Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Camp NaNoWriMo [FF-edition]

Camp NaNoWriMo [FF-edition]

1 2 3 4 5 6
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 mei 2014 - 20:18:
Howdy, FF'ers!

Binnenkort is het weer zover: de maand juli breekt dan aan en daarmee gaat ook Camp NaNoWriMo weer van start. Dit jaar gaan we ons best doen om het een leuk FF-tintje te geven.

W A T I S N A N O ?
NaNo, ook wel NaNoWriMo, is kort voor National Novel Writing Month. Concreet houdt dit in dat je jezelf uitdaagt om op een maand tijd 50.000 woorden te schrijven aan één verhaal. Dat klinkt als veel, en dat is het ook, maar het is zeker haalbaar.
De enige voorwaarde is dat je voor NaNo een nieuw verhaal begint. Je mag dus geen oud verhaal van onder het stof halen (wel alleen het idee, uiteraard). Verder mag je met je NaNo-verhaal doen wat jij wilt.
Als je het op FF wilt posten, moet het natuurlijk wel een fanfictie zijn.
Dit is een linkje naar de officiële site.

E N H E T F F - T I N T J E ?
Of je nou daadwerkelijk een fanfictie schrijft of niet, het leek ons leuk om met zo veel mogelijk leden actief mee te doen.
Om te beginnen hebben we dit topic, waar iedereen kan praten over hoe het er voor staat en kan vertellen waar hun verhaal over gaat.
Ten tweede krijg je een zogenaamde Camp Cabin toegeschreven als je je aanmeldt op de officiële site. Dit is een klein privéforum. Je kan cabinmates aanvragen, dus als je wilt, kan je een cabin delen met andere FF'ers.
Ten derde gaat de crew van deze geliefde site samen motivatiebrieven voor de belangstellenden schrijven. Als je deze graag wilt ontvangen, zal er wekelijks eentje in je inbox liggen, als je het aangeeft.
Het laatste aspect is het leukst: mini-meetings. Voor vier verschillende gebieden willen we elk een kleine meeting hosten: België en het noorden, het westen en het zuiden van Nederland. Of alles doorgaat, hangt af van de interesse ervoor, maar het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn. Bij elke meeting zal een crewlid aanwezig zijn. Tijdens de meetings kunnen we met z'n allen lekker een grote tafel in beslag nemen in een cafeetje en gezamenlijk schrijven. De data staan nog niet vast, daar hebben we jullie hulp bij nodig.

O P R O E P A A N A L L E F F ' E R S!
We hopen natuurlijk dat zoveel mogelijk leden meedoen. Daarom willen we aan iedereen vragen om het te proberen als ze er zin en tijd voor hebben. En heb jij vrienden hier op FanFic die niet op het forum zitten, maar wel dolgraag schrijven en een uitdaging helemaal zien zitten? Spreid dan het woord!

We hopen op een heel geslaagd en FanFicerig Camp NaNo dit jaar!

D E E L N E M E R S
- Kayley
- Jennifer
- Pauline
- Emma
- Bodine

C H A T ?
Hier! Vul bij "Channel" #CampNanoFF in en bij "Nickname" eender wat, en dan zien we je wel verschijnen!

W I T H L O V E
Captain Do, Emma, Bodine, Daan en Kayley



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 23 mei 2014 - 21:17:
Oke, ik wil dit heel, heel graag gaan proberen.
Dus ik denk dat ik me ga opgeven. Ik heb de hele maand juli toch niks te doen.
Vraagje: Het begint gewoon op 1 juli?
Vraagje 2: Het maakt niet uit wanneer je schrijft, als je er maar 50.000 woorden in schrijft?
Vraagje 3: Wat gebeurd er als je dit niet haalt?
Vraagje 4: (jeez) moet het een novel worden? Want dit is toch in de romantische sfeer (of zie ik dit nu helemaal fout?) of mag het ook fantasie / horror achtig zijn?
Dat zijn me vragen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 mei 2014 - 21:21:
1. Het begint op 1 juli, maar je mag op eender welke dag in juli beginnen.
2. Precies. Zolang je tegen de 31ste juli (of ervoor) klaar bent.
3. Dan is dat jammer, maar je hebt het geprobeerd en dat is al dat telt. Er komen nog maanden, nog kansen.
4. Een novel is gewoon een verhaal van boeklengte, maakt absoluut niet uit waar het over gaat. Zolang het maar fictie is. Als jij dus iets fantasie- of horrorachtig wilt schrijven, dan is dat helemaal oké.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 23 mei 2014 - 21:22:
AAAAH oke oke oke
Ik doe mee
Ik geef me bij deze op.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 mei 2014 - 21:26:
Leuk, leuk! Laat je username maar weten als je 'm hebt.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 23 mei 2014 - 21:32:
Mijn username is gewoon Chayenne.
OEEEH ik ben excited voor dit.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 mei 2014 - 21:59:
Super tof, Jennifer! Dan hebben we zowaar al twee mogelijke deelnemers voor een mini-meeting in het Hoge Noorden.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 23 mei 2014 - 22:07:
YES Daar zou ik ook heel erg naar uitkijken als dat door mocht gaan.
Ik heb trouwens Vera (Chrissy) en Irene (Letra) ook gevraagd, maar die doen niet mee. Verder ken ik niemand buiten het forum op fanfic.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 mei 2014 - 0:04:
Ik zou echt heel graag mee willen doen, maar ik ga halverwege Juli op vakantie en dan kan ik niet schrijven =( of in ieder geval niet genoeg om de 50.000 woorden te halen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 mei 2014 - 8:52:
Je zou kunnen proberen om het op de tijd ervoor af te krijgen?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 mei 2014 - 11:11:
Dat gaat niet werken denk ik, want ik moet ook nog naar school (alleen voor activiteiten en dat haat ik, maar anders komen we niet aan de uren)
Misschien volgend jaar ^-^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 mei 2014 - 11:39:
Oké! Er is er ook één in november, dus misschien heb je dan meer tijd. (:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 mei 2014 - 11:52:
Doubt it, dan ben ik aan mn vijfde jaar bezig :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 mei 2014 - 11:53:
Mwa, ik zit in een universiteitsopleiding en ik kan 't ook.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 mei 2014 - 11:57:
Trueeeee. Ik kijk wel ^-^

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 24 mei 2014 - 14:24:
Ik ga een poging doen tussen het werken door



1 2 3 4 5 6