Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #256

Offtopic #256

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:20:
And another one.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2018 - 22:39:
Jaaaaaa Kay. 'k Vind het ook leuk om met de hond van m'n vriend te wandelen!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 april 2018 - 22:50:
Honden zijn dan ook geweldig. *-*
Wat voor één heeft hij?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2018 - 22:53:
Eén of ander vuilnisbakras. Hij heeft geen idee wat voor rassen erin zitten.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 april 2018 - 11:13:
Prachtig!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 april 2018 - 8:52:
Hoe zit het bij jullie met mensen die naar het buitenland gaan? Van mijn beste vrienden gaat één van de twee sowieso per september Nederland verlaten en de ander blijft nog wel, maar heeft heel sterk de drang om weg te gaan (en z’n vriend ook). Nu hoorde m’n vriend gisteren dat zijn beste vriend ook per september weggaat. Ik vind het super tof voor ze maar voor mezelf vind ik het toch heel verdrietig.
Gaan bij jullie ook zoveel mensen het land uit?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 9:09:
Als in, verhuist definitief naar het buitenland? Of een jaar weg en dan weer terug?
Bij mij is er tot nu toe nog maar één iemand die ik ken die naar Cambridge, Engeland verhuisd is om er te gaan werken. Volgens mij keert zij ooit nog wel terug naar België, tenzij het goed blijft gaan met haar vriend, die waarschijnlijk gewoon daar wil blijven wonen. Lore en ik waren niet suuuuperhecht, dus mij maakt het niet zoveel uit. Vind het wel tof voor haar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 april 2018 - 9:26:
Nou, hij heeft al een jaar in Londen gezeten en gaat nu z'n hele master daar doen zodat 'ie na z'n master daar kan gaan werken (schijnt dat je in Londen heel moeilijk binnenkomt als je er niet gestudeerd hebt). Dus 't is waarschijnlijk vrij definitief. 't Is ook niet onverwacht, want hij komt al niet echt uit Nederland dus waarom zou 'ie hier blijven, m'ja.

Met de meeste mensen vind ik het ook niet zo erg. Een vriendinnetje van me verhuist naar Duitsland voor d'r master (en gaat daar samenwonen met 'r vriend die Duitse roots heeft), maar haar zie ik niet zo vaak dus dan denk ik: prima dichtbij, ik zoek 'r af en toe op en dan zie ik 'r niet minder dan toen ze hier woonde.

Maar die jongen die zag ik heel veel, dat was zo'n vriendschap waar je elkaar opbelde en zei dat je gezelschap nodig had en dan was er altijd een plekje in de avond om langs te komen. Nou hebben we ook wel geskypet toen 'ie in Engeland was, als we daar behoefte aan hadden, maar met zulke vriendschappen vind ik 't gewoon stom als mensen weggaan.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 9:29:
Dat is dan wel jammer, ja. *knuffel* Maar dan heb je mooi een reden om af en toe naar Londen te gaan, mits jij tijd vindt in je superdrukke agenda, en dat is niet mis.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 april 2018 - 9:31:
Klopt, klopt. Staat zeker op de planning. En het komt ook allemaal wel goed, maar zoveel van m'n vrienden willen weg en soms voel ik me dan even heel eenzaam. Maar 'k denk dat dat vooral komt omdat uni-mensen nou eenmaal heel makkelijk naar 't buitenland kunnen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 9:37:
Dat is heel begrijpelijk. En eenzaam is ook één van de naarste dingen die je je kan voelen, dus dat maakt het extra sucky. Maar het gaat vast wennen en de keren dat je hem dan wel ziet, gaan dan extra speciaal zijn. <3
Ja, is ook zo. Met een uni-diploma kan je zoveel deuren openen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 april 2018 - 9:38:
Very true. 't Had ook m'n vriend kunnen zijn die per se weg wilde, 'k ben in ieder geval blij dat hij die drang niet zo heeft.

Maar hebben jullie 't ook niet?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 9:41:
Ik heb vooral drang om uit m'n dorp te komen, want het is hier zo klein en benauwend soms dat ik ervan wakker lig. Maar ik kan mezelf prima in Antwerpen wonen voor de rest van mijn leven.
Dat wil niet zeggen dat als ik de kans zag om naar het buitenland te verhuizen ik die niet zou aangrijpen, want boi, I would. Ik denk er eigenlijk stiekem af en toe aan om naar Nederland te verhuizen, maar ik denk niet dat ik er zo binnenkort al concreet plannen voor ga maken. For now I'm good.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 april 2018 - 9:45:
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb ook in een dorp gewoond (zoals je weet) en dat vond ik ook maar niets. Maar 'k wil best m'n hele leven in regio Den Haag blijven.

JA. Kom naar Nederland!! <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 9:47:
Yes, I do know. c: Ga je na je opleiding uit Delft weg dan?

Om als Nederlandstalige een boek in het Engels uit te geven is al niet zo gemakkelijk, maar in België al zeker niet, dus als ik ooit een manuscript af zou hebben dan lijkt het me gewoon slim dat ik naar Nederland verhuis. En ik vind jullie land best tof, zoals jullie wel weten.
+ Volgens mij is zo 60% van mijn voorouders Nederlander, dus stiekem hoor ik er gewoon thuis.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 april 2018 - 9:50:
Ja, waarschijnlijk wel. Delft is héél erg een studentenstad. Dat is nu fantastisch, dat is als starter misschien ook nog wel leuk, maar daarna lijkt het me vooral heel veel overlast verzorgen. Maar Delft valt ook gewoon onder regio Haaglanden, dus 't zat inbegrepen in m'n opmerking.

Also, yes. Dan word ik je persoonlijke mascotte! Ik zou zo'n trotse cheerleader zijn als iemand hier gepubliceerd ging worden.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20