Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #209

Offtopic #209

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 jan 2014 - 23:12:
Film meeting, GO!



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 jan 2014 - 16:20:
*grabbyhands* Aslgjlkad.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 jan 2014 - 16:25:
WE NEED THIS! ALL OF US!
Wat schattig ^-^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 jan 2014 - 16:25:
I WANT THAT!!! GIVE ME IT!!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 jan 2014 - 16:36:
Ik dacht dat Fanfiction één woord was though.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 jan 2014 - 16:37:
FanFic.nl, though.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 jan 2014 - 16:54:
In het Engels zijn samenstellingen meestal twee woorden. Het is fictie geschreven door fans: fan fiction. In het Nederlands wordt dat fanfictie omdat wij de gewoonte hebben dingen aan elkaar te schrijven (of met deeltekens en trema's te lopen kutten).

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 jan 2014 - 17:04:
"I don't have ships, I have an armada."

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 jan 2014 - 17:18:
Ik vind ze leuk, maar bijna niemand weet dat ik schrijf/schreef, al helemaal niet dat vaak fanfictie is, en eigenlijk vind ik dat wel fijn zo. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 jan 2014 - 18:10:
Die 'I will go doen with this ship' is echt GEWELDIG!!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 jan 2014 - 18:38:
Mail gekregen van school dat ik een 0 krijg voor mijn laatste examen, omdat ik "betrapt ben op spieken". Would someone please KILL ME NOW??

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 jan 2014 - 19:39:
Neee, serious, Do? .__.
Hoe kan dat?

En en en. Guys. dit is zo awesome.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 jan 2014 - 20:04:
Wel, zo dus...
Ik was klaar met mijn examen, en dan mochten we vooraan bij de lerares nog onze feedback ophalen over onze opdracht. Net wanneer ik wil gaan loopt de lerares het lokaal uit en komt er iemand van het secretariaat binnen om toezicht te houden. En ik ben in de war, soort van "derailed my train of thoughts", dus ik weet even niet wat ik nu weer moet doen. Maar ik moest ook nog iets gaan printen dus ik besluit om maar gewoon te vertrekken zonder feedback.
Normaal als je feedback gaat halen pak je al je spullen mee naar voren, je geeft je examen af, je krijgt wat commentaar over de opdracht en hoeveel je daarop gescoord hebt, en dan ga je naar buiten. Dus ik -met mijn examen nog op mijn tafel- pak mijn pennen bij elkaar en stop die in mijn tas die op de grond staat, trek mijn jas aan, zet mijn tas op mijn schoot en wil mijn samenvatting oprapen.
Die samenvatting lag, zoals bij ongeveer AL mijn klasgenoten, het hele examen lang dubbelgevouwen op de grond onder mijn tas. Voor het examen begint zit iedereen nog snel wat te herhalen, zodra de leerkracht binnenkomt wordt alles weggestopt. Het is niet alsof ik die papieren op mijn schoot had liggen of dat ze open en bloot op de vloer lagen. Ze zaten DUBBELGEVOUWEN ONDER MIJN TAS. En ik ben zeer getalenteerd, maar X-ray vision heb ik nog net niet.
Dus ik, zonder er verder bij na te denken, raap die papieren op en wil ze in mijn tas stoppen. Staat dat mens opeens naast mijn tafel en neemt ze zonder enige commentaar mijn papieren af. Ik zeg nog "Excuseer, ik ben klaar met mijn examen, ik ben gewoon aan het inpakken, ik sta op het punt van vertrekken.' Zij zegt niks. Ik ben een beetje in de war, maar goed, ze ziet ook wel dat ik niks meer opschrijf dus ik sta op en wil mijn examen vooraan op de tafel gaan leggen, neemt ze mijn examen ook van me over. Maar ze zegt nog steeds niks. Ik denk er verder echt niet meer bij na, ik vertrek gewoon naar huis.
Dan vanavond zie ik pas de mail van Karin, de coördinator van de bibschool. Dat ik door haar collega betrapt ben op spieken en dat ze me dat heeft duidelijk gemaakt door de papieren die ik onterecht aan het gebruiken was af te nemen. En omdat ik meteen daarna mijn examen heb ingediend concluderen ze daaruit dat ik wist dat ik aan het spieken was. Dus ik krijg een nul voor mijn examen, en als ik het niet eens ben met die beslissing moet ik me maandag gaan verdedigen.
Duidelijk gemaakt? Ik wist nergens van! Ik ben datzelfde mens daarna nog tegengekomen in het OLC toen ik aan het printen was en ze heeft me nergens over aangesproken.
Onterecht gebruiken? Ik heb die papieren pas aangeraakt toen ik mijn jas al aanhad en mijn pennen al in mijn tas zaten.
En ja duh dat ik meteen heb ingediend, daar gaat het net om: ik was klaar, ik was op weg naar buiten!
Dus ja. Maandag mijn verhaal gaan doen.
Srsly though, the fuckery².

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 jan 2014 - 20:16:
OH my god! Ik had echt al bij het lezen van die mail, mijn computer uit het raam gegooid. Dat is echt een big load of Bull! What the hell! Ik ken jou en ik weet gewoon voor 40000000% dat jij niet spiekt.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 jan 2014 - 20:18:
Waaaat. Dat is echt niet normaal. Wat ongelooflijk lullig - ze had je op zijn minst kunnen vertellen dat ze ze innam om die reden. Ik hoop echt dat ze je geloven maandag, want dit kan echt niet.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20