Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #48

Gooi-het-eruit-topic #48

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 sep 2014 - 21:51:
Lucht je hart, schreeuw het van de daken, gooi het eruit!




Dus, ik geloof dat een van m'n verstandskiezen doorkomt, want ik voel een randje door mijn tandvlees heen. En ik had al wat pijn, toen ging het weer weg en nu is het terug.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2014 - 13:02:
"Ik vind de nieuwe albums van One Direction best wel chill," zei Tijn, doelend op KoS (want die staat al de hele week aan, het arme kind).

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 okt 2014 - 15:21:
@Kaylay, nou, uit de woorden "V6 moet het zelfs maar uitzoeken," en "mijn kinderen namen ook altijd hun eigen iPad mee," valt denk ik wel op te maken dat er achter de schermen niets, maar dan ook niets gebeurt. Vandaag belde ze mijn vader, en ze weigerde botweg om over het onderwerp laptops te praten.
En we zagen dit probleem vorig jaar ook al aankomen: toen hebben we het hele jaar geprobeerd het onder de aandacht van de schoolleiding te brengen, maar die hebben er niets mee gedaan. Zo kun je tegenwoordig geen school meer leiden.
En grappig genoeg spelen we tijdens informatica altijd LoL, en zijn we daar nog nooit op aangesproken. Vermoedelijk controleren ze dus echt specifiek de social media, maar niet alles wat er op hun netwerk gebeurt.

@Cyn, verwijderd en excuses aangeboden - zoals ze gevraagd heeft - met de aantekening dat het geen rectificatie was, omdat ik mijnsinziens niets feitelijk verkeerds of onobjectiefs heb getweet. Maar tegen mijn vader heeft ze ineens gezegd dat ik geen tweets meer mocht verwijderen? Geen idee hoe dat nu zit, want mijn pa snapte er geen biet van.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 okt 2014 - 15:37:
Hmm, oke, dan is je school echt dom.
LoL tho - gimme dat ign.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 okt 2014 - 16:24:
Ik ga maar niks meer zeggen, want je school is, zoals Kay het mooi formuleert, echt dom, Daan. *aai*

@Cyn: grappig dat je het zegt (over "ik vind" toevoegen), want daar hebben we het vandaag over gehad bij college bedrijfscommunicatie(ish). Er zijn nl. verschillende onderzoeken gedaan naar het herkennen van subjectiviteit (en intensivering, maar daar ga ik het maar niet over hebben) en mensen zijn bijna perfect in staat te herkennen wat feit en mening is. Je zegt "ik vind" om te benadrukken dat het jóuw mening (en evt. dat je geen ruzie wil), maar het is absoluut niet nodig om iets te mogen zeggen of duidelijk te maken dat een mening is. [/nerd uit]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2014 - 17:57:
Dan nog. Meningsuiting oké, maar als jij dingen tweet die bijvoorbeeld heel erg kwetsend zijn tegenover docenten/medeleerlingen, dan kan er 'ik vind' bij staan, maar dan mag je het (naar mijn mening) nog steeds niet tweeten.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 10 okt 2014 - 19:49:
Thuis op de bank met oorontsteking. Dadelijk naar huisartsenpost voor medicijnen.
Leuke vrijdagavond...

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 okt 2014 - 20:55:
Ik zag Cheat on Me laatst op tv, en toen ging ik onze rpg teruglezen en nu vind ik stiekem dat we het ooit weer zouden moeten proberen want het was zó geniaal :'D
Vooral het feit dat random.org Lou en Dare ook shipt

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 okt 2014 - 21:47:
@Bo, same, maar dat was in dit geval absoluut niet zo. En dan is het ook terecht dat je school je erop aanspreekt en alles. Maar goed.
@Kay, ik speel alleen maar op school, dus dat heb je niet zo heel veel aan. Misschien dat ik het ook maar eens op m'n eigen laptop moet gaan downloaden.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 okt 2014 - 23:28:
Hangt er vanaf welke dagen dat zijn want op maandag en woensdag ben ik heel de namiddag thuis, dinsdag heel de dag en donderdag heel de voormiddag, so.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2014 - 23:38:
@Daan; het was meer aan Cyn gericht.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 okt 2014 - 23:45:
@Bo ik bedoelde ook in Daans context.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2014 - 22:38:
Ik ben net naar de film Pride geweest en jongens, ik ben zo niet hetero. En die film is tof, go see it!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 22:52:
YAAAAAAY! HAPPY NATIONAL COMMING OUT DAY!! *wink wink* Dezh.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2014 - 23:01:
Haha x'D Was dat niet gisteren, though? Of verzin ik dat alleen maar?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 23:14:
Nee dat is echt vandaag. Heel twitter heeft het er over. Hahaa.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16