Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #48

Gooi-het-eruit-topic #48

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 sep 2014 - 21:51:
Lucht je hart, schreeuw het van de daken, gooi het eruit!




Dus, ik geloof dat een van m'n verstandskiezen doorkomt, want ik voel een randje door mijn tandvlees heen. En ik had al wat pijn, toen ging het weer weg en nu is het terug.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2014 - 23:20:
Oh. Wtf. Mijn hoofd liep blijkbaar een dag voor. Huh. En ondanks dat toch op de juiste dag dat gezegd. *self-proclaimed genius*

Seriously though, die film: Umbridge, Moriarty en Bill Nighy tegen een stel bevooroordeelde anti-homo-Welshmen. Wat wil je nog meer.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 23:23:
Haha.

Nou niets! Maar, door die film ben jij er achter gekomen dat je geen hetero bent? O.o

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2014 - 23:26:
Oh, nee. Dat wist ik al veel langer. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat jullie het ook wisten, maar blijkbaar niet? Meer het feit dat ik de helft van de film naar de vrouwelijke hoofdrol heb zitten staren, sort of reminded me of how non-straight I actually am.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 23:51:
Well, maybe other people knew. But I didn't. But good to know. C:
Oooh, happends to me all the time! Vaak vind ik de vrouwelijke hoofdrolspelers leuker als de mannelijke.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2014 - 23:54:
Na ja, zoveel heb ik 't er niet over, eigenlijk überhaupt niet, dus ja.
Zoooo vaak! Voor een deel wordt er denk ik ook gewoon meer aandacht aan besteed dat de vrouwelijke hoofdrol aantrekkelijk is (which is kinda sad when you think about it) maar dan nog.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 okt 2014 - 0:02:
Heb je het ooit wel eens op de site gedeeld?

Maar vaak vind ik de vrouwelijke rollen ook veel interessanter. But yeah, it's kinda sad.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2014 - 7:57:
Ik staar meestal ook naar de vrouwelijke rollen, niets mis mee.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 okt 2014 - 11:33:
@Dezh: ik wist dat serieus niet o.o Maar nu wel, haha

En ik ben ziek. Wat superfijn is natuurlijk x.x

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 okt 2014 - 15:44:
*whispers* Voor zover ik weet was coming out day wel vrijdag? Mijn mama had het erover, en er hing een regenboog vlag aan de Martini. ^^

Beterschap Juul!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 okt 2014 - 15:45:
Ik had/heb echt geen idee. Ik wist niet eens dat er zoiets bestond _0_ Maar ja, voor mij is 't ook niet meer nodig

& Dank je :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 okt 2014 - 20:52:
Het lijkt alsof hier relatief weinig heteroseksuelen zijn vergeleken met de samenleving en dat is op zich best wel interessant. Ik ben al allemaal mogelijke onderzoeken aan het bedenken om een relatie tussen schrijven als hobby en seksuele geaardheid te onderzoeken, zou best leuk zijn. Niet mijn toekomstige vakgebied alleen. Iemand die dit wil onderzoeken als we later groot zijn haha?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 okt 2014 - 21:04:
Emma, I'm so in.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 okt 2014 - 21:05:
*steekt hand op* psychologiestudent present. Hoewel ik onderwijspsychologie wil doen, dus ook niet helemaal mijn vakgebied. Maar ik denk dat het voor een deel ook aan de reden waarom mensen op internet vrienden / sociale interactie zoeken, en niet per se (of alleen maar) aan een hobby, ligt.

@ Yara: blijkbaar niet. Maar ik ben er sowieso nooit zo vocal over.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2014 - 21:05:
Ik denk eigenlijk dat iedereen iets biseksueels in zich heeft, maar omdat wij schrijven en dus ook heel veel lezen, bekijken we heel veel dingen door andere ogen en sta je er als het ware opener voor. En als je het dan een klein beetje in je hebt, komt het eerder naar buiten. Plus - in de samenleving zijn ook belachelijk veel biseksuele mensen, maar het hangt af van de kringen waarin ze zich bevinden, of ze ervoor uit willen komen. En omdat het hier zo'n open sfeer is, komt iedereen er makkelijk voor uit.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 okt 2014 - 21:06:
Plus wat Bodine zegt en ik zo snel niet kon verwoorden, ja. (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17