Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #8

Het (anti-)school topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 nov 2015 - 14:17:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.^^



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 jan 2016 - 17:37:
Zojuist met Merijn voorlichtingen aan vierdejaars VMBO T gegeven over onze opleiding op zijn oude middelbare school. Ze waren niet bepaald geïnteresseerd leek het, maar het heeft me wel weer doen beseffen hoe ik, ondanks ik qua klas me niet vaak prettig voel, wel toch 100% zeker de juiste opleiding doe. En vet leuk; het was de stageschool van Lars dus die kwam ook bij de eerste ronde kijken en hij en Merijn waren zo trots op hoe ik gegroeid was en zelfverzekerder ben geworden so yay

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 jan 2016 - 17:31:
Net even vier uur achter elkaar aan PWS gebikkeld, nog anderhalve week en dan moet ik presenteren O:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 jan 2016 - 18:19:
Is je PWS nu ondertussen wel al klaar? :o

Ik heb vandaag de laatste shit voor m'n minor ingeleverd dus komende week kan ik heerlijk fris beginnen aan mijn laatste semester, wooh! als ik alles haal, tenminste

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 jan 2016 - 18:58:
Ik ben de definitieve versie aan het schrijven

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 jan 2016 - 21:20:
IK WORD HIER ZO MOE VAN. Lekker makkelijk om te zeggen "het zit niet in mijn systeem om mezelf na te kijken" als ik je erop wijs dat je enorm veel slordige fouten maakt? En ook nog eens precies dezelfde fouten als drie jaar geleden? Jemig. Klinkt als "ja, sorry, ik ben niet in staat om van dingen te leren en mezelf te verbeteren".

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 jan 2016 - 21:30:
@Iv: ahhh, goed zo! Succes met de laatste loodjes ^^
@Dezh: ja ._. als je jezelf na jaren nog steeds niet kunt corrigeren... ik snap je frustratie *aai*<3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 jan 2016 - 21:32:
@Dehz Ja woow. Dat is wel heel erg. Na drie jaar nog steeds dezelfde fouten? Waarvoor wil je dan feedback? Als je er toch niet naar luistert? lekker makkelijk om anderen het werk voor je te laten doen.
Kan je er niet mee stoppen?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 jan 2016 - 21:49:
Kan wel, maar 't gaat wel om een van mijn beste vriendinnen, en dit is haar afstudeerscriptie.
Like: ik wil zeggen dat ze met dit niveau eigenlijk niet zou mogen afstuderen, maar dat is gemeen en misschien ook niet geheel waar. Alleen krijgt ze ongetwijfeld een hoger cijfer als ik eerst haar grammatica verbeter. Which. I don't know. Ugh.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 1 feb 2016 - 15:54:
Hmm... lastig. Heb je er eigenlijk wel tijd voor en vind je het wel leuk om te doen? Het is lullig voor haar en lastig om te doen, denk ik, maar misschien moet je anders gewoon zeggen dat je niet meer voor haar nakijkt. Als ze echt een vriendin is, snapt ze dat vast. Het moet voor allebei fijn zijn en sowieso is dit iets wat eigenlijk haar eigen werk is. En best een groot gedeelte van het werk ook, aangezien zo'n scriptie volgens mij best groot is.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 feb 2016 - 16:05:
Ik heb het inmiddels maar nagekeken. Ik vond het uiteindelijk een beetje oneerlijk dat ik haar hele uni-carrière heb nagekeken en dan het belangrijkste werkstuk van die carrière niet zou doen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 feb 2016 - 6:40:
@Dezh It's complicated zie ik al wel. Super vervelend :'( Ik zou eigenlijk ook niet weten wat je eraan kan doen.

Ik heb woensdag m'n Nederlands lezen & luisteren examen en ben echt heel bang dat ik zak. Tot nu toe gok ik maar wat bij de oefentoetsen en hoop ik op het beste :'(
Heeft iemand nog tips of websites met trucjes ofzo?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 feb 2016 - 7:46:
Bij lezen vooral goed letten op signaalwoorden en wat zei dan aangeven. En probeer in elke alinea de belangrijkste zin te onderstrepen, zodat je een beter beeld krijgt van waar het nu eigenlijk over gaat. Tussenkopjes en titel zijn ook belangrijk

Oh en de meeste leraren zeggen dat je de tekst beter met de vragen kan lezen dan eerst helemaal lezen en dan de vragen gaan maken. Dan kost het je minder tijd

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 feb 2016 - 8:10:
Thans Iv <3 Ik werk op de site van duo, daarop kan je dingen markeren. Maar als je naar de volgende vraag gaat is je gemankeerde gedeelte weer weg :'( Maar ik zal zeker op die dingen letten ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2016 - 13:25:
Aaaaaaah, ik ben voor al mijn vakken van dit semester geslaagd.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 feb 2016 - 13:39:
WOOOOOOOOOO


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20