Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #48

Gooi-het-eruit-topic #48

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 sep 2014 - 21:51:
Lucht je hart, schreeuw het van de daken, gooi het eruit!




Dus, ik geloof dat een van m'n verstandskiezen doorkomt, want ik voel een randje door mijn tandvlees heen. En ik had al wat pijn, toen ging het weer weg en nu is het terug.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 okt 2014 - 19:07:
Wat heb je geschreven?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 okt 2014 - 19:12:
Zat je op de school wifi toen je die tweet verstuurde? Zo ja, dan klopt het dat de school dat soort dingen controleerd. Deden ze ook bij mijn school. Daar gaan ze ieder bericht dat op een social media site of andere site geplaatst wordt dat mogelijk schadelijk is, na. Ik ben ook wel eens aangesproken over iets wat ik op twitter plaatste over mijn school. Gelukkig niet met schorsing, maar kreeg wel een flinke waarschuwing.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 okt 2014 - 19:57:
Ik vind het echt bizar. Het filmpje dat we voor Engels hebben gemaakt staat op de AD site, voetbal international en RTV Utrecht. Het komt zelfs morgen in de uitzending van wakker Nederland. En dat terwijl het filmpje niet heel goed/speciaal was ofzo x'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 okt 2014 - 20:03:
@ Mars: Wat leuk!

Mijn motivatie glipt weg net de avond voor het tentamen neeeeee neeeeeeeeee blijf nog even bij me

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 okt 2014 - 20:03:
Is dat dat filmpje die je gisteren hier postte?

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 9 okt 2014 - 20:21:
Is dat dat filmpje die je gisteren hier postte?


Denk het wel als het op voetbal internationaal komt

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 okt 2014 - 20:31:
Is dat dat filmpje die je gisteren hier postte?

yesssh

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 okt 2014 - 21:55:
@Daan: is dat niet, you know, censuur?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 okt 2014 - 22:55:
Wat leuk, Mars!

@Juul, ja, dat is censuur.
@Emma, "Persoonlijk maken als standaard, oftwel: zoek het zelf maar lekker uit." Het eerste is één van mijn schools "visies", en die hangen overal en nergens op prachtige posters. Een paar andere zijn: "Ruimte voor lef" en "Creativiteit als brandstof voor succes," wat hilarisch is als je mijn school ooit van binnen hebt gezien, want het is een oridinaire, dertien-in-een-dozijn leerfabriek.
@Yaar, zou kunnen. Maar dan nog. Mobiel internet is niet echt een optie, want er is geen bereik binnen school.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 okt 2014 - 22:57:
Zit ze tegen met hun "ruimte voor lef"

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 okt 2014 - 0:20:
@Yaar, zou kunnen. Maar dan nog. Mobiel internet is niet echt een optie, want er is geen bereik binnen school.

Ja ik weet het. Het is gewoon een inbreuk op je privacy en we leven in een land waar wij alles mogen zeggen, en zoals je zelf al zei heb je de school naam niet eens genoemd, dus zijn hun eigenlijk gewoon fout.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 okt 2014 - 9:18:
Misschien geloven zij wel heel erg in die visies en die school is wel hun inkomen. Ik verdedig hen niet, en censuur eindigt nooit goed, maar ik kan me wel inbeelden waar ze vandaan komen.
Daarbij vind ik het wel logisch dat ze monitoren wat leerlingen op hun internet doen, want ze kunnen ook schadelijke dingen aanrichten aan het systeem.
Toen ik met mijn laptop op de schoolwifi online spelletjes probeerde te spelen (League, Hearthstone en WoW) heb ik ook meteen te horen gekregen dat ik daar mee moest kappen, en werd vlak daarna de League websites en client en Battle.net client geblokkeerd. Dit is gratis internet, uiteraard hangen daar dan voorwaarden aan.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 okt 2014 - 9:36:
Ja, oké, maar Daan noemt de naam van de school niet eens. Als ze hun visies blijkbaar niet naleven, moeten ze ook met kritiek kunnen dealen. Het is toch zielig om dat maar te censureren?
Misschien zat ik op een redelijk vrije school, daar heb ik geen goed beeld van, maar bij ons mocht je eigenlijk alles zeggen. Je kreeg dan af en toe wel een leraar op je dak, maar je kon en mocht altijd in discussie - je kritiek bestaat niet voor niets.
Nu was mijn school ook niet de beste school ever, maar je werd niet gestraft of zo als je je kritiek uitte.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 okt 2014 - 9:54:
Mijn middelbare school was ook wel vrij accepting, zo ver ik me dat herinner. Ik was wel niet iemand die me niet kon vinden met hoe de directie de school leidde enzo, en ik had sowieso niet de ruggengraat om dat ergens te verkondigen. Goody two shoes all the way.
Maar ik ben tegenwoordig altijd advocaat van dingen van beide (of meerdere) kanten te bekijken, en kritiek slikken is niet altijd even makkelijk. Dus ja, oké, ze gaan er verkeerd mee om maar niemand weet wat er echt achter de schermen gebeurt; misschien zijn ze er wel aan aan het werken.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 okt 2014 - 10:14:
Zolang je "ik vind" toevoegd mag je volgens de wet je mening geven geloof ik.
Beetje laat maar
@Daan wat heb je uiteindelijk gedaan met die tweet?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15