Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #254

Offtopic #254

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2016 - 19:15:
LEEG

EDIT: BIJNA HALF VOL

EDIT: HALF VOL

EDIT: OH MY GOD! NOG TWEE PAGINA'S!

EDIT: LAST PAGE!!



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 nov 2016 - 10:51:
Zou echt jammer zijn om je verjaardag door te brengen met pijn en bloed in je mond. Ik duim ook voor je. (:

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 2 nov 2016 - 10:56:
Ik had afgelopen vrijdag boeken besteld en ze komen vandaag aan, dus dan heb ik Percy Jackson en Heroes of the Olympus compleet

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 nov 2016 - 10:58:
Heb je ze ook allemaal al gelezen, Nynke?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 2 nov 2016 - 11:03:
Ik heb de hele eerste serie in het nederlands gelezen, maar nu ben ik bezig in het engels. Ik had de eerste boeken vlak voor de toetsweek besteld dus dat was niet echt handig, maar na de toetsweek kan ik rustig bezig.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 nov 2016 - 11:54:
Ik hou echt van PJO. HOO niet zozeer, maar het heeft nog steeds goede momenten.
En het is altijd fijn om een Riordanfan te vinden. Er zitten er best wel wat op dit forum, #bless.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 2 nov 2016 - 14:39:
ZE ZIJN ER JAAAAAAA
Please excuse me while I cry

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 nov 2016 - 1:13:
PJO is idd veeeel fijner maar er zijn ook wel fijne dingen aan HOO en ik moet echt doorlezen met z'n andere werk, maar concentratie.

Ik ben net een uurtje thuis van stage. Ik had op zich nog wel langer kunnen blijven, maar ik was echt zó moe om kwart over elf dat ik op aanraden van collega's maar de bus heb gepakt. Had eerst van kwart voor twaalf tot vier school (met tussendoor nog een examen rechtbanksimulatie) en ging vanuit daar meteen door naar stage, en ik had telkens echt heel veel energie maar na een tijdje kakte ik zo in... maar heb er achteraf spijt van dat ik de laatste drie kwartier heb gemist, haha. Gelukkig is er zondag een Fractiedag, dus dat is wel heel leuk.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 nov 2016 - 11:01:
zuurkoolkroketten?????? Bestaan die??? -mijn reactie na het horen van een reclame

Also, ik voel me vandaag gelukkig een stuk beter, en dat is maar goed ook want ik heb een major deadline vandaag. Ehe.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 nov 2016 - 12:05:
@Jess hè heb jij zulke late tijden? Of was er iets bijzonders?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 nov 2016 - 13:04:
Ik loop stage in de gemeentelijke politiek, dat is niet echt je fulltime kantoorbaan. Plus de politieke avonden en fractievergaderingen zijn woensdagavond standaard, omdat (behalve sommige ambtenaren) de meesten hiernaast gewoon een fulltime baan hebben. Gisteren sloot ik aan bij de kick Off van een uitwisselingsproject tussen de RU en de uni in Duisburg/Essen, en meteen erna aanschuiven bij de laatste kanerronde en daarna dus de gemeenteraadsvergadering bijwonen. Als het officieel begint ga ik ook gewoon meer op kantoor doen aan administratieve dingen enzo, maar mijn woensdagavond is standaard vergaderingen bijwonen (en uiteindelijk ook vergaderen want vorige week ging het over best interne dingen waar de gehele GR bij betrokken is en mogelijkheden enzo en toen werd mijn mening ook al gevraagd) en borrelen. Altijd borrelen.

Haha dat was iets langer dan ik in gedachten had maar ja mijn stage is dus al helemaal leuk en ik ben helemaal weg van mijn collega's en ik voel me nu al zo thuis (:

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 nov 2016 - 23:27:
@Jess Oh vandaar (: Ik dacht al hihi
Dus het bevalt wel? Fijn om te horen!

Nou bij mij laadt het forum niet verder dan pagina 1

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 nov 2016 - 9:09:
Ik ben net beter van m'n voedselvergiftiging, maar nu gaan m'n pa en zusje aan de griep en bij m'n moeder zit het ook niet lekker, dus dat wordt een leuk weekend :'
Ik moet nog een tentamen volgende week, dus hopen dat ik er even buiten blijf haha

Ik heb straks tentamen, en dan ben ik voor de rest van vandaag ''vrij'' Ik moet wel wat voorbereiden voor tentamen volgende week, dus daar ga ik misschien aan beginnen. We zien wel. Wat gaan jullie doen deze vrijdag?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 nov 2016 - 11:10:
Ik zag net de eerste FBAWTFT bus voorbij rijden en het gevoel dat ik kreeg <3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 4 nov 2016 - 12:57:
Succes Iv!
Ik heb de hele dag school en vanavond ga ik misschien naar de film.

@Jen Aaaah nice!

Rue
Rue

Rue is offline

[24]
Rue zei op 4 nov 2016 - 15:35:
Hallo iedereen! Ik denk niet dat veel mensen me hier nog kennen, maar ik kom even binnenvallen. Hoe is het met iedereen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20