Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » En wat vind jij mooi aan jezelf?

En wat vind jij mooi aan jezelf?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 22 juni 2010 - 19:56:
Veel van ons hier zijn vrouwen en hebben vaak over van alles te klagen over zichzelf. Maar vertel eens aan ons wat je wél mooi vindt aan jezelf!
En jullie mogen ook natuurlijk over andere zeggen wat je mooi vindt aan hem/haar.
Als je het leuk vindt, mag je ook een foto laten zien. Van bijvoorbeeld je benen, buik, haren, ogen, mond, misschien zelfs oren! Ga zo maar door..

Let's get started with the compliments!



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 sep 2010 - 10:13:
Natuurlijk ben je dat niet!
Het is goed dat je weet wat je mooi aan jezelf vindt.
Veel mensen missen dat hier ><

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 10 sep 2010 - 17:09:
Ghehe, ik heb lang genoeg aangehoord dat ik lelijk en blablabla ben. En dat heb ik zelf ook wel geloofd. Alleen, daar ben ik overheen gekomen en ben de mooie dingen aan mezelf gaan zien.

Oh, ik wil een tip geven, dus dat doe ik lekker!

Zeg elke dag tegen je spiegelbeeld dat mooi bent, en hang een briefje op je spiegel met je postitieve punten. Het helpt!

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 10 sep 2010 - 17:38:
mijn ogen.
mijn euhm. lippen
eigenlijk mijn gezicht in het geheel wel, behalve mijn neus dan (:
mijn borsten.
en mijn onderarmen.
En ik ben best trots op mezelf dat ik zoveel durf opnoemen (y)

4passions
4passions

4passions is offline

[103]
4passions zei op 10 sep 2010 - 18:08:
Uhm niemand hier kent me dus kan ik zonder schaamte zeggen..

mijn oren, denk ik nooit bij stilgestaan, maar ze zijn..goed *begint zich vragen te stellen bij zichzelf*

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 sep 2010 - 20:17:
Ghehe, ik heb lang genoeg aangehoord dat ik lelijk en blablabla ben. En dat heb ik zelf ook wel geloofd. Alleen, daar ben ik overheen gekomen en ben de mooie dingen aan mezelf gaan zien.

Oh, ik wil een tip geven, dus dat doe ik lekker!

Zeg elke dag tegen je spiegelbeeld dat mooi bent, en hang een briefje op je spiegel met je postitieve punten. Het helpt!

Bij mij precies hetzelfde, dat ik lelijk ben enzo en dat ik pot ben, haha. Maar daar heb ik altijd al schijt aan gehad. En kijk mij nu, mijn ego past niet eens meer in mijn te grote Kanibroeken

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 10 sep 2010 - 20:44:
Ghehe, ik heb lang genoeg aangehoord dat ik lelijk en blablabla ben. En dat heb ik zelf ook wel geloofd. Alleen, daar ben ik overheen gekomen en ben de mooie dingen aan mezelf gaan zien.

Oh, ik wil een tip geven, dus dat doe ik lekker!

Zeg elke dag tegen je spiegelbeeld dat mooi bent, en hang een briefje op je spiegel met je postitieve punten. Het helpt!


kreeg ik heel mijn basisschool tegen me aan gegooid. op de middelbare vond ik gelukkig vrienden die mij goed vinden zoals ik ben. Maar ik kan er niets aan doen dat ik soms nog steeds twijfel.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 10 sep 2010 - 23:18:
(...)
Bij mij precies hetzelfde, dat ik lelijk ben enzo en dat ik pot ben, haha. Maar daar heb ik altijd al schijt aan gehad. En kijk mij nu, mijn ego past niet eens meer in mijn te grote Kanibroeken


Ghehe, moet jou ego ook al nodig op dieet?

@ Kirsten; ik weet het, heb ik soms ook nog wel eens last van. Maar dan begin ik weer de positieve punten op te noemen

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 10 sep 2010 - 23:29:
Kheb een heel slecht en laag zelfbeeld van mezelf en eigenlijk zijn andere mensen altijd mooier, beter en knapper dan dat ik ben, zowel innerlijk als uiterlijk. In ieder geval, dat zeg ik tegen mezelf. En het enige wat ik mooi vind aan mezelf, zijn mijn ogen, mijn haar en mijn vingernagels. Mijn zelfbeeld is heel erg naar beneden gehaald door buitensluiting etc. maar ik moet er gewoon mee leren leven dat niet iedereen aardig tegen je is en het goed bedoelt, maar dat is soms moeilijk.. (a)

Talkingshitagain?!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 sep 2010 - 23:30:
Ohja! En mijn vingernagels. Vraag me niet waarom, maar oke o.o'

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 10 sep 2010 - 23:33:
@Jess; Waarom vind jij je vingernagels mooi??

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 10 sep 2010 - 23:34:
ehm... ja, wat vind ik nog meer mooi aan mezelf...Mijn haar zit soms wel oké, maar het is zo droog als wat >.<

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 sep 2010 - 23:35:
@Jess; Waarom vind jij je vingernagels mooi??

*dies*
Dat weet ik dus niet. Nouja. Ze zijn laaaaang. En groeien snel. En dat is leuker dan stompjes. gebrekaanbeterwoord..

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 10 sep 2010 - 23:36:
*plat*
Whahahahhaha

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 sep 2010 - 22:33:
Kheb een heel slecht en laag zelfbeeld van mezelf en eigenlijk zijn andere mensen altijd mooier, beter en knapper dan dat ik ben, zowel innerlijk als uiterlijk. In ieder geval, dat zeg ik tegen mezelf. En het enige wat ik mooi vind aan mezelf, zijn mijn ogen, mijn haar en mijn vingernagels. Mijn zelfbeeld is heel erg naar beneden gehaald door buitensluiting etc. maar ik moet er gewoon mee leren leven dat niet iedereen aardig tegen je is en het goed bedoelt, maar dat is soms moeilijk.. (a)

Talkingshitagain?!


The same.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 12 sep 2010 - 13:46:
Kheb een heel slecht en laag zelfbeeld van mezelf en eigenlijk zijn andere mensen altijd mooier, beter en knapper dan dat ik ben, zowel innerlijk als uiterlijk. In ieder geval, dat zeg ik tegen mezelf. En het enige wat ik mooi vind aan mezelf, zijn mijn ogen, mijn haar en mijn vingernagels. Mijn zelfbeeld is heel erg naar beneden gehaald door buitensluiting etc. maar ik moet er gewoon mee leren leven dat niet iedereen aardig tegen je is en het goed bedoelt, maar dat is soms moeilijk.. (a)

Talkingshitagain?!

ik ook...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15