Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #189

Offtopic #189

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2013 - 20:14:
Tja. Ik open eigenlijk niet zo vaak offtopics, deels omdat ik eigenlijk nooit zo goed weet wat ik dan in de beginpost zou moeten zetten. Dat is wel heel belangrijk, natuurlijk, het staat immers twintig pagina's bovenaan. Maar aangezien niemand anders het lijkt te gaan doen, doe ik het toch maar en geef ik jullie deze wijze levensles mee: Als het koud is, moet je in de hoek gaan zitten. Die zijn vaak zo'n negentig graden. Fahrenheit, hoop ik voor je. Hoewel dat eigenlijk ook al erg warm is. Hmmmmm.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 feb 2013 - 16:09:
@Bo&Jess; hij is echt GEWELDIG! I love the clip!
@Yazz; maakt het jou wat uit waar je werkt? Zo niet zal ik daar gewoon gaan werken. Money is altijd welkom denk ik maar zo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 feb 2013 - 16:11:
Als je echt om het geld verlegen zit, moet je het misschien maar gewoon doen. Verdient het een beetje?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 feb 2013 - 17:28:
Haha, oh God. Ik werd net gevraagd of ik bij de coffeeshop wil werken.
Zien jullie mij daar al staan?
Zit er wel serieus over na te denken.. Need the money.

Doen! En nodig mij uit

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 feb 2013 - 18:37:
Joah, beste vrienden eh. -por por por-

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 21 feb 2013 - 19:47:
Ik ben aangenomen!
Drie dagen vast, kan meer worden in de toekomst. Ja verdiend netjes.
Gaat leuk worden! Goede vriendin van mij werkt daar en gaat me inwerken.
En Do, je bent meer dan welkom ;]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 feb 2013 - 20:45:
Wahooo! n.n
Waar is het precies?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 21 feb 2013 - 20:45:
Haha gefeliciterd Yas!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 feb 2013 - 20:54:
Ach, volgens mij hebben we dit probleem al een keer gehad, niet? Het is vast wel op te lossen. ^^"

@ Rianne: Doe vooral maar heel veel vaker weer aan studieontwijkend gedrag, ik vind het super leuk om een keer te horen hoe het met je gaat.
Ben je al op zoek naar een andere kamer? Of kost dat je te veel tijd die je niet hebt? Je kan het je huisgenoot ook altijd gewoon zeggen, dat hij een stomme eikel is. Maar als je dat niet durft, wat ik zelf waarschijnlijk ook niet zou durven, kan je hem in ieder geval eens in de zoveel tijd iets kleins vragen. "Hé, je zet soms de verwarming verkeerd en dat is zonde van het geld, zou je er beter op willen letten?" (Vooral het geld noemen, dan heeft hij meteen ook een reden om zijn best te doen. ;' )

Naar het buitenland gaan klinkt echt supervet. Is het feit dat het je tijd opslokt de enige reden dat je twijfelt? Als ik jou was, zou ik dan die twijfels opzij schuiven. Ja, het kost veel tijd, maar als het je ambitie is om een goede wetenschapper te worden, dan hoort dat erbij. Of is er nog iets wat je dwarszit?

En wat je vriendje betreft: probeer je echt zo min mogelijk aan te trekken van anderen. Dat is misschien moeilijk, maar het is jouw vriendje, wat anderen dan van hem vinden, doet er niet toe. (Behalve als hij slecht voor je zou zijn, maar zo klinkt het helemaal niet. Als hij er wat jonger uitziet, is dat geen reden voor jou om hen minder leuk te vinden. ^_^)


Ja we zeggen dat van die verwarming ook tegen hem. Maar dan krijg je van dat kinderachtige verwarming aan - verwarming uit gedrag. Dan zet hij de verwarming aan, is ie de kamer uit, zet nathalie (ander huisgenootje) hem weer omlaag. Beetje irritant. En hij is gewoon dom, en zn vriendin heeft het koud ofzo en ze kan vast geen pyjama aantrekken ofzo >< (is mijn interpretatie dan).
Maar we hebben maandag een huisbespreking afgesproken waar we gaan overleggen, dus ik hoop dat we daar wat mee opschieten.

Ja tijd is eigenlijk wel het enige wat ik tegen honours-programma heb. Aan de ene kant vind ik het te druk, maar misschien moet ik dat inderdaad maar gewoon doen, het is immers maar voor twee jaartjes natuurlijk, dat is zo om. En je hebt er wel echt iets aan . En samen met een groepje andere mensen aan een project werken is wel supergaaf. Zo had een groepje vorig jaar een medicijn gemaakt wat serieus ook nog echt werkt .

En mijn vriendje is iig geen drugsdealer ofzo

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 21 feb 2013 - 22:26:
Wahooo! n.n
Waar is het precies?

In Hilversum ufcurse! Het is daar niet zo groot, zo gevonden

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 feb 2013 - 10:54:
Hihi, wat een avond was dat zeg. Ik ben helemaal ondergeschreven en krijg de inkt echt niet van mijn borsten af, hahaha. Ik ben echt super charmant.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 feb 2013 - 19:59:
@Bodine in het Gooi-het-eruit-topic: Jaa, zo doe ik het ook altijd. Ik moet echt wat eten 's ochtends. Anders val ik flauw als ik op de fiets zit. Dus ik douw iedere ochtend een cracker kaas naar binnen. Het is idd wennen maar je moet toch wat eten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2013 - 20:13:
Precies dat.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 feb 2013 - 20:31:
Oke iedereen shutter island kijken op RTL 7, geniale film!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2013 - 20:33:
Oke iedereen shutter island kijken op RTL 7, geniale film!
Ik kijk 'm nu. ^_^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2013 - 20:48:
Het is vast een hele domme vraag, maar waar gaat 'ie over?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20