Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #254

Offtopic #254

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2016 - 19:15:
LEEG

EDIT: BIJNA HALF VOL

EDIT: HALF VOL

EDIT: OH MY GOD! NOG TWEE PAGINA'S!

EDIT: LAST PAGE!!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 okt 2016 - 21:26:
Vandaag was papa dag. Dus vanochtend opgehaald door mijn vader thuis. Mee geweest de hele dag. Toen boodschappen gedaan en naar huis gereden.
Morgen moet ik werken en zondag is chill dag.

Also, dit kan alleen maar een frustratie van mij zijn. Ik heb gisteren mijn make-up kwasten gewassen. En dat duurt best wel lang aangezien ik zo'n 30 a 35 kwasten heb. Om ze te drogen leg ik sommigen op een droge schone handdoek en andere zet ik op zijn kop terug in hun case. (Die daar ook voor bedoelt zijn.) Vanochtend waren ze allemaal droog en kon ik ze dus weer gebruiken. Ik heb toen de handdoek gepakt met daarop de kwasten en op mijn bed neer gelegd. De kwasten weer in hun houder gedaan en ben toen aan mijn make-up begonnen. Eenmaal bij de wenkbrauwen aangekomen, kon ik mijn wenkbrauw kwast niet meer vinden. Ik heb nog wel twee andere. Maar die ene is toch mijn favoriet. Hele kamer en badkamer doorzocht. Niets. Dus heb uiteindelijk een andere kwast moeten gebruiken. Geen probleem. Maar die is net even wat groter en grover dus de wenkbrauwen waren vandaag lekker bushy. En ik was al de hele dag een beetje gefrustreerd over waar the F die kwast nou was gebleven. Sla ik dus net mijn deken van mijn bed af. En ja hoor. Midden in mijn bed. Mijn favoriete wenkbrauw kwast.
Ik heb geeeeeen idee hoe die daar is gekomen. Maar ben heel blij dat hij terecht is. En nu sla ik mij even voor mijn hoofd en ga ik gerust slapen. Haha. *facepalm*

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 28 okt 2016 - 23:41:
Hahaha zo irritant als je kwasten kwijt bent. Ik gebruik ook meer
beautyblenders, alleen die worden wel snel vies.

Welk wenkbrauw kwastje gebruik je? ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 okt 2016 - 0:43:
Haha handig. Fijn dat hij iig weer terecht is toch?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 okt 2016 - 20:09:
Ik ben in toverland met wat vrienden voor hun versie van de fright nights en hoewel ik echt geen fan ben van horror en dat soort dingen valt het tot nu toe allemaal wel mee. Maar het duurt tot elf dus misschien dat ik later op de avond m'n gedachten verander haha.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 29 okt 2016 - 22:49:
Ooh ik hou daar zo van, ik was vorig weekend bij Halloween Fright Nights

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 okt 2016 - 0:18:
Het viel uiteindelijk hartstikke mee. Het was vooral heel gezellig en leuk haha

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 okt 2016 - 0:44:
@Cyn: ik heb er eentje van Mac Cosmetics, eentje van Real Techniques en mijn favoriet van een kwasten set van Zoeva.
@Jenn: zeker!

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 30 okt 2016 - 13:11:
@Yaar o die zijn heel fijn! Ik ben zelf aan het sparen voor een
goed kwastje, het is nou eenmaal een investering. Ik heb namelijk
de dipbrow pomade van Anastasia Beverly Hills en die was best prijzig, dus nu wil ik ook graag hun kwastje.
Is die van Real Techniques goed? Die is namelijk wel redelijk betaalbaar (:
Zoeva ken ik niet tho

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 okt 2016 - 15:43:
@Cyn: Die van RT is goed. Wel dik. En daar hou ik persoonlijk niet van. Ik hou van dunne afgesneden brushes voor wenkbrauwen. Maar die van RT komt in een set met 4 andere brushes. En die zijn ook wel echt top. En je kan ze gebruiken met liquids, powders en cremes. Omdat de haren synthetisch zijn. En niet van echt dierenhaar. En ze blijven ook goed als je ze hebt gewassen. (Gebruik babyshampoo) Zoeva is een Duitse site met echt top kwaliteit make-up producten en brushes. Heb er één hele set van en een aantal losse kwasten.
Je kan ook op eyeslipsface.com kijken. En dan de studio lijn. (Zijn de zwarte producten) Die zijn wat duurder dan de normale lijn. Maar zijn ook prima. Maar ik zou dan alleen de oogschaduw kwasten kopen. Geen facebrushes. Je doet er alleen niet zo lang mee. Omdat je ongv 4 euro per kwast betaald. Dus na een aantal keer wassen worden ze slecht. En moet je ze ook gewoon weggooien. Maar dat is altijd een goedkopere optie dan een brush te kopen van MAC van €22,- per stuk. Pas als je echt heel serieus met make-up bezig bent zou ik gaan investeren in dure brushes. Want die gaan een leven lang mee.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 30 okt 2016 - 17:35:
@Yaar ah oké. Ben inmiddels al meer dan een jaar serieus bezig, haha. Nou ja, metr duurdere producten. Dus eigenlijk al
Heel lang haha. Alleen niet zo veel geld. Dus vandaar.
Ik maak ook anderen op, dat vind ik ook super leuk. En het haar. Maar tot nu toe wel alleen gewoom bij kennissen etc.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 31 okt 2016 - 22:31:
Hoe is jullie maandag, Guys?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 okt 2016 - 23:10:
Vermoeiend. Ik had practicum, maar alles ging mis dus we hebben maar één van onze vijf groepen kunnen testen en waren alsnog tot zes uur bezig, en daarna had ik een soort van pre-vergadering omdat we onze voorzitter er morgen tijdens de vergadering mee gaan confronteren dat ze niets doet en dat dat echt niet langer kan, en daarna moest ik de nieuwsbrief nog in elkaar zitten (wat niet eerder kon doordat de voorzitter haar werk dus niet deed). Morgen is mogelijk nog erger, want dan heb ik weer practicum tot officieel vijf (maar dan moet het af, dus dan kan het zomaar zeven worden), dan vergadering en dan borrel.

Veel te lang verhaal, hoe is het met de rest?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 31 okt 2016 - 23:20:
Ik heb toetsweek en ik stress 'm zo erg dat ik niet stress dat ik me gewoon niet meer stress. Ik ben tot een vreemd, angstaanjagend soort van kalmte gekomen voor een breakdown, denk ik.
Het feit dat dit nog maar toetsweek 1 is, en ik er nog 3 te gaan heb als deze is afgelopen voordat ik kan zien of ik überhaupt naar 6 vwo mag scares me.

Maar verder is alles wel goed (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 3:52:
mijn maandag is nog aan de gang. i'm starting to regret life.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 nov 2016 - 13:26:
*pats Kay*

Ik heb vandaag maarliefsts twee keer Nederlands moeten praten en het was zo vreemd...

Anyway vanavond Bastille en ik ben nerveus :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20