Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik heb nodig...

Ik heb nodig...

1 2 3 4 5 6
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2009 - 19:57:
Personages!

Dankzij Doriens (CosmicPurples) oproep in Scar Tissue herinnerde ik me een verhaal dat ik wilde schrijven, over een Tokio Hotel fanclub. Daarvoor heb ik leden nodig! Fan zijn is niet per se nodig, het gaat om de personages. Je hoeft niet jezelf in te voeren, gewoon iemand verzinnen is goed. Of jouw personage een belangrijke rol krijgt weet ik nog niet, maar alle soorten personen zijn welkom!

Wat wel belangrijk is, het speelt zich af op de middelbare school. Dus graag leeftijden die daarbij passen!

Invullijstje
Naam & Achternaam
Geslacht
Geboortedatum
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
Karakter
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen)

Bedankt!

<3 Nadezh



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2009 - 20:00:
Mijn eigen personage:

Naam Katinka Heiman
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 15 mei 1991
Uiterlijk Lang donkerbruin haar; chocoladebruine ogen, tenger, B-cup, magere heupen, wenkbrauw- en navelpiercing, muzieknootje op pols
Karakter Spontaan, impulsief, beetje een controlfreak, ALTIJD eerlijk, beetje ijdel, kan heel driftig zijn
En verder... Heeft een jonger broertje, Tristan, en werkverslaafde ouders; favoriete oom Frederick en tante Liesbeth wonen in Duitsland; heeft een kat, Schubert (ofwel Schu); wil later bruiloften/andere feesten organiseren; net verhuisd naar Winterswijk (waar het verhaal plaatsvindt; ik woon er zelf niet, maar het moest een stad in Oost-Nederland zijn)

Wat vinden jullie? <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 juni 2009 - 21:55:
Naam & Achternaam Irene Nuyts
Geslacht vrouw
Geboortedatum 16 april 1991
Uiterlijk Spierwit geverfd haar tot net voorbij haar oren, staat met gel alle kanten op, aan de rechterkant één lange paarse lok waar ze mee speelt als ze zich verveelt. Haar ogen zijn blauw-groen, maar ze draagt vaak felpaarse kleurlenzen, is haar lievelingskleur. Niet mager, eerder gevuld. Heeft anorexia gehad toen ze veertien was maar nu heeft ze een goed evenwicht gevonden en is ze tevreden met zichzelf. Altijd korte nagels, zwart of paars gelakt en meestal schilferig, ze is een onverbeterlijke nagelbijter. Een piercing in haar tong, links in haar onderlip en in haar rechtertepel. Een tattoo van een libelle op haar linkerpols en een grote op haar schouders en rug in de vorm van twee vleugels.
Karakter Heel rustig en ingetogen, heeft al wat van het leven gezien en heeft er veel uit geleerd, voornamelijk dat uiteindelijk alles voorbij gaat. Ze is een denker, een beetje filosofisch. Ergens is ze te volwassen voor haar leeftijd, iets wat ze haat. Ze is haar onschuld kwijt en bekijkt daarom haar klasgenoten of jongere meisjes soms met een mengeling van ergernis, medelijden en melancholie. Ze heeft een enorme drang om levens te proberen redden en als ze om iemand geeft zal ze elke klap voor die persoon opvangen, gewoon omdat ze vindt dat ze moet, zij is toch al beschadigd. Ze heeft issues die ze met niemand deelt en is naar de buitenwereld toe de hele relaxte, stoere, rustige meid die in haar eigen wereldje leeft, maar haar verhalenblogs en de littekens op haar armen vertellen iets anders.
Extra jongste kind, heeft een één jaar oudere broer Maddox, ouders nog samen maar het is geen gelukkig huwelijk, is als kind veelvuldig misbruikt geweest door een naast familielid, is verschillende keren van huis weggelopen, heeft anorexia gehad, is opgenomen geweest met eetstoornissen, depressies en zelfverminking, allemaal voor ze zestien was, heeft één keer zelfmoord proberen plegen en is op de valreep gered door haar broer, en heeft in haar korte leventje al teveel geëxperimenteerd met drank, drugs en seks. Nu is ze naar eigen zeggen clean, maar genezen is ze nog niet. Desondanks zal je haar nooit triest zien, daar is het leven te kort voor. Ze vindt veel troost in muziek, bij haar broer, en in schrijven.



There you go, ik ben in een drama-bui ^^ It shows, doesn't it?
<3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 juni 2009 - 11:59:
Ja, een dramabui, maar ik vind het wel een heel mooi personage! Echt iemand voor Katinka x'D Nee, ik denk dat ik Irene heel goed kan gebruiken ^^
Thanx!

<3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 juni 2009 - 13:42:
Ja, een dramabui, maar ik vind het wel een heel mooi personage! Echt iemand voor Katinka x'D Nee, ik denk dat ik Irene heel goed kan gebruiken ^^
Thanx!

<3

Mag ik er nog één schrijven? ö
(Ja, voor andere mensen doe ik dat graag, en voor mijn eigen verhalen vind ik da moeilijk. Ik ben raar, big surprise.)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 juni 2009 - 17:02:
(...)
Mag ik er nog één schrijven? ö
(Ja, voor andere mensen doe ik dat graag, en voor mijn eigen verhalen vind ik da moeilijk. Ik ben raar, big surprise.)

Tuurlijk mag je d'r nog één schrijven ^^ Hoe meer personages hoe beter, kan mij het schelen dat ze van één persoon zijn x'D Ik ga trouwens vandaag aan hoofdstuk één beginnen, want ik ben nog niet begonnen met schrijven

<3

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 2 juni 2009 - 17:31:
Naam & Achternaam
Aivy Sofia
Geslacht
Meisje
Geboortedatum
29-09-1993
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
Wit/blond haar dat ze altijd boven getoupeerd heeft , en onderin paarse,roze en blauwe extensions om het langer te maken, groene ogen.
Niet dun ,maar ook niet dik. Een tattoo op de binnenkant van haar rechterpols van haar naam, en 'Game Over' op haar vingers (Weetje wel , als je een vuist maakt de bovenkant van je vingers).Lippiercing ,gaatjes is haar oren en een litteken op haar slaap (dat stukje naast je oog).
Lange felroze nagels.

Karakter
Ontzettend druk en hyperactief, maar als er iemand in de buurt op wie ze een crush heeft kan ze ontzettend verlegen worden. Aardig tegen mensen die ze mag , maar kan heel bitchy uit de hoek komen als ze je niet mag. Als ze kwaad is is ze ook ècht kwaad.
Ze wil altijd gelijk hebben , en ze is een beetje een controlfreak.
Heel lief tegen vrienden/vriendinnen , en probeert mensen die ze mag zo goed mogelijk te helpen met problemen , maar zelf kan ze niet zo goed omgaan met problemen.
Ze is snel gekwetst ,en kan heel slecht tegen kritiek.
WOorden kunnen bij haar heel lang blijven hangen.
Maar ze huilt bijna nooit omdat haar vader altijd zegt dat huilen alleen voor zwakkelingen is.

En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen
Haar vader is een workaholic, en best wel heel streng.
Hij straft ook heel zwaar, waardoor ze al meerdere malen in het ziekenhuis terecht is gekomen toen ze klein was.
Haar moeder is gestorven toen ze 5 was , en ze heeft 2 broers , Alex (19 jaar) & Jay (17 jaar) , en een tweelingzusje van 10 minuten ouder Gwen.
Ze heeft een valk als huisdier ; Tinkerbell.
Ze woont in een groot huis ,met alles erop en eraan (Denk aan zoiets als in Cribs [í ])
maar toch is ze thuis niet gelukkig.
Thuis is ze heel anders dan op school. Veel rustiger en ze is thuis liever alleen terwijl ze op school altijd rond mensen hangt.
Ze verdoet het meest van haar vrije tijd aan dagdromen en muziek luisteren.



Ik ging even wat verzinnen voor jou
Lieff hea.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 juni 2009 - 17:33:
Heel lief ^^ Thankyouuu! :p

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 2 juni 2009 - 17:44:
Naam & Achternaam: Daniëlle Slegers
Geslacht : Vrouw
Geboortedatum : 18 september 1994
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens): Ze is niet erg opvallend en ziet er heel normaal uit. Ze heeft donkerbruin haar en groene ogen. Haar ogen zijn heel erg groot. Ze is klein, ongeveer 1.60 m. Ze draagt verschillende soorten kleding, dat ligt aan in wat voor bui ze is.
Karakter: Als ze bij mensen in de buurt is die ze goed kent is ze vrolijk, hyper en spraakzaam. Als ze bij mensen in de buurt is die ze niet kent, of waarbij ze zich niet op haar gemak voelt, wordt ze heel verlegen. Het ziet eruit alsof ze heel veel zelfvertrouwen heeft, maar eigenlijk heeft ze dat helemaal niet.
Er zijn een paar dingen waardoor ze echt gelukkig wordt. Dat zijn de momenten dat ze achter haar drumstel zit, dat ze op concerten is en als ze met goede vrienden leuke dingen doet.
En verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen):
Ze kan over het algemeen goed opschieten met haar ouders. Ze heeft veel ruzie met haar grote zus (17). Ze houd erg van paarden.
Haar lievelingskleuren zijn zwart, roze en zilver. Ze heeft een zwart drumstel. Als er iemand aan haar drumstel zit kan ze echt woedend worden. Ze is normaal erg vergevingsgezind en in staat om in iedere persoon het goede te zien.

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 2 juni 2009 - 17:52:
Mag ik er nog 1tje verzinnen
Ik vind mensjes verzinnen leuk

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 juni 2009 - 17:59:
Iedereen mag zoveel mensjes verzinnen als ze willen! ^^ Hoe meer hoe beter, ik houd van mensjes x'D

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 2 juni 2009 - 18:41:
Naam & Achternaam
Esmèe Garcia
Geslacht
Kipfilet
Geboortedatum
26-10-1992
Uiterlijk (haar, ogen, figuur, bijzonderheden zoals littekens)
Lang lichtbruin haar tot haar kont ,met onderin slag.
Felblauwe ogen , die ze altijd omlijnt met een zwart oogpotlood.
Normaal figuur. Gaatjes in haar oren.
Ze heeft altijd een hele rij felgekleurde armbandjes om haar pols , en een touwtje met een sleuteltje eraan om haar nek.
Karakter
Slim meisje dat goed is in leren, maar slecht is in vrienden maken.
Ze is niet verlegen ,maar ook niet ècht druk, en snel onzeker over zichzelf.
Ze is grappig.
verder... (Denk aan familie, huisdieren, lievelingskleuren/dieren/dingen
Haar vader is woont in Tokio , omdat hij zakenman is.
Haar moeder is een controlfreak , en heel beschermend.
Haar moeder heeft ook smetvrees dus is altijd bezig met schoonmaken.
Ze heeft een klein zusje van 4: Isabeau.
En een klein bruin schoothondje ; Dinosaur.
Haar lievelingskleur is roze , en ze speelt gitaar.
Ze heeft het zichzelf aangeleerd , want er is niet genoeg geld om les te nemen.
Aan het eind van de maand is haar moeder vaak ook saggie ,omdat ze dan meestal geld te kort komen.
Esmèe mag nooit lang opblijven , en alleen maar van school alleen naar huis fietsen , omdat haar moeder altijd bang is dat er iets ergs met haar gebeurt of zo.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 juni 2009 - 19:08:
Naam & Achternaam
Wolf Yärbyger (whaha! hij komt uit scandinavië!)
Geslacht
heb ik net niet al 'hij' getypt?
Geboortedatum
4 mei 1993
Uiterlijk
zijn haar is donkerbruin, niet lang en ook niet echt kort. zijn ogen zijn geel/bruin en heel doordringend.over zijn linkeroog heeft hij een litteken, tot ongeveer zijn wang. dat komt doordat ie, vroeger toen ie nog in scandinavië woonde, middne in de nacht is aangevallen door iets. hij sliep, dus kan hij zich niet herrinneren. maar goed, terug op het uiterlijk. hij heeft drie leren bandjes om zijn rechterarm, waarvan er een de ring van zijn overleden moeder bevat.
Karakter
nogal stil. hij denkt veel, over vanalles. vroeger was ie altijd onwijs vrolijk en druk, maar hij heeft nogal veel meegemaakt. hij hoort nooit echt bij de groep, maar zonder hem is er geen groep, ala je snapt wat ik bedoel. hij is nogal bescheiden en doet altijd veel voor mensen. een beetje te aardig, eigenlijk.
En verder...
toen ie twaalf was is ie verhuisd naar nederland. hij heeft zelf zomaar een willekeurig vliegtuig genomen toen zijn moeder doodging. zijn ouders zijn allebei overleden. hij heeft zijn vader nooit gekent en zijn moeder is aangevallen door een poolvos. hij kan goed jagen, al is dat nu zo'n beetje verboden aan het worden. hij woont alleen in een kraakpand met zijn trouwe half wolf/half hond Skippy. hij zit wel gewoon op school en zo. niemand weet iets over zijn verleden, waar die vandaan komt en waar hij woont, en dat wil hij graag zo houden.
ehm - dat was het wel zo'n beetje.
nee wacht - hij heeft vijf broertjes (Haldor, Tycho, Welby, Freyvid en Kristian) en een zus (Annika) maar hij ziet ze allemaal niet meer, sinds hij in nederland woont.

niet dat je zomaar zoiemand tegenkomt op straat ofzo, maar mss heb je er wat aan. ik heb altijd al iemand willen verzinnen die wolf heet, maar de persoonlijkheid lukte nooit goed...

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 2 juni 2009 - 19:08:
Verzin er eentje voor mij?
ik ben hier totaal niet goed in

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 juni 2009 - 19:17:
wie moet er eentje vor jou verzinnen?

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 2 juni 2009 - 19:18:
speelt geen rom iemand



1 2 3 4 5 6