Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 2

FanFic Schrijft 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2015 - 18:01:
Lieve FanFic'ers,

Ja hoor, hier zijn we weer! Na het succes van de eerste FanFic Schrijft, besloten we er snel nog één te doen: maak plaats voor FanFic Schrijft 2!
Deze keer beginnen we zondag 1 februari, om vier uur 's middags. Hiermee hopen we dat zoveel mogelijk FF'ers er vanaf de eerste minuut aan kunnen beginnen. We eindigen dan zondag 8 februari weer, ook om vier uur 's middags.

Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley

Deelnemers
- Andrea - 7K
- Bodine - 10K
- Chantal - 5K - The Killer Inside Me
- Cynthia - 5K - De Stem
- Do - 7K - Speed of Darkness
- Francisca - 7K
- Idelle - 7K
- Ivana - 15K - Happy Little Pill
- Jamila - 10,5K
- Jennifer - 7K - The Game
- Jess - 4K
- Julia - 7K
- Kayley - 10K - I've Come To Burn Your Kingdom Down
- Lindy - 7K - Behave Island
- Melina - 7K - When I Saw You
- Merula - 5K
- Nadezhda - 7K
- Nadja- 12K - The Outcast Sister
- Narcissa - 5K
- Pauline - 7K
- Rachel - 10K - Bucket List
- Serena - 7K - Mission Malik
- Yara - 6K

Gezamenlijk woordendoel
174.500

Huidig aantal woorden
33.416



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2015 - 16:32:
Ik heb nog 288 woorden erbij geschreven om mijn hoofdstuk af te maken.
^-^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 feb 2015 - 17:58:
Ennnn waar blijven de quotes van favoriete stukjes? (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2015 - 18:02:
Mijn favoriete stukje tot nu toe is deze, want Fred en George <3:

De tweeling baande zich een weg door de mensen heen en trok hem aan zijn ellebogen vooruit. “Jij komt met ons mee, Harry. Is ’t goed als we je Harry noemen? Of heb je liever Harold?”
“Hariette, misschien?”
“M’n beste Harrod,” zei één van de twee, Harry was alweer vergeten wie wie was, en boog diep. “Het is me een genoegen.”
“Het is gewoon Harry… Gewoon Harry.” Hij knikte en voelde zich meteen suf. Daar bleken de jongens zich echter niets van aan te trekken. Ze verzamelden hun groepje bij elkaar, waarvan één net zulk vuurrood haar had als hen, en zetten Harry tussen hen in.
“Je hebt die goeie, oude peer gehoord,” zei de ene. “Wij gaan jullie een rondleiding geven. Prijs jezelf gelukkig, want wij gaan jullie de leuke dingen tonen!” Er verschenen heel wat glimlachjes. Andere groepen liepen al andere richtingen uit.
De andere broer toverde een speelgoedkonijn uit zijn hoed en spieste die op een stok. “Volg het konijn. Maar waag het in een put te springen, we springen je niet achterna. Geen tijd om de helden uit te hangen.”

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 feb 2015 - 18:04:
De Weasley twins <3

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 2 feb 2015 - 18:07:
met wat ik gisteren en vandaag heb geschreven zit ik nu op 1500

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 feb 2015 - 18:12:
@Kay; als je niet wist dat het HP was. Denk je heel snel dat het Phoebe en Daisy zijn. Aka de tweeling zusjes van Louis Tomlinson. [alleen het begin stukje dan] De rest is overduidelijk HP. C:

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 2 feb 2015 - 18:35:
Ik pakte mijn mobieltje en keek vluchtig. Geen bereik.
“Zo’n ding heb ik wel eens gezien, maar wat zijn die grote, witte dingen dan met draden en knopjes? Daar praten ze toch ook door? Die heb ik bij iemand uit het dorp zien staan voor de show...”
Ik fronste. “Er zijn nog oude modellen... Al gebruikt bijna niemand die nog.”
Hij pakte mijn mobieltje en draaide hem alle richtingen op. “Waar moet hier dat praatding dan uitkomen?”
Ik schoot in de lach. “Je bedoelt de hoorn? Deze heeft een ingebouwde speaker. Je houdt hem tegen jouw oor en dan kan je gewoon praten.”
“Je maakt een grapje!”


Of dit nou het 'beste' stukje is, weet ik niet, maar vond het zelf wel grappig. En ik heb het stukje als enige nagekeken.
2015 woorden! I'm still happy, na een moeilijke start vanmiddag!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 feb 2015 - 18:44:
Mijn favoriete stukje tot nu toe is deze, want Fred en George <3:

(...)
jaaaaaaaaaaa <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 feb 2015 - 18:57:
Nadat hij de jongen bij de schoolzuster heeft achtergelaten, loopt hij richting de receptie. De vrouwen achter de balie kleppen er lustig op los en Harry schraapt zijn keel. Een van hen kijkt op en laat zichtbaar haar ogen over zijn lichaam glijden.
‘Kan ik je helpen?’ Harry glimlacht en knikt.
‘Ik zou graag mijn rooster en andere informatie willen hebben.’ Hij knippert overdreef met zijn ogen en de vrouw gaapt hem aan.
‘Nu, als het kan,’ zegt hij erachter aan. De vrouw knikt en springt op, om vervolgens naar een bak met papierwerk te lopen.
‘Naam?’ vraagt ze.
‘Harry Styles.’ Terwijl de vrouw met dikke worstenvingers door de papieren zoekt, speelt Harry wat met zijn lip ring.


Ik vond deze wel grappig. Dit stukje is van gisteren, maar ik ga nu verder schrijven, dus misschien dat er straks nog een stukje komt hihi


edit: Is delicaat een nederlands woord en zo ja kan jet het gebruiken om bijvoordbeeld iemands vingers te omschrijven?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 feb 2015 - 19:07:
Moet overdreef niet overdreven zijn? (:
+ lipring is een woord denk ik.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 feb 2015 - 19:09:
Mijn word herkent het niet als een woord :\

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 feb 2015 - 19:11:
Word is qua vocalulaire een retard.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 feb 2015 - 19:13:
Over delicaat: klik.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 feb 2015 - 19:16:
Ah shit, niet wat in gedachte had. Dan moet ik maar een ander bijvoegelijk naamwoord gaan verzinnen. Thanks Bo

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 feb 2015 - 19:17:
Wat wil je ongeveer omschrijven? Sierlijk?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20