Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #253

Offtopic #253

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 21:33:
Chat away i would say



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 21:34:
Ik kwam net langs een filmpje op twitter van een Britse (?) Olympiër die zijn been breekt tijdens zijn oefening en het zag er zo niet fijn uit. *gruwelt*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 aug 2016 - 21:58:
Jaaa dat hoorde ik ook! Ik vind het toch zo sneu :'( Dan werk je zo hard naar iets toen en gebeurd er dit. En het is ook nog zo'n blessure waar sporters heel veel en lang last van kunnen hebben volgensmij.
En was ie niet Frans?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 22:04:
Frans kan ook, ik heb de nationaliteit niet zo snel opgepikt, maar het was in ieder geval geen prettig gezicht. En ik denk daarnaast dat hij zijn sport sowieso niet meer kan beoefenen, gezien zijn breuk. Die moet wel bij elkaar worden gezet met wat bouten en schroeven denk ik zo. Maar ja, het is inderdaad wel sneu

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 6 aug 2016 - 23:23:
Hoe heet de Britse Olympiër?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 aug 2016 - 23:43:
Het is inderdaad een Fransman, raakt geblesseerd na zijn sprong over de pegasus. Zijn naam is Samir Ait Said. Maar ik kreeg er echt kippenvel van.

En ik wilde vanmiddag judo kijken, want vandaag kwam de eerste Nederlandse judoka in actie in de categorie -60kg bij de mannen. Het was zijn OS debuut en hij kwam uit Nijmegen. Nu moesten we het helaas al via de computer kijken want de NOS site werkte niet op onze tv en judo is... Nja, ik vrees niet populair genoeg om uitgezonden te worden want van de afgelopen tien toernooien is ook niks op Tv geweest. Niks van zijn wedstrijd meegekregen, want de camera van de NOS stond op de andere mat gefocust. Helaas lag ie er na de eerste ronde al uit, maar had hem zo graag in actie gezien... Hoop niet dat ik daardoor elke wedstrijd ga missen, want dan ga ik echt heartbroken zijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2016 - 23:48:
Hij beseft ook echt wel dat het over is voor hem. Maar ja, das niet zo moeilijk als he halve onderbeen een andere kant opstaat dan dat ie hoort


Awhhh, das jammer :C ik denk dat de focus bij judo meer op de bekendere ligt? Volgens mij is het ook niet zo populair which shame sinds best wel veel nederlanders het beoefenen volgens mij.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 aug 2016 - 0:42:
@yaar toch maar weer gezwicht voor de blauw-witte F?
Well, ik vind het nog steeds een KAK sociaal media. Maar het is handig voor bepaalde dingen. Zoals de reünie die ik aan het organiseren ben voor mijn oude groep 8. Iedereen zit op Facebook en kan zo in één klap iedereen een berichtje sturen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 aug 2016 - 1:27:
@Iv, ja, en ik las ergens op een van de twittert van NOS dat zij niet helemaal gaan over wat gefilmd wordt, want ook niet alle Nederlandse tennissers kwamen in beeld enzo.
En yeah, sure, niet zo groot als voetbal of wielrennen of de meeste andere balsporten, maar.. Kijk d'r is sowieso bijna nooít aandacht voor, terwijl t echt wel leeft. We hebben laatst zestien judoka's naar de masters gestuurd waarbij echt alleen de top meedoet. Het leeft enorm in onder andere Rotterdam, bij Budokan en De Korte, want bijna al onze judoka's trainen daar. Like ansnckbwhsj. En toen ik net begon viel t me helemaal niet zo op, maar intussen is judo zoiets belangrijks voor me geworden dat ik echt denk... Zó'n ondergewaardeerde sport. : (

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 7 aug 2016 - 19:30:
Ik zit nu in België en I'm kinda happy want familie :3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 aug 2016 - 19:58:
België is een hele fijne plaats.
(Niet dat ik bevooroordeeld ben ofzo.)

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 aug 2016 - 20:16:
Totaal niet, Kay.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 aug 2016 - 21:14:
Nee, kay is natuurlijk geheel onbevooroordeeld.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 8 aug 2016 - 9:57:
Woon je in België, Kayley?
Waar wonen jullie trouwens? Not creepy at all

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 aug 2016 - 10:16:
I do! ;p In 't noorden, tegen de grens aan, maar slijt de meeste van mijn dagen in Antwerpen.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 8 aug 2016 - 10:36:
Hè, ik was gisteren nog in Antwerpen. Mooie stad^^ Ben inmiddels terug in Nederland



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10