

@Bo: HAHAHHAAA die foto! Ik hou van die foto.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 feb 2013 - 22:45:
Nou, vanzelf lijkt me niet. Maar ik hoop dat Rutger het kan herstellen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 feb 2013 - 23:01:
Ja dat bedoel ik er mee. C:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 feb 2013 - 23:01:
Het is wel echt stom, want ik kan mijn naam gewoon niet schrijven. ._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 feb 2013 - 8:15:
Ach, volgens mij hebben we dit probleem al een keer gehad, niet? Het is vast wel op te lossen. ^^"

@ Rianne: Doe vooral maar heel veel vaker weer aan studieontwijkend gedrag, ik vind het super leuk om een keer te horen hoe het met je gaat.
Ben je al op zoek naar een andere kamer? Of kost dat je te veel tijd die je niet hebt? Je kan het je huisgenoot ook altijd gewoon zeggen, dat hij een stomme eikel is. Maar als je dat niet durft, wat ik zelf waarschijnlijk ook niet zou durven, kan je hem in ieder geval eens in de zoveel tijd iets kleins vragen. "Hé, je zet soms de verwarming verkeerd en dat is zonde van het geld, zou je er beter op willen letten?" (Vooral het geld noemen, dan heeft hij meteen ook een reden om zijn best te doen. ;' )

Naar het buitenland gaan klinkt echt supervet. Is het feit dat het je tijd opslokt de enige reden dat je twijfelt? Als ik jou was, zou ik dan die twijfels opzij schuiven. Ja, het kost veel tijd, maar als het je ambitie is om een goede wetenschapper te worden, dan hoort dat erbij. Of is er nog iets wat je dwarszit?

En wat je vriendje betreft: probeer je echt zo min mogelijk aan te trekken van anderen. Dat is misschien moeilijk, maar het is jouw vriendje, wat anderen dan van hem vinden, doet er niet toe. (Behalve als hij slecht voor je zou zijn, maar zo klinkt het helemaal niet. Als hij er wat jonger uitziet, is dat geen reden voor jou om hen minder leuk te vinden. ^_^)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 feb 2013 - 12:39:
Guys, did you see the one way or another music video van 1D? Best music video EVER! I have never laughed so hard. That was funny as hell!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 feb 2013 - 14:56:
@Hussie; I know right. I've been laughing about it since eight o'clock this morning.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 21 feb 2013 - 15:29:
Haha, oh God. Ik werd net gevraagd of ik bij de coffeeshop wil werken.
Zien jullie mij daar al staan?
Zit er wel serieus over na te denken.. Need the money.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 feb 2013 - 15:33:
@Yara; JA. Ik vind 'm echt geweldig, oh my god. :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20