Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #7

Het (anti-)school topic #7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 sep 2015 - 16:11:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.^^



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 sep 2015 - 20:39:
IK moet tegenargumenten gebruiken. Minimaal eentje. Maar er zijn nogal wat tegenargumenten, dus ik zal eentje gebruiken die ik kan weerleggen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 sep 2015 - 20:55:
Dat moet toch ook in een betoog?
Bij ons was het in ieder geval zo opgebouwd:
- introductie + stelling
- argument 1
- argument 2
- tegenargument + weerlegging
- slot

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 sep 2015 - 21:08:
Bij ons ook Alleen wij moeten drie argumenten.
Nu zit ik met het probleem: Wat gebeurt er als ik degene overgehaald heb? Want wat gebeurd er dan met de dieren? Ik neem aan dat mijn doel is om de dierentuinen te laten verdwijnen. Maar dan worden al die dieren toch eigenlijk gewoon afgemaakt, aangezien ze niet meer weten hoe ze in het wild moeten leven?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 sep 2015 - 21:28:
Als dierentuinen sluiten worden de dieren gewoon uitgezet in het wild lijkt me. En anders kan je als argument tegen gebruiken dat de dieren anders dood worden gemaakt

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 sep 2015 - 21:31:
Niet dat je dierentuindieren (in de meeste gevallen) kunt uitzetten in het wild, maar oké.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 sep 2015 - 21:47:
Wat Daan zegt.
Ik heb nu: Er worden geen nieuwe dieren opgenomen en alle dieren die op het fokprogramma staan worden uitgezet in het wild *als baby, zoals ze nu doen zegmaar* en dan verdwijnen de dierentuinen uiteindelijk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 sep 2015 - 21:55:
Ik denk dat ze afgemaakt worden/naar andere dierentuinen gaan.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 sep 2015 - 22:49:
But honestly: why on earth would you close all zoos?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 sep 2015 - 22:56:
Ik heb het uiteindelijk niet gebruikt.
Laten we deze discussie ook maar niet voeren Xp
Thanks for helping me y'all <3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 10 sep 2015 - 13:22:
Guys ik zit echt met iets en dat moet ik echt even delen dus where else dan bij jullie lieverds
Nee, maar ik doe dus mbo om mezelf beter klaar te stomen voor het hbo (want dat is niet goed gelukt op de havo nadat ik geslaagd was) maar honestly (en please, dit bedoel ik absoluuuut niet arrogant) het is veel te makkelijk voor me. Ik loop dik voor met alles, stage is echt saai en de lessen zijn totaal niet diepgaand genoeg. Ik verveel me op school én op stage, omdat ik geen uitdaging heb. Dit heb ik besproken met mijn slb'er, maar waarschijnlijk is het te laat om de opleiding nog te versnellen zodat ik eerder naar het Hbo kan en ik voel me er zo rot door, omdat ik me aldoor verveel en ik zie elke dag op tegen stage en meh. Ik weet echt niet hoe ik dit nog anderhalf jaar vol moet gaan houden

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 sep 2015 - 13:35:
Dat je studie saai is, oké, dat snap ik. Maar dat je stage ook saai is? Je loopt toch stage met kiendjes? Dat is... Dat zou niet met je intelligentie te maken moeten hebben. Wat vind je er saai aan? En kan je niet op z'n minst op je stage meer uitgedaagd worden?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 sep 2015 - 13:38:
Wat Bo zegt. And also je kan stoppen en dan opnieuw starten op HBO, maar je hoeft waarschijnlijk niet zo lang meer denk ik zo? Het is ook best wel zonde om nu te stoppen vind ik

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 sep 2015 - 13:39:
Ik zou niet nu stoppen. Stel dat het weer mis gaat op hbo (want hoe makkelijk mbo je ook af gaat, mbo naar hbo is een grote stap), dan heb je niets.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 sep 2015 - 15:15:
Kun je ook niet meer uitdaging op school aanvragen? Want een vriendin van me heeft hetzelfde probleem en haar slb'er heeft haar een lijst met boeken gegeven die ze kon krijgen en zo is ze er extra werk naast gaan doen.
Ik weet niet of het overal mogelijk is want de opleiding verschilt natuurlijk ook heel erg *zij doet mediavormgeving* maar zou je dat misschien aan je slb'er kunnen vragen?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 sep 2015 - 15:32:
Ik voel je hoor, Cyn, maar bedenk het zo; als je met iets soortgelijks doorgaat op het HBO heb je er al heel wat kennis over opgedaan. Dat vertel ik mezelf telkens. ^^ Plus, wat Jen zegt, ja.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12