Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #254

Offtopic #254

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2016 - 19:15:
LEEG

EDIT: BIJNA HALF VOL

EDIT: HALF VOL

EDIT: OH MY GOD! NOG TWEE PAGINA'S!

EDIT: LAST PAGE!!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 nov 2016 - 10:33:
Guys, I love you soooooo much. <3
Ik ben blij dat ik niet in Amerika woon maar ik ben terrified voor de mensen daar en de wereld. Ik dacht dat de BREXIT erg was. Maar dit is BREXIT x1000000

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 nov 2016 - 10:44:
Ik snap het niet. Waarom? WAAROM?
Hoe kut Clinton ook is, ze is minder erg dan Trump. Jeetje.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 nov 2016 - 10:58:
11,000 mensen hebben serieus op Harambe gestemd. WHAT?! What is wrong with America? TOOO MUCH!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 nov 2016 - 11:05:
8% heeft op een third party gestemd, wat al net zo goed als stemmen voor Trump kan tellen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 nov 2016 - 12:06:
Ik zag een meisje op twitter dat ze ook zelf iets had ingevuld: Harry Styles. Stel je voor, dan kun en mag je stemmen, kan jouw stem misschien wel doorslaggevend zijn... vul je dat in. Want dan ben je echt grappig bezig.

I love you guys a lot, though. Ben nu wel echt bang, vooral omdat dit de eerste keer is dat alles uit republikeinen bestaat. Het House, want Trump, Huis van Afgevaardigden en daarnaast ook nog de Senaat.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 nov 2016 - 12:08:
Precies dat. Ik ben echt te woedend voor woorden op de mensen die deze verkiezing niet serieus hebben genomen, "want Trump kan toch niet winnen" of "ik wil niet kiezen tussen twee kwaden" i dont fucking care what you think, deze verkiezing was zo zo belangrijk en Hillary was veel beter geweest dan Trump

Ik hou echt zoveel van jullie en ik ben echt heel blij dat ik op dit moment in Nederland woon, maar ik kan dit echt niet goed handelen. Die man kruipt me te erg onder de huid.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 nov 2016 - 12:27:
Ik hou echt zoveel van jullie en ik ben echt heel blij dat ik op dit moment in Nederland woon, maar ik kan dit echt niet goed handelen. Die man kruipt me te erg onder de huid.
Dit, heel erg. Ik zat te huilen op de fiets.

De running mate jaagt me ook echt de stuipen op het lijf, ik zag een van Kay's retweets en blijkbaar heeft die Pence de vreselijkste dingen gezegd. Hij is sowieso hardcore anti-LGBTQIA en ontkent dat klimaatverandering bestaat en dat sigaretten gezondheidsproblemen veroorzaken en nu is hij fucking vice-president.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 nov 2016 - 12:36:
Pence wil conversion therapy met behulp van elektrocutie invoeren, hahaha ik hou van de Amerikanen die voor dit duo gestemd hebben.................

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 nov 2016 - 12:47:
Wat vreselijk allemaal. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet goed gevolgd heb wat de twee allemaal gezegd hebben. Ik weet alleen dat het allemaal heel anti alles is en dat het vreselijk is.
En ik voel me er echt heel slecht over dat Trump gewonnen heeft. Want nu gaat hij heel veel mensen pijn doen :'C

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 nov 2016 - 13:07:
De running mate is misschien wel erger dan Trump......brrrr

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 9 nov 2016 - 18:32:
Ik vind het ook echt wel scary. Wie weet wat er nu allemaal gaat gebeuren.
Normaal heb je soms nog wel mensen waar het langs moet die bepaalde dingen nog kunnen afkeuren maar als alles nu uit Republikeinen bestaat... *shivers*

Ik eh. Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet.

edit: het vreemde is ook nog, dat ik op mijn social media's helemaal niemand zie die er blij mee is of wat dan ook. hoe kan het dan in vredesnaam dat zo'n tiran monster shitfaced rasistische you-know-what de meerderheid heeft?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 nov 2016 - 18:39:
Hij heeft niet de meerderheid van de stemmen, maar helaas wel de meerderheid van de kiesmannen, en daardoor kan hij president worden. Het kiesstelsel van Amerika is een beetje raar.

Also, echt maar de helft van Amerika heeft gestemd en dan vooral de white males en de oudere generatie waarschijnlijk en die zijn allemaal Trump gericht meestal.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 nov 2016 - 19:05:
"The older generation votes to fuck the country up for the kids" is het. Brexit 2.0.
I love you guys a lot, though. Ben nu wel echt bang, vooral omdat dit de eerste keer is dat alles uit republikeinen bestaat. Het House, want Trump, Huis van Afgevaardigden en daarnaast ook nog de Senaat.

Ook dit. Een aantal klasgenoten van me zeiden "hij kan toch niks doen", maar dat hebben ze fout. Trump heeft een aantal denkbeelden die heel Republikeins zijn. Als hij iets in wil voeren wat anti LGBTQ+ is, dan is er een grote kans dat dat ook zal gebeuren aangezien de meeste Republikeinen klootzakjes met tunnelvisie zijn en dus anti LGBTQ+.
Ik ben verder ook heel bang voor t effect van dit op de wereldvrede. Waarom kunnen de Obama's niet gewoon nog een aantal jaar blijven ):

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 nov 2016 - 19:46:
fuck Trump

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 10 nov 2016 - 12:07:
fuck Trump

Dit en het systeem

Als je een democratie wilt moet je wel gaan stemmen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20