Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #209

Offtopic #209

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 jan 2014 - 23:12:
Film meeting, GO!



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 jan 2014 - 17:56:
We hebben hier code oranje door de sneeuw en ijzel. Niet dat er zo verschrikkelijk veel ligt, maar alles is wel mooi wit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 jan 2014 - 17:57:
Ik word spontaan heel moe en koud en ik wil m'n bedje. *pruillip*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 jan 2014 - 18:28:
Wij hebben regen. Yay voor regen!
@Huss; ik lig al in me bed, wil je er bij?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 jan 2014 - 18:29:
Graag, ja. Maar morgen tentamen dus ik moet leren. ;|

Enen. Ik hou van regen. <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 jan 2014 - 18:31:
Dan kom je bij mij in bed liggen, wat echt heel lekker warm is, en onder tussen leer je. C: En als extra comfort iets, tikt de regen zachtjes hard tegen het raam.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 jan 2014 - 18:37:
Sounds good. <3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 26 jan 2014 - 18:56:
Hier ook code oranje. En het begint al aardig veel te worden. Duimen voor ijsvrij morgen (aangezien we toch niet zoveel doen op school atm) :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 jan 2014 - 19:17:
Awesome. I'll keep my bed warm.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 jan 2014 - 21:03:
Mijn naam is een anagram van "overdosed in"...
Now how's that for ominous?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 jan 2014 - 11:02:
Blijkbaar word ik dus verdacht van spieken omdat ze "getipt waren door een klasgenoot".
ARE YOU FUCKING KIDDING ME?? o.o

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 jan 2014 - 11:23:
Oooooh my god. Ik was al mijn klas genoten langs geweest en ze één voor één in elkaar geslagen. Are you fucking kidding me. Dat is een ongeschreven regel. Dat als je echt er iemand op betrapt dat hij/zij spiekt dat je gewoon je smoel houd. Maar ik weet toch voor 4000000000% dat jij niet gespiekt hebt. En dat vertelde je al in je verhaal dat je dat ook niet gedaan hebt. WTF!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 jan 2014 - 11:42:
Hey iedereen. (:
Ik was even heel lang bij Het Lief, maar hij is terug naar Groningen (snik snik), dus hier ben ik weer.

@ Dorien: Oh wat erg! Je hebt dan net de bespreking gehad, of niet? Ik vind niet dat ze van een tip van een klasgenoot uit kunnen gaan, het is vast iemand geweest die veel te erg onder de indruk van je is en bang is dat je haar toekomstige baan inpakt aangezien je geschikter bent. Maar als die surveillant het dus aan het einde van jouw examen al wist (aangezien ze je papieren afpakte en zo en dat in de mail stond), moet zij dus ijdens het examen door iemand ingelicht zijn. En dat terwijl ze niet de daadwerkelijke surveillant was, toch? Het klinkt allemaal een beetje raar.
Maar hoe ging het gesprek? Wat gaat er nu gebeuren?

@ Bodine: Heel veel succes met je tentamen!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 jan 2014 - 11:42:
Ze zijn getipt dus. Ik vroeg "heeft die persoon dan gezegd dat ik met mijn papieren bezig was?" Want dan weet ik dat het bullshit is, ik heb die papieren NIET AANGERAAKT. "Ehm, neen, enkel dat je aan het spieken was." Dat mens van het secretariaat heeft me ook niks zién doen. Ze ging er maar van uit dat mijn klasgenoot de waarheid sprak, dus toen ik begon op te ruimen en ze mijn papieren hoorde, ging ze er maar vanuit dat het waar was.
One more time, for emphasis:
ARE. YOU. FUCKING. KIDDING. ME.
Wat, mag ik dat dan vanaf nu ook doen? Mag ik random mensen aangeven wegens spieken omdat ik daar zin in heb? Het is dat ik niet echt praat met mensen in die klas, dus dat ik ook met niemand echt contact heb, maar dat weten zij toch niet? Voor hetzelfde geld heb ik ruzie gehad met die persoon, dan had die mij zonder enige reden kunnen aangeven?
EN IK HEB DIE STOMME PAPIEREN NIET AANGERAAKT, DUS WHAT THE HELL??
Het enige wat iemand zou kunnen gezien hebben, is dat ik veel zit te klooien aan mijn tafel. Ik frunnik aan mijn haar, aan mijn mouwen, ik schuifel met mijn examenbladen, ik pruts met mijn pennen, ik kijk om de vijf seconden op mijn gsm hoe laat het is, ik staar heel ingespannen naar een punt in de verte, ik frutsel aan mijn sjaal...
Newsflash; ik heb een concentratiestoornis. Dit is hoe ik BEN. Ik zit constant te knoeien of te dagdromen, in de les, tijdens het studeren, in de winkel, in de auto, en dus ook tijdens een examen. Dat zijn tics die ik gebruik om mijn aandacht erbij te houden.
Veel van mijn leerkrachten weten dit van mij. Ik ben zo ongeveer de meest irritante persoon die je in de les kan hebben want ik ben constant aan het prutsen, maar als ze me een vraag stellen kan ik wel antwoorden omdat ik wél alles gehoord heb. Zo zit ik in elkaar. Ik krijg daar PILLEN voor. Ik kan hen twintig jaar aan medische attesten van 35 verschillende dokters voorleggen om dit te bevestigen. Als er dan klojo's in mijn klas zitten die dat niet begrijpen, is dat niet mijn schuld. Niet iedereen hoeft dit te weten over mij. Mensen die ik niet ken hoeven geen update te krijgen over mijn medische problemen. Of moet ik soms examen gaan afleggen in een shirt met in grote letters ADHD erop??
Jezusallemachtig. Morgen komt mijn "geval" voor op de deliberatie en ik zweer het, als ze dit niet intrekken sta ik donderdag met mijn rapport op de ombudsdienst en ga ik zo'n onvoorstelbare herrie schoppen...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 jan 2014 - 12:13:
Dit lijkt me een kwestie van onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt, waarbij het tegendeel niet bewezen kán worden. Het is jouw woord tegen het zijne/hare. Zolang een surveillant niets opgemerkt heeft, kan jouw woord niet minder zwaar tellen dan het andere. Dat je iets verkeerds gedaan zou hebben, kan niet bewezen worden, dus kan je niet schuldig bevonden worden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 jan 2014 - 16:41:
@Do; damn. Ik hoop voor je dat het goedkomt!

Ben ik de enige die echt gewoon níét in de tegenwoordige tijd kan schrijven? ._.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20