Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 2

FanFic Schrijft 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2015 - 18:01:
Lieve FanFic'ers,

Ja hoor, hier zijn we weer! Na het succes van de eerste FanFic Schrijft, besloten we er snel nog één te doen: maak plaats voor FanFic Schrijft 2!
Deze keer beginnen we zondag 1 februari, om vier uur 's middags. Hiermee hopen we dat zoveel mogelijk FF'ers er vanaf de eerste minuut aan kunnen beginnen. We eindigen dan zondag 8 februari weer, ook om vier uur 's middags.

Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley

Deelnemers
- Andrea - 7K
- Bodine - 10K
- Chantal - 5K - The Killer Inside Me
- Cynthia - 5K - De Stem
- Do - 7K - Speed of Darkness
- Francisca - 7K
- Idelle - 7K
- Ivana - 15K - Happy Little Pill
- Jamila - 10,5K
- Jennifer - 7K - The Game
- Jess - 4K
- Julia - 7K
- Kayley - 10K - I've Come To Burn Your Kingdom Down
- Lindy - 7K - Behave Island
- Melina - 7K - When I Saw You
- Merula - 5K
- Nadezhda - 7K
- Nadja- 12K - The Outcast Sister
- Narcissa - 5K
- Pauline - 7K
- Rachel - 10K - Bucket List
- Serena - 7K - Mission Malik
- Yara - 6K

Gezamenlijk woordendoel
174.500

Huidig aantal woorden
33.416



Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 2 feb 2015 - 21:56:
Ik heb nu een totaal van 1421 woordjes =) Maar morgen ben ik (op anderhalf uur na) vrij en woensdag helemaal vrij dus, yay!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 2 feb 2015 - 22:18:
totaal: 1245

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 feb 2015 - 22:24:
Oh guys, ik heb wel geschreven maar aan m'n inzending voor Bodine en daar was ik al begonnen dus die telt niet mee. & uni is weer bezig, dus mijn concentratie is all over the place. Dit wordt niks _0_

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 2 feb 2015 - 22:27:
Oh guys, ik heb wel geschreven maar aan m'n inzending voor Bodine en daar was ik al begonnen dus die telt niet mee. & uni is weer bezig, dus mijn concentratie is all over the place. Dit wordt niks _0_


Tuurlijk wel you go girl!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 feb 2015 - 22:44:
608 woorden geschreven vandaag.
Ik denk niet dat ik mijn doel ga halen. Ik heb morgen een hele dag en woensdag wel weer wat meer tijd, donderdag een hele dag, dan vrijdag ook nog en gelukkig kan ik zaterdag de hele dag schrijven. En zondag ervalt bij mij ook
Dus dinsdag, donderdag en zondag valt bij mij helemaal weg. Ik ga zo mn best doen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2015 - 22:46:
Yo, kunnen jullie zeggen hoeveel woorden je hebt geschreven sinds de laatste keer dat je hier een update gepost hebt? Ik ben 't een beetje beu om steeds terug te gaan om het verschil te berekenen.

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 2 feb 2015 - 22:54:
608 woorden geschreven vandaag.
Ik denk niet dat ik mijn doel ga halen. Ik heb morgen een hele dag en woensdag wel weer wat meer tijd, donderdag een hele dag, dan vrijdag ook nog en gelukkig kan ik zaterdag de hele dag schrijven. En zondag ervalt bij mij ook
Dus dinsdag, donderdag en zondag valt bij mij helemaal weg. Ik ga zo mn best doen


Awwhh Druk Gurl, Maar You go girll met wat hoop behaal je t wel succes met alles ! x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2015 - 23:18:
Heb het tweede hoofdstuk nu ook volledig geschreven, 1978 woorden. Ben klaar voor vandaag maar ik ga 't pas morgen posten. (':

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 2 feb 2015 - 23:27:
Een kleine 1400 woorden geschreven, dus loop nog achter op schema, maar goed...

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 feb 2015 - 23:35:
Ik zit vandaag in z'n totaal op de 1200, met de woorden van gister dus meegeteld. ;D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 feb 2015 - 7:41:
Yo, kunnen jullie zeggen hoeveel woorden je hebt geschreven sinds de laatste keer dat je hier een update gepost hebt? Ik ben 't een beetje beu om steeds terug te gaan om het verschil te berekenen.
doe het in een spreadsheet! Dat deed ik ook, maakt het tien keer makkelijker

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 feb 2015 - 8:01:
Yo, kunnen jullie zeggen hoeveel woorden je hebt geschreven sinds de laatste keer dat je hier een update gepost hebt? Ik ben 't een beetje beu om steeds terug te gaan om het verschil te berekenen.


Alle cijfertjes die hier komen te staan is get aantal dat ik die dag heb geschreven. Behalve aan het eind van de week. Dan ga ik mn totaal pas berekenen ^^
Maar ik snap dat je het vervelend vind

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 3 feb 2015 - 8:42:
Hey, uhm, je hoeft toch niet tijdens de Fanfic Schrijft al je hoofdstukken te posten? Je mag toch ook gewoon eerst je verhaal afmaken en dan pas posten? Xx

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 feb 2015 - 8:49:
Ja hoor! Je moet je verhaal nu schrijven, maar je mag hem bijvoorbeeld over een jaar pas posten. Je hoeft hem niet per se deze week te posten ^-^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 feb 2015 - 8:54:
Dt doe ik ook namelijk ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20