Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #7

Het (anti-)school topic #7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 sep 2015 - 16:11:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.^^



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 sep 2015 - 16:12:
En aangezien de vorige door mij vol was, laatste berichtje;

bet you did well, kay. <3

Ik zat net op de schoolportal te kijken en de mapnamen zijn aangepast naar ons jaar, dus ik keek bij de mapjes van twee van mn lievelingsvakken (goederen- & verbintenissenrecht) en qua leerdoelen is t niet heel veel meer dan vorig schooljaar... ik hoop zó op alsnog verdieping want het is ZO leuk. Maar ja. anders komt dat op 't hbo wel.

EN IK HEB EINDELIJK MIJN CERTIFICAAT IN HUIS. *.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2015 - 16:16:
@Jess: good job!

En ik kan er niet tegen dat mensen er altijd maar vanuit gaan dat ik 't vast kan, dat 't wel goed zal zijn, dat ze wéten dat ik dat kan - want meh. Maar toch bedankt. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 sep 2015 - 16:42:
Same Kay, but I will still pompon for you!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 sep 2015 - 18:08:
Ik bedoelde het meer als "volgens mij heb je je goed voorbereid" & als aanmoediging. In ieder geval niet als "DON'T YOU FAIL ME". :]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2015 - 18:15:
Mja, zo'n dingen voelen al snel als extra pressure, zelfs als ze niet zo bedoeld waren. En idk of ik geslaagd ben, het was iig niet hopeloos.
Nu ben 'k chill mijn boekje aan het uitlezen tegen m'n mondelinge herkansing morgen en ik begrijp alles behalve hier en daar een extreem moeilijk woordje dus 'k ben best trots op mijn Frans.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 sep 2015 - 15:17:
Ik ben vandaag op m'n stageschool geweest en m'n directe begeleider is supernice en ook de andere mensen, dus ik ben heel blij en minder bang

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 sep 2015 - 15:22:
Je loopt zeker niet heel toevallig op het Mondial College stage?

Succes, tho! Wanneer begin je? Of ben je nu al begonnen?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 sep 2015 - 15:24:
Nein, Stedelijk Gym :]
En nee, vandaag was alleen kennismaking. Ik begin dinsdag ^^

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 sep 2015 - 19:14:
Ik moet voor kunst onderzoek doen naar kunstenaars als onderdeel van de research voor je werk. Deze periode is het over poezie, iemand die toevallig kunstenaars kent die in schilderijen poezie verwerkt? Of waarmee ik zou kunnen zoeken?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 sep 2015 - 19:30:
Geen idee. Ik weet wel een paar mensen die dichten en schilderen (Lucebert, Armando) en een dichter die heel grafische poëzie maakt (Paul van Ostaijen), maar niet een schilder die poëzie verwerkt in zijn schilderijen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 sep 2015 - 19:37:
Gaat het om kunstenaars of specifiek schilders? Want als het om "kunstenaars" gaat, raad ik je aan om (wat Dezh ook al een beetje zei) naar bijvoorbeeld grafische poëzie te kijken.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 sep 2015 - 19:40:
Nou ja, onze opdracht is om een gedicht om te zetten in een schilderij en die tekst erin te verwerken. Als onderzoek moeten we op zoek naar kunstenaars die met hetzelfde thema/onderwerp hebben gewerkt.

Ik denk dat ik het morgen maar aan de leraar vraag, ik heb toch nog twee weken voordat ik het in moet leveren. Dank je voor de hulp tho (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 sep 2015 - 19:44:
Oh, maar hetzelfde thema is iets anders dan kunstenaars die op dezelfde manier werken? Ik zou toch naar grafische poëzie kijken (Van Ostaijen is echt heel leuk), want dat is vaak goed om te zetten naar schilderijen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2015 - 1:21:
Oh, ik weet niet of ik het hier al over gehad heb, maar -
Ik moet dus een vak inhalen (Reële analyse) en ik doe een soort van m'n minor ernaast. M'n minor werkt in octalen en dit octaal kan ik twee vakken volgen. Dat ene vak mag ik niet doen omdat ik 't vervolgvak al gehaald heb (bad ass over here) en het andere vak kan ik niet doen omdat aanwezigheidsplicht en het overlapt met Reëel. Maar dat betekent dat ik dit octaal maar VIER contacturen per week heb en daar word ik best wel lui van. #firstworldproblems

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 sep 2015 - 22:11:
Ik had vandaag mijn eerste stagedag en ik heb zulke awesome begeleiders en ik heb vandaag zoveel gezien dat ik gewoon niet weet wat ik erover moet zeggen. (En ik ben supermoe, maar het is zo leuk.)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10