Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft

FanFic Schrijft

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 dec 2014 - 17:33:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K
- Chantal - 7K
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K
- heaven - 15K
- Idelle - 7K
- Kayley - 3,5K
- Horles - 20K
- Secret58 - 20K
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K
- Julia - 7K
- Esmee - 10K
- Hargbloem - 7K
- Andrea - 7K
- Vera - 7K
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K
- Jamila - &K

Gezamenlijk woordendoel
246500 woorden

Huidig aantal woorden
0



ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 6 dec 2014 - 23:40:
Ik ga het proberen weet alleen niet hoeveel k ik kan schrijven in die week......

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 dec 2014 - 1:09:
Zet je doel en probeer het te halen. Als het je lukt, alleen maar mooi; als het je niet lukt, niets aan de hand. (:

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 7 dec 2014 - 10:47:
Ik denk dat ik zeg 7k.
Is het erg als het ook meer word?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 dec 2014 - 10:51:
Nee, meer is helemaal geen probleem. Leuk dat je meedoet!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 dec 2014 - 12:06:
Je staat er bij!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 dec 2014 - 13:10:
Zet mij er ook maar op voor 7k. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 dec 2014 - 14:53:
Ik heb trouwens nog twee tips voor mensen die met de hand willen schrijven. Ik weet niet of het voor iedereen werkt, maar voor mij werkt het, dus wie weet:
- zorg dat je sporttape bij de hand hebt en tape je vingers af voor je gaat schrijven. Zo voorkom je de pijnlijke plekken die zich normaal op je vingers vormen en kun je veel langer doorgaan.
- schrijf met meer dan één pen. Zet je autisme opzij, want het is misschien wel minder mooi als je penovergangen ziet, maar je houdt elke pen anders vast, dus belast je je spieren net anders, dus kun je langer doorschrijven.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 dec 2014 - 19:21:
Oh, en ga vooral rechtop zitten, niet over je papier gebogen, het liefst in een stoel met armleuningen, en neem korte pauzes om even met je schouders te rollen, minstens elk uur en zelfs elk half uur. Aldus mijn fysio.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 7 dec 2014 - 20:59:
IK wil het liefst gewoon een hele zaterdag door schrijven,
Let's put that to my goal too. Gewoon een dagje schrijven zonder afleidingen

Rivaille
Rivaille

Rivaille is offline

[5]
Rivaille zei op 8 dec 2014 - 8:15:
Ik doe mee. 7k.

Maar even een vraagje: Als ik een verhaal schrijf gebaseerd op een lied, is dit dan nog steeds fanfiction of moet ik dan een alternatief vinden om daar mijn verhaal te posten?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 dec 2014 - 8:31:
Volgens mij is het dan een songfic, dus dat mag nog steeds volgens mij

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 dec 2014 - 8:35:
Leuk dat je mee doet! Dat is inderdaad een songfic, en dat mag gewoon hier gepost worden! Ik zet je erbij.

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 8 dec 2014 - 11:19:
Ik heb trouwens nog twee tips voor mensen die met de hand willen schrijven. Ik weet niet of het voor iedereen werkt, maar voor mij werkt het, dus wie weet:
- zorg dat je sporttape bij de hand hebt en tape je vingers af voor je gaat schrijven. Zo voorkom je de pijnlijke plekken die zich normaal op je vingers vormen en kun je veel langer doorgaan.
- schrijf met meer dan één pen. Zet je autisme opzij, want het is misschien wel minder mooi als je penovergangen ziet, maar je houdt elke pen anders vast, dus belast je je spieren net anders, dus kun je langer doorschrijven.


Ik krijg pas last van mijn hand na anderhalf uur intensief pennen, maar dan is het ook mijn hele hand die stijf is.
Maar blijkbaar ben ik niet de enige die pen boven toetsenbord prefereert.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 dec 2014 - 11:33:
(...)

Ik krijg pas last van mijn hand na anderhalf uur intensief pennen, maar dan is het ook mijn hele hand die stijf is.
Maar blijkbaar ben ik niet de enige die pen boven toetsenbord prefereert.
Ik heb hetzelfde; het duurt even voordat ik er last van heb, maar als dat eenmaal zo is, is het ook wel erg.
Ik vind dat typen iets.. afstandelijkers heeft? Alsof je verder van je verhaal af staat? Ik weet niet of dat heel gek is.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 dec 2014 - 13:08:
Ik heb ook dat als ik op de computer schrijf ik duizend-en-één dingen kan doen die me er van afleiden, terwijl ik met de hand wel vaak gefocust kan blijven.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13