Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 2

FanFic Schrijft 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2015 - 18:01:
Lieve FanFic'ers,

Ja hoor, hier zijn we weer! Na het succes van de eerste FanFic Schrijft, besloten we er snel nog één te doen: maak plaats voor FanFic Schrijft 2!
Deze keer beginnen we zondag 1 februari, om vier uur 's middags. Hiermee hopen we dat zoveel mogelijk FF'ers er vanaf de eerste minuut aan kunnen beginnen. We eindigen dan zondag 8 februari weer, ook om vier uur 's middags.

Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley

Deelnemers
- Andrea - 7K
- Bodine - 10K
- Chantal - 5K - The Killer Inside Me
- Cynthia - 5K - De Stem
- Do - 7K - Speed of Darkness
- Francisca - 7K
- Idelle - 7K
- Ivana - 15K - Happy Little Pill
- Jamila - 10,5K
- Jennifer - 7K - The Game
- Jess - 4K
- Julia - 7K
- Kayley - 10K - I've Come To Burn Your Kingdom Down
- Lindy - 7K - Behave Island
- Melina - 7K - When I Saw You
- Merula - 5K
- Nadezhda - 7K
- Nadja- 12K - The Outcast Sister
- Narcissa - 5K
- Pauline - 7K
- Rachel - 10K - Bucket List
- Serena - 7K - Mission Malik
- Yara - 6K

Gezamenlijk woordendoel
174.500

Huidig aantal woorden
33.416



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 21 jan 2015 - 22:06:
Sorry als dit heel dom klinkt maar wat bedoel je met pro's and cons?
-hides-

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 21 jan 2015 - 22:31:
Even btw mijn

Fanfic schrijft verhaal de omschrijving is niet geweldig maar het komt helemaal vanuit mijn dromen x'D

The Outcast Sister..

De omschrijving ben ik niet echt trots op omdat ik het er anders uit wou laten zien maar het lukte me niet, maar ik hoop dat mijn verhaal wel in de smaak zal vallen <3.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2015 - 23:53:
@ Cyn: Voor- en nadelen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 jan 2015 - 11:07:
#sog
Er is al een categorie Game of Thrones, alleen het heet Een Lied van Ijs en Vuur. ^^

Lasaraline
Lasaraline

Lasaraline is offline

[29]
Lasaraline zei op 22 jan 2015 - 22:55:
Even een vraag, misschien een domme, mais bon. Is het toegestaan verder te schrijven aan een verhaal waar je al eerder aan bezig was, maar niet voor NaNo?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 jan 2015 - 23:09:
Nee. Het moet either een FF schrijft 1 verhaal zijn of een NaNo verhaal zijn. Als je dat beide niet hebt en je mee wilt doen. Moet je [helaas] een nieuw verhaal beginnen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 jan 2015 - 9:01:
Well, de voordelen van TH/TVD zijn vampires because i love them en alle andere awesome creatures en Bill Tom en Damon & Stefan maar de nadelen zijn dat ik nog geen duidelijke verhaallijn weet en het vrij ingewikkeld is want TVD Universe en ik ben bang dat ik na een aantal hoofdstukken vast ga zitten.

And de voordelen van mijn andere idee (which is an one direction story about innocent in love Louis & Harry with a dark voice in his head, which he must obey if it tells him to, & drunk Niall & badass Zayn and sneeky Liam basically - and murder but sssst)
Maar de voordelen zijn dat het me interessant lijkt om over een vorm van scizofrenie te schrijven (want research) & ik weet de verhaallijn al en thriller/murder/one direction. Dus de kans dat ik vast kom te zitten is best klein.

Nadelen zijn vergeleken met het andere idee, no vampires & tokio hotel 'n all that. Tenzij ik TH bij mijn tweede idee in kan gooien - but still no vamps. Want dat past er denk ik echt niet in.

Basically this ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 jan 2015 - 10:05:
Research is ook niet optimaal voor FF Schrijft though. Anyways: kun je niet proberen voor beide verhalen de eerste vijf tot tien hoofdstukken te plotten en dan opnieuw overwegen?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 jan 2015 - 10:46:
True. En dat is een goed plan - imma do that ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 jan 2015 - 12:35:
-sorry dubbel-

Maar ik heb de ideeën gecombineerd. Het wordt TH/1D én vamps & all that. ^^

Lasaraline
Lasaraline

Lasaraline is offline

[29]
Lasaraline zei op 23 jan 2015 - 18:06:
Nee. Het moet either een FF schrijft 1 verhaal zijn of een NaNo verhaal zijn. Als je dat beide niet hebt en je mee wilt doen. Moet je [helaas] een nieuw verhaal beginnen.


Oh, vreemd. Zou ik morgen vragen waarom niet?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 jan 2015 - 18:35:
Omdat dat juist het doel is van FF Schrijft. Het beginnen van een nieuw verhaal. [staat als goed is duidelijk in het kopje hier boven] Het is een soort mini NaNo.

Lasaraline
Lasaraline

Lasaraline is offline

[29]
Lasaraline zei op 23 jan 2015 - 18:43:
Oh, oké, dan zal ik het niet goed gelezen hebben. (: En is het mogelijk een verhaal te herschrijven (waarvan ik overigens slechts een hoofdstuk of vier had), of dat ook niet?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 jan 2015 - 19:05:
Dat mag wel, maar dan moet je het ook compleet herschrijven.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 jan 2015 - 17:31:
Ik heb m'n plot. het wordt een oorlogsverhaal, dat heb ik echt nog nooit gedaan._. Maar goed. Ja. Ik heb iets.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20