Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #3

Het (anti-)schooltopic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 nov 2014 - 10:20:
Emma en ik zijn slim want wij halen onmogelijk tentamens.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 dec 2014 - 15:19:
Duits, waarom zou ik iemand van psych in het Duits mailen? Je hebt wel gelijk, maar meh .___. Vanavond dan maar.

Wanneer is je tentamen? Want jezelf belonen met Supernatural klinkt best handig eigenlijk. Hoewel dat natuurlijk pas mag als je eerst geleerd hebt.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 dec 2014 - 15:21:
Ik ben heel dom en dacht dat je het over je Arbeit zelf had. Ik snapte je dilemma al niet _0_ Anyway: ik mail mijn docenten altijd in het Duits (tenzij ze van een algemeen vak zijn en waarschijnlijk geen Duits kunnen).
En ik had nog niks gedaan vandaag, dus eh :x Maar nu ben ik bezig (nou ja, niet NU, maar je snapt 'm)! En eh - dinsdag.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 dec 2014 - 16:09:
Oh _0_ Mijn scriptie is natuurlijk in het Duits. En ik mail mijn docenten in principe ook in het Duits, maar bij deze heb ik dat toevallig nog nooit gedaan en we spreken om onduidelijke redenen steeds Nederlands. Wat geen reden is om er twee weken over na te denken, mja.

*pompons* go Julia!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 dec 2014 - 17:37:
@ Jennifer: Suuuuuuuper!
@ Julia: Heel veel succes! Is dat dan je laatste tentamen en ben je dan vrij?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 dec 2014 - 17:39:
@Emma: nee, het eerste pas D: De rest heb ik in januari. Dan heb ik één schriftelijke toets en vier werkstukken om in te leveren :/

En ik ben maar gestopt met leren toen de huisgenoot die onder me woont ging bassen, want getril door de vloer is niet echt optimaal voor mijn concentratie.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 dec 2014 - 17:51:
Ah, wat naar. Ik sluit zelf altijd net een blok voor de vakantie af zodat er in de vakantie daadwerkelijk rust is, maar ik vergeet af en toe dat niet alle studies dat doen. Moet je in de vakantie ook echt veel gaan studeren?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 dec 2014 - 17:55:
Helaas wel. De eerste week ga ik niks doen, want Kerst enzo, maar in de tweede week moet ik diehard schrijven aan een van de werkstukken (de rest is groepswerk en daar zijn we al aan begonnen en eentje is al zo goed als af, gelukkig) en voor dat tentamen leren. Echt heel stom, maar aan de andere kant ben ik wel bijna heel januari vrij.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 dec 2014 - 18:04:
Bijna heel januari vrij? o.o
Dan vind ik het al wat minder sneu haha. Ik heb gewoon twee weekjes vrij.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 dec 2014 - 18:23:
Hmpf. Ik heb heel januari tentamens, wat dus betekent dat ik in de vakantie eigenlijk ook uni-dingen moet doen. Ik ben al verschrikkelijk over m'n grenzen heen aan het lopen, zowel fysiek als mentaal, dus ik heb écht vakantie nodig.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 dec 2014 - 18:42:
Ik studeer nu relatief weinig, namelijk tien uur per dag doordeweeks en dan nog een paar uur in het weekend, maar ben compleet uitgeput door vorige week en houd mezelf ook amper bij elkaar. Dus ik voel je, Bodine.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 dec 2014 - 18:55:
Nou ja, "vrij zijn" was misschien te positief gesteld, want dat ik niet naar de uni hoef, betekent niet dat ik geen werk te doen heb. En inderdaad, ik heb vakantie nodig, maar die krijg ik eigenlijk niet. De beste oplossing die mijn hoofd heeft is afgeleid raken en SOG'en :/

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 dec 2014 - 19:44:
@Juul; ah, da's balen, dat je je concentratie niet vast kunt houden. Ik ben nu juist best wel oké bezig. Als ik zegmaar om de zoveel tijd eventjes een spelletje speel op Maartens kamer/een potje Hearthstone speel/een paar woorden leg in wordfeud/een prompt schrijf, dan kan ik best wel lang m'n aandacht vasthouden op m'n huiswerk. Helpt dat niet bij jou? Regelmatig pauze nemen?
@Emms; -hugs- nog heel even! Ik zat vanochtend in de trein naar Leiden: "Bijna vakantie bijna vakantie bijna vakantie bijna vakantie..." en iedereen om me heen keek raar. :l

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 dec 2014 - 20:51:
@Bo: nope. Normaal gesproken wel, maar het lukt nu gewoon even niet. Ik ga er vanuit dat het wel weer goed komt als het tentamen dichterbij komt (want mijn gewoonte is om pas een dag of twee van tevoren te beginnen met leren, maar nu is er heel veel stof en de derdejaars zeiden dat het echt een $@$#@$tentamen was, dus ik ben maar op tijd begonnen), want dan denk ik "ah shit, alles moet in mijn hoofd" en dan sluit ik me op met mijn aantekeningen en artikelen en - ja Maar jij ook succes <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 15 dec 2014 - 13:12:
dubbel maar shhht

Inmiddels lukt het om te leren met koorts, yay(?). En mijn klasgenoten zeuren dat ze "extra goed moeten leren", want je moet minstens een 6 halen om dit tentamen te halen ipv een 5,5 en ik wil ze echt slaan, want het is helemaal geen moeilijk vak (alleen veel stof) en - ja .__.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 dec 2014 - 13:49:
Bij ons is 5,5 sowieso nooit een voldoende haha.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18