Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Praattopic

RPG - Praattopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 18:28:
Beste RPGers

Wij van het adminteam snappen dat als iets leuk is er over gepraat gaat worden. We zijn allemaal fangirls, dus dat valt te verwachten. Maar zij die niets met RPGen hebben of een bepaalde keer niet meedoen, hebben er niets aan als we het Offtopic er helemaal over volkletsen.

Daarom is dit topic er. Hier kan je naar hartelust praten over RPGs in het algemeen of de RPG die aan de gang is specifiek.

Barst maar los!



mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 8 aug 2015 - 14:05:
Ik wacht eigenlijk op Rebella....
ik wil Merlin nog even de kans geven om te reageren.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 aug 2015 - 17:39:
Ik zeg wel dat Jae een taakstraf moest doen omdat 'ie World War Glitter ontketende - want ik ben zo weg naar 't stad met de squad dus ik kan waarschijnlijk geen reply meer gepost krijgen voor ik vertrek.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 aug 2015 - 17:29:
Ikga alles even doorlezen en dan reageren.
Op de hoeveelste dag zijn we nu?

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 9 aug 2015 - 17:56:
@Chayenne nog steeds op de eerste
Ik ben het met Bo eens, het gaat te langzaam.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 aug 2015 - 18:03:
Ik ben vanaf morgen t/m woensdag op een camping waar ik zeker geen internet zal hebben ): Ik kan morgenochtend nog wel reageren en woensdagavond wel, maar de de rest van die dagen en dinsdag dus niet.
Ehm, Momo besluit om in de keuken mee te helpen(afwassen, helpen met het avondeten, weer afwassen) en blijft, als het topic dan al weer bij de tweede dag is beland, in de keuken slapen omdat ze per ongeluk opgesloten wordt?

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 9 aug 2015 - 18:22:
Het gaat inderdaad langzaam, maar het is best lastig om tijd sneller te laten gaan, zonder te godmodden of je personage een beetje out of character laten gaan. Tenminste ik vind dat wel lastig....

-trouwens op dit moment gebeuren de meest interessante dingen doordat iemand op vakantie gaat en daarom zijn personage maar laat verdwalen of van een rots afvallen of een ander ongeluk...

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 9 aug 2015 - 22:00:
Is er een van de personages agressief?
Ik zoek namelijk een mogelijkheid om Myrddrin een excuus te geven om vanaf dinsdag tot waarschijnlijk 26e afwezig te zijn...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 aug 2015 - 22:04:
Niet alle mensen die op 't kamp zijn, worden effectief gespeeld door iemand - je kan dus ook iemand verzinnen die dus niet door één van ons vertolkt wordt.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 9 aug 2015 - 22:07:
Da's een goeie! Thanks Kay!
Denk dat ik dat doe!

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 9 aug 2015 - 22:21:
Een agrressieve kamper die Myrddrin met een gitaar op kop slaat ,omdat hij denkt dat Myrddrin met een punaise gaatjes in zijn tent heeft geprikt....

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 9 aug 2015 - 22:34:
Hahahaha!
Dat is hilarisch!
Wie stemt voor?! (serieus ik zie het helemaal voor me!)

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 10 aug 2015 - 22:43:
Arme Mero!
*hugs*
Wel blij dat je gilde btw!
En dankjewel, komt goed

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 10 aug 2015 - 22:48:
Ik zit echt hardop te lachen. Arme Mero inderdaad iedere keer dat er een ongeluk gebeurd is zij er bij betrokken....

Ik vond het gillen wel een reactie die bij Mero past. (al had ik ook even overwogen om haar de agressieve kamper te laten aanvallen...., plot twist ze is karate kampioen.... maar dat leek me niet passend...)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 aug 2015 - 22:42:
Guys, ik denk dat ik er toch echt een punt achter ga zetten. Dan kunnen we aan een nieuwe RPG beginnen, from scratch, en daar iets meer vaart achter zetten + hopelijk meer mensen bij de les houden.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 12 aug 2015 - 23:02:
Ik denk dat de vakantie ook niet echt meewerkt.... iedereen die weg gaat en niet kan reageren dan. Maarja... Misschien schipbreuk en een onbewoond eiland een idee...

Mag ik dingen stelen als inspiratie voor mijn eigen verhalen van deze afgelope RPG? (Ik wil graag ooit een boek (af) schrijven...)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20