Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #3

Het (anti-)schooltopic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 nov 2014 - 10:20:
Emma en ik zijn slim want wij halen onmogelijk tentamens.



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 nov 2014 - 16:07:
Het is zeker zo dat er ook genoeg leuke vijftienjarigen zijn. Het is ook niet zo dat ik ze daarom niet mag. Maar het is wel wennen, omdat ik eerdere jaren met mensen in de klas zat die het al druk bezig waren met Uni en alles, en de mensen die nu bij me in de klas zitten komen net van de Juniorlocatie. En het is ook een beetje het instellingsverschil - ik kom uit een hardwerkende VWO klas, maar nu doet niemand zijn boek ook maar open. Dus ja, dat is gewoon wel wat anders. Maar goed, geen reden om mensen niet te mogen natuurlijk. Het probleem is ook niet zo dat ik op dit moment niet echt iemand heb op school, want ik heb vriendinnen uit vorige klassen, en ik heb jullie, en dat vind ik prima zo. Maar ik voelde me gewoon echt heel rot door wat er vandaag allemaal tegen me gezegd werd. Ze weten niet echt dat ik een burn-out heb, en ik denk inderdaad dat ze het zich ook niet goed zouden kunnen voorstellen. En dat neem ik ze ook niet kwalijk. Maar ook zonder die burn-out had ik het echt heel vervelend gevonden wat ze allemaal zeiden. Maar nu was het echt de druppel. I don't know, ik ben misschien een beetje overgevoelig aan het doen, maar ik zat er gewoon echt mee toen ik thuis kwam.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 nov 2014 - 16:18:
Ik snap je klasgenoten echt niet, Dare. Jij bent supertof en lief en knap. Sla ze de volgende keer maar met een koekenpan of zo.

Ik heb morgen één uur les: van vijf voor negen tot kwart voor tien. En biologiepracticum van half twee tot half vier. Wat een feestje.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 nov 2014 - 16:45:
@ Marit: Oh, ik bedoelde ook niet dat ik er vanuit ging dat je ze om hun leeftijd niet mocht; het is gewoon af en toe wat moeilijker om aansluiting te vinden als er een leeftijdsverschil is. Zeker als er dan zo'n verschil in instelling bijkomt.
En je bent heus niet overgevoelig als zoiets je dwarszit. <3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 nov 2014 - 17:31:
I know, Ems <3 En ja, dat is helemaal waar inderdaad.

*hugs voor iedereen*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 nov 2014 - 17:35:
*knuf*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 nov 2014 - 18:06:
Marit je bent leuk en lief en geweldig en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad en je haar is fucking awesome en ik vind het alleen maar verstandig dat je niet elk wrekend uit gaat.
Rotklasgenoten, daar snap ik je iig wel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 nov 2014 - 18:12:
Oh ja, vergeten te zeggen inderdaad. Het is prima om pas na je achttiende een vriendje te krijgen. Ik heb het toevallig sinds mijn achttiende sinds Het Lief, maar het is heus niet erg als het wat later gebeurt. Het gaat erom dat je het tof hebt samen en niet omdat het moet omdat je wel al veertien bent en dan toch "echt" wel vriendjes hoort te hebben of dat soort dingen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 nov 2014 - 17:58:
Voor college morgen moeten we een artikel van de docent lezen en zij hamert altijd best wel op voorbereiding, maar sommige mensen bij ons schijnen in het weekend altijd wat beters te doen te hebben dan artikelen lezen, so I foresee disaster.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 nov 2014 - 18:12:
Hoe lang is het artikel? Ik doe dingen voor maamdag meestal de week ervoor, dan hoeft het in het weekend niet meer. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 nov 2014 - 18:15:
Ik ook, maar niet iedereen bij ons is zo slim/handig, dus ik weet nu al dat een paar het niet hebben voorbereid, de docente daarmee beledigen en - tja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 nov 2014 - 18:18:
Is dat degene die laatst heel boos was geworden?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 nov 2014 - 18:54:
Ja, vandaar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 nov 2014 - 21:29:
Maar de week ervoor ben ik bezig met m'n deadlines voor vrijdag, dus ik kan echt niet in die week ook al bezig zijn voor maandag. Kan me best voorstellen dat het voor andere mensen ook zo is? Maar ja, dan moet je je weekend wel opofferen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 dec 2014 - 17:58:
Ik heb nooit op vrijdagavond deadlines, alleen 's ochtends of 's middags. In beide gevallen probeer ik donderdag het af te hebben, dan kan ik vrijdag werken voor maandag.

Nu net van half negen tot half zes op uni geweest en ik moet nog vijf zelfstudieopdrachten doen ><'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 dec 2014 - 20:14:
Ik heb vrijdagavond wel deadlines en ik ben niet slim genoeg om die donderdag af te hebben ):



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15