Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #240

Offtopic #240

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 mei 2015 - 1:03:
Kwebbelen maar!



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 5 juni 2015 - 11:36:
ik moet ook elke week sowieso een paar keer van half 9 tot half 5/5 uur, het is sowieso vrij normaal bij veel studies i guess.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 juni 2015 - 11:37:
Wat Kay zegt

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 juni 2015 - 12:54:
Kom ik aan met mijn 'Ik heb vandaag vrij'. Sorry girls. Ik voel jullie pijn! Ik weet dat het vreselijk is om tot zo laat nog op school te zitten met zulke mooie dagen!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 juni 2015 - 14:46:
Het ging mij meer om het 'omg raad eens wie er tot vier zit' terwijl ik tot zes zit. Geniet van je vrije dag Hussel <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 juni 2015 - 15:03:
Ik zit hier ook de hele dag op de uni, maar ik vind het niet zo erg, want vanochtend was 't al superlekker weer, dus toen kwam ik vrolijk op de uni aan en straks als ik naar de U-Bahn loop is het nog steeds mooi weer *-* ik kijk er alleen niet naar uit om in de superhete S-Bahn te zitten, maar goed En morgen is het ook nog mooi weer, dus kan ik er dan de hele dag van genieten

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 juni 2015 - 16:44:
Ik vind het sowieso niet erg om wat langer op school tr zitten de dag gaat meestal toch wel snel

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 juni 2015 - 17:06:
Ik zat tot kwart voor vijf, maar ja ik was de hele dag druk bezig dus de tijd ging snel en m'n collega's zijn super leuk dus jaaaa!! Absurd dat er al zes weken opzitten.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 juni 2015 - 20:30:
Het ging mij meer om het 'omg raad eens wie er tot vier zit' terwijl ik tot zes zit. Geniet van je vrije dag Hussel <3
Thanks! Uiteindelijk mijn vader geholpen met zijn werk. Dus heb flink lopen zweten vanmiddag. Net heerlijk gegeten en nu met een ijsje op de bank.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 juni 2015 - 23:30:
Net terug van de verjaardag van mijn tante. We hoopten op goed weer en ik kwam later want Lars kwam langs want gitaarles. Besloten we bewoon samen die kant op te fietsen, aangezien hij daar dichtbij woont en al. Nou - we waren goed en wel vijf minuten onderweg en regenen en onweren en waaien dat het deed... Ik kwam met knalrode benen vn de regen aan bij m'n tante :'. Things that don't count as fun things to do with your best friend; biking through a storm.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 juni 2015 - 19:13:
@ Jess: het was echt onweer gisteren, hè o.o Ze hadden het wel voorspeld, maar het kwam toch plotseling uit de hemel vallen. Ik was gelukkig net op tijd binnen.

Mijn ouders waren gisteravond supermelig, mijn vader had zijn koffiebeker zonder onderzetter op de bijzettafel gezet en mijn moeder gooide een kurken onderzetter naar zijn hoofd. Ze hebben dat ding echt tien minuten onder luid gegiechel heen en weer gegooid, totdat het op de grond viel en prompt de kat ermee vandoor ging _0_

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 juni 2015 - 19:44:
Wat leuk dat je ouders nog zo... zo met elkaar omgaan.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 juni 2015 - 19:56:
Ja, dat vind ik ook wel fijn. Ik ken het niet anders en ik ben heel blij dat het niet verandert, ondanks de meningsverschillen die ze soms hebben.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 juni 2015 - 15:34:
Het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeel druk op het strand vanwege het mooie weer. En nu hebben we ook koren zingen dus er komen allemaal mensen kijken. Ondertussen is mijn voet weer aan het opspelen en loop ik mank op mijn werk. Lang leven op het strand te werken. Not. --'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 juni 2015 - 15:54:
Da's rot, Yara .__. Weet je nu wat er aan de hand is met die voet?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 juni 2015 - 18:14:
Ja. Er zitten haarscheurtjes in de pees naar mijn rechter teen. De dokter had gezegd minimaal 6 weken rust. En als het echt niet kan drie weken rust. Maar dan ook meer als een uur op mijn rechtervoet staan. Maar dat gaat mij echt niet lukken. Hoe moet ik dan geld verdienen? Dus ik heb gewoon mijn voet ingewikkeld met drukverband en ben gaan werken. Maar net liep ik helemaal mank van de pijn dus ze hebben mij naar huis gestuurd.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18