Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #48

Gooi-het-eruit-topic #48

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 sep 2014 - 21:51:
Lucht je hart, schreeuw het van de daken, gooi het eruit!




Dus, ik geloof dat een van m'n verstandskiezen doorkomt, want ik voel een randje door mijn tandvlees heen. En ik had al wat pijn, toen ging het weer weg en nu is het terug.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 okt 2014 - 18:50:
Waarom hebben sommige mensen de onbedwingbare neiging om de cassière te vertellen hoe leuk kinderen zijn?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 okt 2014 - 18:54:
Waarom hebben mensen de neiging cassieres te behandelen alsof ze geen mensen zijn.

Ik had donderdag een of andere dronken buitenlander die me aan het bedreigen was.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 okt 2014 - 20:03:
@Cyn: Oei, toch maar rustig aan doen dan. Ik geloof trouwens dat ik precies iets andersom heb: mijn gewrichten zijn zo raar beweeglijk dat ik die meestal gebruik om alles mee op te vangen, in plaats van mijn spieren dus, en daardoor krijg ik gewrichtspijn, oeps.
@Daan/Iv: je hoeft maar even in een winkel te werken om te beseffen dat je eigenlijk iedereen haat.

Edit:
OMG. Ik krijg een nieuwe huisbaas/nieuwe huisbazen en ik ben zo blij, want zij gaan tenminste wél ons huis onderhouden. En ja, het is echt erg, want ik moest net in discussie met mijn huisbaas over dit: het slot van mijn kamerdeur gaat niet meer op slot en nou ja, dat is dus eigenlijk het slot van mijn huis. Dus ik vroeg aan haar of ze daar naar kan laten kijken, zegt ze "ja, de nieuwe eigenaren gaan het pand aanpakken dus dat nemen ze ongetwijfeld mee"; dat is heel leuk, maar het pand is pas in november van hen, dan zou ik dus EEN MAAND MIJN DEUR NIET OP SLOT KUNNEN DOEN. Gelukkig heb ik nog enige overtuigingskracht en komt er dus dinsdag iemand naar kijken.
Edit 2:
Ze had trouwens ook nog het lef om te zeggen "had het maar eerder gezegd". Nou, sorry dat mijn slot niet eerder kapot is gegaan?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 okt 2014 - 21:20:
@Juul heb je hypermobiliteit?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 okt 2014 - 21:24:
@Cyn: jep. Paardrijden hielp enorm, omdat de meeste klachten verdwijnen als je je spieren traint, maar ik heb er geen tijd meer voor dus ja. Heeft dat van jou ook een naam?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 okt 2014 - 11:32:
Ik ga vandaag mijn nieuwe laptop bestellen en ik kan echt niet wachten!!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 okt 2014 - 14:47:
@Juul niet zover ik nu weet, misschien hoor ik dat morgen. paardrijden is cool!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 okt 2014 - 18:22:
@Cyn: ah. En was het altijd al zo? Of is het verkalkt (of hoe heet dat)? En jaaa, paardrijden is zo awesome!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 okt 2014 - 20:44:
Great, lekker allemaal op het laatste moment afzeggen. Nja, dan ga ik toch maar alleen naar het concert. Ugh

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 okt 2014 - 23:08:
Lekker dan. Naar welk concert ga je?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 9 okt 2014 - 13:26:
@mars ah balen dat ken ik en ik kan daar echt boos/verdrietig om worden.
@juul altijd al maar nu is het erger geworden

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 okt 2014 - 13:30:
@Cyn: ah, da's balen. Hopelijk gaat het over een tijdje dan ook weer beter <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 okt 2014 - 15:51:
Ik heb net in een exhaustion-induced craze een Razer Kraken Neon gekocht maar ik ben echt vet pimping. En ze zijn groen (Slytherin represent). Dus ik ben fucking blij. Al is het wel ineens een grote hap uit mijn spaarpot.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 okt 2014 - 17:22:
ik heb morgen een Duits repetitie en ik krijg de woorden maar niet in mijn hoofd gestampt =C

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 okt 2014 - 18:50:
Ik vind het op z'n minst een beetje eng dat mijn school kennelijk de twitter (en mogelijk andere social media) accounts van hun leerlingen monitort. Ze hebben gedreigd met schorsing als ik een cynische tweet over mijn school niet zou verwijderen (een sarcastische opmerking over één van de visies die overal op posters hangen maar absoluut niet worden nageleefd). De naam van mijn school werd niet eens in de tweet genoemd.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14