Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #189

Offtopic #189

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2013 - 20:14:
Tja. Ik open eigenlijk niet zo vaak offtopics, deels omdat ik eigenlijk nooit zo goed weet wat ik dan in de beginpost zou moeten zetten. Dat is wel heel belangrijk, natuurlijk, het staat immers twintig pagina's bovenaan. Maar aangezien niemand anders het lijkt te gaan doen, doe ik het toch maar en geef ik jullie deze wijze levensles mee: Als het koud is, moet je in de hoek gaan zitten. Die zijn vaak zo'n negentig graden. Fahrenheit, hoop ik voor je. Hoewel dat eigenlijk ook al erg warm is. Hmmmmm.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 feb 2013 - 13:03:
Ik lig ziek op de bank. De enige die bij me in de buurt komt vandaag is me kat. En die ligt nu op me buik te slapen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 feb 2013 - 13:19:
Je kan niet anders dan van dieren houden <3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 feb 2013 - 15:17:
Ik ga uit eten met marklief ^.^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 feb 2013 - 16:07:
Zekers. Ze ligt al de hele dag bij me. Ze vertikt het gewoon om weg te gaan en wat te eten ofso.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 feb 2013 - 16:52:
Het is zo irritant dat alle topics zoals het Yay-topic helemaal bedolven zijn onder al die stomme forumspelletjes die toch niemand speelt. Na gut.
Heeft iedereen valentijnsdag overleefd?
Mijn Engels lerares was boos op me en ze had een mail rondgestuurd waarin dat duidelijk naar voren kwam. En al mijn leraren zijn me een beetje zat want ik ben niet bepaald gemotiveerd meer. Dus we hadden het erover en ik zei dat ik dacht dat ze me allemaal wel zo'n beetje zat waren (wegens m'n ongemotiveerde houding). Toen zei een meisje uit m'n klas: "Nou, wij zijn je niet zat, hoor."
& dat heeft mijn valentijnsdag gemaakt. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 feb 2013 - 18:46:
Meneer Nederlands kwam binnen bij Latijn, want hij moest even delen hoe blij hij was met z'n roos.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 feb 2013 - 23:17:
Hahahaha! Kijk voor het eerst Geordie Shore.

"She sounds like a demented otter with her fake orgasms: OH-OHHH-ÓH!"

Ik proeste mijn cola uit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 feb 2013 - 14:23:
Een hele goedemiddag iedereen! Ik heb weer eens niets te doen, wat wel vaker gebeurd op dagen dat ik niet hoef te werken, dus ik ga jullie maar lastigvallen met verhalen over mijn werk aangezien dat ondertussen vrijwel het enige is dat in mijn leven gebeurt en alle niet-collega's die ik nog spreek al mijn verhalen over werk al zat zijn. En dat terwijl het allemaal gruwelijk interessant is, ahum. Maar ja, verder heb ik nou eenmaal niet zoveel te vertellen.

In ieder geval. Ik had jullie al verteld over de bedrijfsleider die iets te veel hormonen door zijn aderen lijkt te hebben gieren, de twee domme bazen, de soort van neger die niet betaald krijgt, het bier en het ijsblokjes overtongen. Ik ga er nu nog meer over lullen, want dat willen jullie vast allemaal weten. Ja. Ze zijn zo interessant.
(En ik hoop zo afschuwelijk hard dat nooit, maar dan ook nooit, een collega dit zal lezen.)
Bedrijfsleider heeft dus een beetje een obsessie met seks en geilt op iedereen die op werk rondloopt. Behalve op de baas (bijnaam: De Junk) misschien. Niet heel gerelateerd, maar toch een leuk weetje: op de koelkast in het magazijn staat "Bedrijfsleider, lekker ding! Oelala! Xxx Anoniem Junk" (Maar dan met namen in plaats van bedrijfsleider en junk) (Een stagair die er een week was en de indruk wekte Bedrijfsleiders toekomstige kinderen te willen baren, had dat op de koelkast na haar tweede dag geschreven. We vonden het raar, dus hebben toen van Anoniem Junk gemaakt, want dat was toffer.)
Gisterochtend bijvoorbeeld werd ik door Bedrijfsleider begroet met: "Goeiemorgen, Em. Leuk behaatje trouwens, I approve." Hij loopt ondertussen zo vaak binnen terwijl iemand zich aan het omkleden is, dat ik betwijfel dat het elke keer toeval is. Niemand trekt zich er echter iets van aan. Nee, de kans dat hij een striptease erbij krijgt, is groter dan de kans dat iemand zich gaat schamen.
Gisteren maakte deze arme jongen veel meer fouten dan normaal (verkeerde soort bagel afgebakken, glas laten vallen, dat soort dingen) en achteraf claimde hij dat het kwam door mijn nieuwe werkshirt. Het zat zo strak dat hij zich niet meer kon concentreren, ach ach de arme schat. Ik heb nog in de spiegel gekeken, maar het was gewoon een zedelijk shirt. Volgens mij staat hij iets te lang droog. Ietsje maar.

Een van mijn bazen, degene met wie ik vaak werk, de ander is er vrijwel nooit, heeft de bijnaam Junk. Dat komt doordat hij super veel is afgevallen sinds hij dit zaakje heeft en daardoor ingevallen wangetjes heeft. De eerste keer dat die bijnaam is gebruikt, was toen hij eindelijk een keer pauze nam en ging zitten (aan tafel vijf) aangezien het echt heel rustig was en Saar toen door de zaak krijste: "HÉ, jongens! Wie helpt die junk aan tafel vijf?!"
Hij is eenenveertig, als ik me niet vergis, en zijn eerste kind is op komst. Hij of zij is uitgerekend eind maart. Super spannend natuurlijk en hij praat er met mij best veel over, hoe hij het met werk en financiën gaat doen. Ik ken zijn beste vriend, namelijk mijn andere baas, en als zijn andere vrienden een beetje op hem lijken, begrijp ik dat hij er met mij over praat, ook al weet ik er natuurlijk bijzonder weinig van. Er is echt geen serieus gesprek uit mijn andere baas te krijgen.
Hij (niet-Junk-baas) praat ook best.. apart over zijn vriendin die tweeëntwintig jaar jonger is. Hij refereert naar haar als "Lekker Wijf" en als mensen zeggen "Maar ze had je dochter kunnen zijn!" reageert hij met "Ja, maar d'r moeder wilde niet".

Iedereen houdt heel erg veel van elkaar op mijn werk. Een muur in het magazijn is ondergekalkt met teksten als "Ik wil naar mijn moeder!", "Mijn collega's haten me!" en "Lieve bazen, wanneer krijg ik nou eindelijk loonsverhoging? Ik zit al een hele lange tijd onder het bureautje!". Laatst stond er in de groepsWhatsapp: "Beste vrijdagteam, bedankt voor de haat. Ik haat ook veel van jullie. Groetjes, de barista." maar dat verandert wanneer mensen dronken zijn. "Het is hell, maar de drankjes maken alles goed. Waren jullie er maar bij! One bagel love! Ik mis jullie, hihi. Uhh, tot morgen? Haha ik vind jullie allemaal zo lief. Ik huiskamer van jullie, komt uit mijn hartje."
De schatjes.

Hihi, volgens mij praat ik een beetje veel. Ik val jullie nog wel een andere keer lastig met andere verhaaltjes over mijn werk. ^_^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2013 - 21:10:
Haha Emma, het klonk echt alsof er een superdepressief verhaal zou komen. Somehow. Maar super leuk dat je het naar je zin hebt, neh? Blijf je er werken, als je gaat studeren, oder?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 feb 2013 - 21:45:
Weet ik nog niet. Ik zal dan in het weekend moeten gaan werken, en dat vind ik minder leuk, want dan zijn er meer klanten en zo en moet je harder werken en is het niet meer overzichtelijk. (Goede instelling voor een serveerster.)
En ja, ik heb het er best wel naar mijn zin, probleem is alleen wel dat het ongeveer het enige is dat dus in mijn leven gebeurt. Iedereen, en jullie dus waarschijnlijk ondertussen ook, wordt helemaal gek van mijn verhalen over mijn collega's, maar ja, het zijn nou eenmaal een paar van de weinige mensen met wie ik om ga. En anders moet ik comtinu mijn mond houden en dat is ook weer zo saai. ^_^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2013 - 21:47:
Mij verveel je niet, heurrr.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 feb 2013 - 21:49:
Mij ook niet. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 feb 2013 - 22:10:
Oh, joepie! (:
Mijn zus bijvoorbeeld vindt het zo irritant dat wanneer ik begin met praten, ze meteen door me heen gaat lullen. Maar ik praat graag over werk, dus da's een beetje jammer. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 feb 2013 - 22:19:
Mij ook niet. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 feb 2013 - 11:13:
Hihi, mooi zo, want ik heb er best wel wat over te vertellen, aangezien verder ongeveer niemand het wil horen. Olivia nog wel, want die kent een deel, dus die vindt het wel leuk, maar ik kan voor de rest ook wel begrijpen dat ze het niet leuk vinden om telkens te moeten luisteren naar verhalen over mensen die ze toch niet kennen. Maar ja, jullie kennen nooit iemand uit mijn verhalen, dus dan zal het wel niet uitmaken of ze van werk of school of hockey of wat dan ook zijn. ^^

Gisteravond was best wel grappig. We sluiten om half zes, maar de mensen die dan nog zitten, mogen best nog even blijven. Gister was er een man die echter maar niet weg ging. Eerst waren we gewoon beschaafd aan het praten, maar na een tijdje trok men zich er niets meer vanaan dat er nog een klant zat. Resultaat: collega's die geiten, heksen, paarden en koeien nadoen. Oh, en keihard "PEARRRRLSEEEEEEEKUUHR!" gillen. Ik lag ongeveer op de grond van het lachen, maar die man keek niet eens op of om, hihi. Toch betwijfel ik of 'ie ooit nog terugkomt. Om half zeven hebben we hem gevraagd of hij weg kon gaan, opdat we naar huis konden. Want ja, voor de verandering zijn we een keer braaf om half zeven naar huis gegaan! Als ik met Junk werk, gaan we over het algemeen niet al te laat naar huis, maar tegenwoordig loopt een avondje met Bedrijfsleidertje vrijwel altijd tot minstens half elf door (en lam dat we dan al zijn, verschrikkelijk). Maar nu waren we dus een keer nuchter en zo en dat was best wel geinig want ik loop altijd zo'n vijf tot tien minuutjes dezelfde kant op als Bedrijfsleider en normaal lopen we eigenlijk altijd met de armen om elkaar heen en zo maar nu zat er geen alcohol in ons systeem en was het echt zo ongemakkelijk met een meter afstand tussen ons en rare stiltes en hihihi.

Oooooooooh trouwens! Vrijdag na werk kwam een collegaatje opeen binnenzetten met twee vrienden en na een tijdje bleek een van die twee iemand te zijn met wie ik vroeger heb ge-yoga'd! (Of hoe je dat ook moet schrijven)
Het was echt heel grappig en raar en toen gingen we maar voordoen hoe alle oefeningen moesten en hoe niet-lenig we zijn. Super leuk! ^_^

Nou, vertellen jullie allemaal maar eens uitgebreid wat er in jullie levens gebeurt! ^_^
Ik heb by far het meest oninteressante leven waarschijnlijk en ik praat zoveel. Hoe gaat het met jullie studies/school/stages/werk? Wat is het leukste wat er de laatste maand is gebeurd? Houden jullie je nog aan je goede voornemens? Gebeurt er nog wat spannends in jullie liefdeslevens? Wie is er de laatste tijd zo vervelend dat je hem of haar het liefst wilt slaan? Tell me eeeeeeeverything!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18